Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
SkaapProductions schreef:Helaas, de beelden van de crash niet opgenomen van Brandts niet opgenomen. De klap naar de GoPro was toch hard genoeg om het bestand volledig corrupt te maken. Het zij zo, daarentegen werkt hij nog wel steeds naar behoren, best waanzinnig..

Angelique schreef:Wij hebben in ieder geval gisteren erg genoten van een mooie wedstrijd. Dat mag denk ik ook wel eens gezegd worden![]()
Prijsuitreiking hadden we geen puf meer voor. Ook het serviceteam wil na zo'n lange dag graag naar huis. Wel jammer voor de organisatie idd. Is het geen mogelijkheid om de prijsuitreiking op het finishpodium te doen?
SkaapProductions schreef:Helaas, de beelden van de crash niet opgenomen van Brandts niet opgenomen. De klap naar de GoPro was toch hard genoeg om het bestand volledig corrupt te maken. Het zij zo, daarentegen werkt hij nog wel steeds naar behoren, best waanzinnig..
Heb een mooie dag gehad, nu volop bezig met monteren.
Dank gaat uit naar organisatie en de rijders, alsmede ook moeder natuur voor het overheerlijke zonnetje.
Even een big note, weet iemand wat er is gebeurd met Hoondert? Peper in z'n reet gehad van Jasper? Waanzinnig mooie rijstijl gezien gister, hulde! Doe ik de rest een beetje mee tekort, maar ik moet het toch even kwijt.
Nu snel terug naar de montage, adieu!
Achterste diff. kapot op proef 7
Sponsor schreef:dat is i.d. forse schade....aan de boom (plataan). Als de gemeente dat gaat berekenen dan kun je daar nog wel eens van schrikken..
ExTaxi schreef:Ik heb thuis even via de link live mee zitten kijken (hulde!) maar 1 ding begreep ik net. Het leek net of er op de plek van het ongeval van vorig jaar allemaal mensen overstaken. Zo ongeveer bij het rempunt waar het vorig jaar mis ging. Was dat nou toeval dat ik dat die 10 minuten dat ik keek zag?
ijsbeer schreef:Sponsor schreef:dat is i.d. forse schade....aan de boom (plataan). Als de gemeente dat gaat berekenen dan kun je daar nog wel eens van schrikken..
Martijn weet daar alles van denk ik. Hij had geloof ik dat zelfde boom vorig jaar of het jaar daarvoor toch ook te pakken genomen?
Cinq-Power schreef:Hoe kreeg die golf het eigenlijk voor elkaar 2 lekke voorbanden te krijgen?
Heb em binnen zien komen op service (stond zelf weer even lekker niks te doen)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten