Autosoft Vechtdalrally 18 juni 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor ferry bakker » za jun 18, 2011 20:51

Weer een dikke pluim voor de organisatie.
Alleen 1 ding wat me even van het hart moet, op Kp 3 bij het begin van het onverhard stonden 2 officials en alles netjes afgelint niks mis mee, er stond 1 fotograaf met hesje en recht daarnaast 4 kinderen ik denk tussen 5 en 8 jaar in de uitremzone, de official stond lekker een appeltje te eten..... van wie de kids waren ???? niet van de fotograaf met hesje, want ik zag hem ook kijken van uhhhhhhhhh.
Verder nogmaals dikke pluim voor alle mensen van de organisatie.
ferry bakker

Berichtdoor Mazzo » za jun 18, 2011 20:55

ferry bakker schreef:Weer een dikke pluim voor de organisatie.
Alleen 1 ding wat me even van het hart moet, op Kp 3 bij het begin van het onverhard stonden 2 officials en alles netjes afgelint niks mis mee, er stond 1 fotograaf met hesje en recht daarnaast 4 kinderen ik denk tussen 5 en 8 jaar in de uitremzone, de official stond lekker een appeltje te eten..... van wie de kids waren ???? niet van de fotograaf met hesje, want ik zag hem ook kijken van uhhhhhhhhh.

pppffffff beginnen we weer....
Mazzo

Berichtdoor Patrickdeh » za jun 18, 2011 21:04

Dikke complimenten voor de organisatie!

Alles was op de puntjes verzorgd. Er zat zelfs een lunch pakket in een pers tasje!

We hebben zelfs 5 van de 8 proeven deels kunnen kijken.
Helaas ging ons plannetje BMW kijken op het onverhard niet op. De weg die op de kaart stond was afgesloten met een groot hek waardoor we een heel stuk moesten om rijden.
Gelukkig waren onze vrienden van de 205cup zo vriendelijk om er nog even een showtje van te maken.

Tot volgend jaar!
Volg me op Facebook, Twitter, en YouTube om nooit een video te missen!
Patrickdeh

Berichtdoor kolkie » za jun 18, 2011 21:05

Mazzo schreef:

Ik snap je zucht enerzijds wel maar anderzijds: er hoeft maar 1 rallyauto die kids ondersteboven te bonjouren en (los van het drama!) je kunt de vergunning voor alle 3 de rally's de komende jaren op je buik schrijven. (krantenkop: 'uit onderzoek is gebleken dat de voorgeschreven veiligheidszones niet gerespecteerd werden blablabla').
kolkie

Berichtdoor Mazzo » za jun 18, 2011 21:11

kolkie schreef:
Mazzo schreef:

Ik snap je zucht enerzijds wel maar anderzijds: er hoeft maar 1 rallyauto die kids ondersteboven te bonjouren en (los van het drama!) je kunt de vergunning voor alle 3 de rally's de komende jaren op je buik schrijven. (krantenkop: 'uit onderzoek is gebleken dat de voorgeschreven veiligheidszones niet gerespecteerd werden blablabla').

Ben ik helemaal met je eens, maar lijkt me verstandig dit soort dingen direct bij de organisatie neer te leggen. Voorkom je de bekende discussies op dit forum...
Mazzo

Berichtdoor Robert_ » za jun 18, 2011 21:30

Mooi sprintje gezien! Weer viel ook alles mee, na de aangekondigde zondvloed die we zouden krijgen. Ferm uitstapje van de Jong op beeld, gelukkig met behulp van het publiek weer op zn pootjes terecht gekomen. Beelden volgen later!
Afbeelding
www.robertvierhout.nl
Robert_

Berichtdoor 2rallyman1 » za jun 18, 2011 21:58

Heel bijzonder om de tijden van KP 4 & 8 te zien...... Zijn die Nissans nou zo snel of hebben ze 2 keer voordeel gehad met het weer.....
2rallyman1

Berichtdoor r199 » za jun 18, 2011 22:05

Die Nissans zijn niet snel de rest was zo traag.:P

Was weer mooie dag lekker droog gehouden tot ongeveer de 5e bmw op kp8, veel kapote carters gezien, verdwaalde opel in een sloot, en een evo die met behulp van tracktor de Rally kan vervolgen. en mooie doorkomsten van de dwarsliggers.
r199

