Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
ferry bakker schreef:Weer een dikke pluim voor de organisatie.
Alleen 1 ding wat me even van het hart moet, op Kp 3 bij het begin van het onverhard stonden 2 officials en alles netjes afgelint niks mis mee, er stond 1 fotograaf met hesje en recht daarnaast 4 kinderen ik denk tussen 5 en 8 jaar in de uitremzone, de official stond lekker een appeltje te eten..... van wie de kids waren ???? niet van de fotograaf met hesje, want ik zag hem ook kijken van uhhhhhhhhh.
Verder nogmaals dikke pluim voor alle mensen van de organisatie.
Mazzo schreef:ferry bakker schreef:Weer een dikke pluim voor de organisatie.
Alleen 1 ding wat me even van het hart moet, op Kp 3 bij het begin van het onverhard stonden 2 officials en alles netjes afgelint niks mis mee, er stond 1 fotograaf met hesje en recht daarnaast 4 kinderen ik denk tussen 5 en 8 jaar in de uitremzone, de official stond lekker een appeltje te eten..... van wie de kids waren ???? niet van de fotograaf met hesje, want ik zag hem ook kijken van uhhhhhhhhh.
pppffffff beginnen we weer....
kolkie schreef:Mazzo schreef:ferry bakker schreef:Weer een dikke pluim voor de organisatie.
Ik snap je zucht enerzijds wel maar anderzijds: er hoeft maar 1 rallyauto die kids ondersteboven te bonjouren en (los van het drama!) je kunt de vergunning voor alle 3 de rally's de komende jaren op je buik schrijven. (krantenkop: 'uit onderzoek is gebleken dat de voorgeschreven veiligheidszones niet gerespecteerd werden blablabla').
autosport-media schreef:Was weer een geslaagde (korte) middag. Het onverhard was perfect! Niet te veel stof en zand zat in de bochten
Is er btw al een foto topic ?
ijsbeer schreef:Kp4 gingen er ook veel kapot op een recht stuk van 900 meter. Wij ook onder andere... Er lagen klinkers op de weg waar je met een vaart van boven 150 overheen donderde. Beschermplpat krijgt zo op zijn donder dat de carter gewoon scheurt...
Zo stonden 3 auto's aan het einde van de proef kapot met allemaal het zelfde probleem.
Mazzo schreef:kolkie schreef:Mazzo schreef:ferry bakker schreef:Weer een dikke pluim voor de organisatie.
Ik snap je zucht enerzijds wel maar anderzijds: er hoeft maar 1 rallyauto die kids ondersteboven te bonjouren en (los van het drama!) je kunt de vergunning voor alle 3 de rally's de komende jaren op je buik schrijven. (krantenkop: 'uit onderzoek is gebleken dat de voorgeschreven veiligheidszones niet gerespecteerd werden blablabla').
Ben ik helemaal met je eens, maar lijkt me verstandig dit soort dingen direct bij de organisatie neer te leggen. Voorkom je de bekende discussies op dit forum...
2rallyman1 schreef:Heel bijzonder om de tijden van KP 4 & 8 te zien...... Zijn die Nissans nou zo snel of hebben ze 2 keer voordeel gehad met het weer.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten