helemaal gelijk : de camera kost geld. dat weet ik want ik maak ze ook niet met een mobieltje de foto`s.
Accreditatie kost geld. helemaal mee eens dat je dan meer mogelijkheden moet krijgen om je foto te maken.
droog brood eten. beetje jammer dat je die duizenden euro`s aan fotoapparatuur niet anders besteed hebt
Persoonlijk houd ik zelf wel rekening zoveel mogelijk, maar vergeet niet, dat sommige hobbyfotografen achter het lint wel heel erg onmogelijk zijn hè!?
Als persoon X tegen mij roept van achter het lint roept, na nog geen minuut, dat ik aan de kant moet van hem dan heb ik er echt even maling aan. Binnen 2, 3 auto's zoek ik toch weer een andere hoek op, en ga ik dus andere mensen klieren met mijn groene hesje.
mijn grootste probleem ligt dus bij die volhardende soort fotografen die continu blijven hangen op de zelfde plek en geen duimbreed wensen toe te geven. ik begrijp best dat het soms een mooiere foto geeft als je het hesje gebruikt om de bijzondere plaatsen op te zoeken maar ik kan er met mijn pet niet bij dat je met die apparatuur en je hesje dan foto`s gaat maken vanuit het perspectief van de toeschouwer achter dat lint. dan maakt het je foto inderdaad alleen maar bijzonder als je er voor zorgt dat anderen die niet kunnen nemen. en vanuit mijn oogpunt zeg ik dan dat het zonde is om een accreditatie te halen als je de echt bijzondere plekken toch niet weet te vinden
ik heb het inmiddels ook in meerdere posts gezien en wil het graag zelf ook nog een keer herhalen dat we het hier niet over het gros hebben maar op een vervelende minderheid die het voor de grote groep verklooit!!
Greetz Richard