Berichtdoor autosport-media » za jun 18, 2011 22:08

Was weer een geslaagde (korte) middag. Het onverhard was perfect! Niet te veel stof en zand zat in de bochten :)

Is er btw al een foto topic ?
autosport-media

Berichtdoor ijsbeer » za jun 18, 2011 22:11

Kp4 gingen er ook veel kapot op een recht stuk van 900 meter. Wij ook onder andere... Er lagen klinkers op de weg waar je met een vaart van boven 150 overheen donderde. Beschermplpat krijgt zo op zijn donder dat de carter gewoon scheurt...
Zo stonden 3 auto's aan het einde van de proef kapot met allemaal het zelfde probleem.
ijsbeer

Berichtdoor Broem broem » za jun 18, 2011 22:19

autosport-media schreef:Was weer een geslaagde (korte) middag. Het onverhard was perfect! Niet te veel stof en zand zat in de bochten :)

Is er btw al een foto topic ?

http://www.rallysport.nl/forum/viewtopi ... 905#230905
Voor foto's kijk op:
www.gerbenslomp.weebly.com
Broem broem

Berichtdoor gert_vlieger » zo jun 19, 2011 9:30

gister ook weer een geslaagde rally gezien. als eerste naar kp2 gegaan naar de proef in Duitsland.bob de jong ging te hard door de bocht en kwam met zijn achterkant in het gras en toen een koprol zien maken.natuurlijk zo snel mogelijk die auto weer rechtopgeduwd nadat we eerst een weg door de bramenstruiken moesten zoeken.was zeer geslaagd op kp2.mooie doorkomsten gezien in de hairpin. jammer genoeg viel daar ook weer een auto stil die we ook weg moesten duwen. toen naar kp7 geweest en de rally was weer voorbij.heb het ontzettend nar mijn zin gehad.
gert_vlieger

Berichtdoor lange6 » zo jun 19, 2011 10:38

ijsbeer schreef:Kp4 gingen er ook veel kapot op een recht stuk van 900 meter. Wij ook onder andere... Er lagen klinkers op de weg waar je met een vaart van boven 150 overheen donderde. Beschermplpat krijgt zo op zijn donder dat de carter gewoon scheurt...
Zo stonden 3 auto's aan het einde van de proef kapot met allemaal het zelfde probleem.

ook wij hebben veel schade aan de onderkant hierdoor,
we hebben een van die stenen +/- 100m meegenomen omdat die vastzat tegen de carterplaat,

op de service gekeken: carterplaat grote deuk erin, aandrijfashoes gescheurd, subframe beschadigd en krom, uitlaat stuk dichtgeslagen, carrosserie flinke deuken opgelopen en na de finish ook nog gezien dat de tank lekt, en dan moet ik morgen nog gaan kijken wat er nog meer is gerakt op de brug.

dus we hebben weer wat werk te doen voor de volgende rally.
www.facebook.com/stevensrallysport
www.twitter.com/StevensRally
lange6

Berichtdoor Aart » zo jun 19, 2011 10:38

Mazzo schreef:
kolkie schreef:
Mazzo schreef:

Ben ik helemaal met je eens, maar lijkt me verstandig dit soort dingen direct bij de organisatie neer te leggen. Voorkom je de bekende discussies op dit forum...

Vindt het altijd jammer dat mensen blijkbaar wel veel zien, maar zelf vooral geen actie (durfen) nemen.
Aart

Berichtdoor Eldek » zo jun 19, 2011 10:52

2rallyman1 schreef:Heel bijzonder om de tijden van KP 4 & 8 te zien...... Zijn die Nissans nou zo snel of hebben ze 2 keer voordeel gehad met het weer.....

Het weer was het zelfde. Gewoon droog.
De topsnelheid van de Nissans is veel hoger dan de Evo's. Aangezien in deze proef enkele hele lange 500+ stukken zaten, waren de tijden van de Nissans beter.

Overigens een dik compliment voor de organisatie. Oa perfect tijdschema.
Slechte wegen mag je ook verkennen. Neemt niet weg dat ook wij de uitlaat verloren zijn na de klap op de klinkers. Volgende keer dus beter in de notes zetten.
Eldek

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden