Hee hallo allemaal,
Ik zie zo wat berichten over Eddie, en ik kan daar denk ik wel antwoord op geven.
Eddie is een zeer goede rijder, samen met Paul doen ze zeer goede zaken !
Ik rijd vanwege mijn afstelwerkzaamheden met veel rijders mee, en heb in de loop van de tijd ook enigzins geleerd waaraan je een goede rijder herkent.. dat is een gevoel.. dat kun je niet zo 123 omschrijven, dat is er gewoon, of niet.
Eddie rijdt sprint, en sprints worden veelal verreden op wat kortere bochtige parcours.
Een Opel astra is een niet-turbo motor, en pakt dus beter op dan een turbo, ondanks het anti-lag systeem wat een turbo zou kunnen gebruiken. Daardoor heb je dus al wat voordeel.
Verder is een Astra veel lichter dan de gemiddelde turbo rally wagen, en komt dus ook ten goede aan de prestaties.
Ik ben samen met Eddie aanwezig geweest alszijnde monteur op de keuring in Rotterdam, en alles was gewoon dik in orde, en legaal.
Sterker nog, waarom zou Eddie vals spelen ? om zijn punten kwijt te raken ? dacht het niet..
Maargoed, ik doe dus puur en alleen motoren afstellen, en dat is maar een enkel punt van een winaars auto. Banden, vering, remmen, rijder, navigator, service, etc etc. ALLES moet gewoon perfect zijn, anders red je het niet.
Aan Eddie merk ik ook dat hij zeer graag wil, en dat hij ook geinterreseerd is in wat ik voor hem kan betekenen, en dat hoort ook zo ! betrokkenheid van alle monteurs met de rijder is pure noodzaak, anders weet niemand wat die moet doen om verder te komen...
Eddie rijd N3, en de auto = N3 !
Als Eddie sneller wil, dan moet hij A7 o.i.d gaan rijden, en niet zich zelf voor de gek houden en eventueel illegale dingen doen, dit zou ook voor hem zelf een verkeerd beeld geven waar hij zelf staat. Gelukkig is Eddie zich hier 100% van bewust !
Goed, ik hoop zo een beetje een beeld gegeven te hebben over hoe het er voor staat.
Eddie&Paul beterschap met jullie nek/rug, en laten we hopen dat jullie kampioen mogen worden !!
Groetjes,
Dennis