29e RallyPro Short Rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor SkaapProductions » ma sep 05, 2011 13:10

Helaas, de beelden van de crash niet opgenomen van Brandts niet opgenomen. De klap naar de GoPro was toch hard genoeg om het bestand volledig corrupt te maken. Het zij zo, daarentegen werkt hij nog wel steeds naar behoren, best waanzinnig..

Heb een mooie dag gehad, nu volop bezig met monteren.
Dank gaat uit naar organisatie en de rijders, alsmede ook moeder natuur voor het overheerlijke zonnetje.
Even een big note, weet iemand wat er is gebeurd met Hoondert? Peper in z'n reet gehad van Jasper? Waanzinnig mooie rijstijl gezien gister, hulde! Doe ik de rest een beetje mee tekort, maar ik moet het toch even kwijt.

Nu snel terug naar de montage, adieu!
Afbeelding
SkaapProductions

Berichtdoor Angelique » ma sep 05, 2011 13:14

Wij hebben in ieder geval gisteren erg genoten van een mooie wedstrijd. Dat mag denk ik ook wel eens gezegd worden :D

Prijsuitreiking hadden we geen puf meer voor. Ook het serviceteam wil na zo'n lange dag graag naar huis. Wel jammer voor de organisatie idd. Is het geen mogelijkheid om de prijsuitreiking op het finishpodium te doen?
Angelique

Berichtdoor A.H.S » ma sep 05, 2011 14:18

SkaapProductions schreef:Helaas, de beelden van de crash niet opgenomen van Brandts niet opgenomen. De klap naar de GoPro was toch hard genoeg om het bestand volledig corrupt te maken. Het zij zo, daarentegen werkt hij nog wel steeds naar behoren, best waanzinnig..

Hij heeft ook nog wel een eindje gevlogen :D
Erg jammer van de kadett :(
Afbeelding
mijn oude digitale fotoboek ;-) http://www.rallysportinbeeld.nl wordt helaas niet meer ondersteund ivm verouderde sitesoftware :-(
A.H.S

Berichtdoor van eck » ma sep 05, 2011 15:49

Angelique schreef:Wij hebben in ieder geval gisteren erg genoten van een mooie wedstrijd. Dat mag denk ik ook wel eens gezegd worden :D

Prijsuitreiking hadden we geen puf meer voor. Ook het serviceteam wil na zo'n lange dag graag naar huis. Wel jammer voor de organisatie idd. Is het geen mogelijkheid om de prijsuitreiking op het finishpodium te doen?

Dat is ivm einduitslag niet mogelijk want er wordt nog nagekeurd en de rapporten van de kp's komen pas met de sluitwagen mee. De kans dat je dan je beker weer moet inleveren is wel aanwezig maar het is zeker een overwegen waard of het misschien ook anders kan.
Gekheid is erfelijk, je krijgt het van je kinderen 8) 8)
van eck

Berichtdoor Ruud Koole » ma sep 05, 2011 16:44

SkaapProductions schreef:Helaas, de beelden van de crash niet opgenomen van Brandts niet opgenomen. De klap naar de GoPro was toch hard genoeg om het bestand volledig corrupt te maken. Het zij zo, daarentegen werkt hij nog wel steeds naar behoren, best waanzinnig..

Heb een mooie dag gehad, nu volop bezig met monteren.
Dank gaat uit naar organisatie en de rijders, alsmede ook moeder natuur voor het overheerlijke zonnetje.
Even een big note, weet iemand wat er is gebeurd met Hoondert? Peper in z'n reet gehad van Jasper? Waanzinnig mooie rijstijl gezien gister, hulde! Doe ik de rest een beetje mee tekort, maar ik moet het toch even kwijt.

Nu snel terug naar de montage, adieu!

Achterste diff. kapot op proef 7
Ruud Koole

Berichtdoor Sponsor » ma sep 05, 2011 17:48

dat is i.d. forse schade....aan de boom (plataan). Als de gemeente dat gaat berekenen dan kun je daar nog wel eens van schrikken.. :?
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor

Berichtdoor Cinq-Power » ma sep 05, 2011 19:29

Hoe kreeg die golf het eigenlijk voor elkaar 2 lekke voorbanden te krijgen?

Heb em binnen zien komen op service (stond zelf weer even lekker niks te doen)
Cinq-Power

Berichtdoor ExTaxi » ma sep 05, 2011 19:52

Ik heb thuis even via de link live mee zitten kijken (hulde!) maar 1 ding begreep ik net. Het leek net of er op de plek van het ongeval van vorig jaar allemaal mensen overstaken. Zo ongeveer bij het rempunt waar het vorig jaar mis ging. Was dat nou toeval dat ik dat die 10 minuten dat ik keek zag?
ExTaxi

Berichtdoor ijsbeer » ma sep 05, 2011 20:14

Sponsor schreef:dat is i.d. forse schade....aan de boom (plataan). Als de gemeente dat gaat berekenen dan kun je daar nog wel eens van schrikken.. :?

Martijn weet daar alles van denk ik. Hij had geloof ik dat zelfde boom vorig jaar of het jaar daarvoor toch ook te pakken genomen? :)
ijsbeer

Berichtdoor ThijsV » ma sep 05, 2011 20:32

ExTaxi schreef:Ik heb thuis even via de link live mee zitten kijken (hulde!) maar 1 ding begreep ik net. Het leek net of er op de plek van het ongeval van vorig jaar allemaal mensen overstaken. Zo ongeveer bij het rempunt waar het vorig jaar mis ging. Was dat nou toeval dat ik dat die 10 minuten dat ik keek zag?

Nee was geen toeval Dick. Heb de proef daar ongeveer 1,5 keer gezien via de cam. Maar zag ook zeer veel mensen oversteken. Zelfs een vrouw met buggy. Ik dacht toen echt nog van wtf. ze konden ook maar net optijd op een groen strook komen.

Misschien is het iets om een brug te overdenken of hekken zoals in Hengelo.
En dan nee niet van die hoge met zwart doek. Maar gewoon lage drang hekken.
ThijsV

Berichtdoor astra driver » ma sep 05, 2011 20:36

ijsbeer schreef:
Sponsor schreef:dat is i.d. forse schade....aan de boom (plataan). Als de gemeente dat gaat berekenen dan kun je daar nog wel eens van schrikken.. :?

Martijn weet daar alles van denk ik. Hij had geloof ik dat zelfde boom vorig jaar of het jaar daarvoor toch ook te pakken genomen? :)

Maar die heeft daar nooit een rekening van gezien :wink:
filmpje is uit 2009 http://www.youtube.com/watch?v=h01kwT43dQQ
astra driver

Berichtdoor ijsbeer » ma sep 05, 2011 20:44

Super gezellige dag gehad in Amsterdam op proef 2 bij de beruchte hairpin. Veel bekenden gezien en gesproken.

1 minpuntje is op de hariping waar altijd heel veel publiek staat geen enkele dixi te vinden was. Er was wel een Frietkram (duh...)
Het rare is als je stukje terugloopt richting de start dan staan er iets van 6 dixi's, is dat nou te veel moeite om ook één daar neer te zetten? Nu ben ik natuurlijk niet te beroerd om eerste beste boom op te zoeken, maar het is niet handig als je vriendin mee gaat.

Nu zal ik waarschijnlijk reacties krijgen dat als je naar andere Rally's gaat je ook geen dixis treft. Maar daar heb je meer buitengebied of bos en geen industrie gebied met allemaal hekwerken omheen. :)
ijsbeer

Berichtdoor TWENGELTJE » ma sep 05, 2011 21:01

Cinq-Power schreef:Hoe kreeg die golf het eigenlijk voor elkaar 2 lekke voorbanden te krijgen?

Heb em binnen zien komen op service (stond zelf weer even lekker niks te doen)

Eerst aan de ene kant een stoeprand en toen aan de andere kant doordat het de weg kwijt was
TWENGELTJE

Berichtdoor erikjan » ma sep 05, 2011 21:03

misschien is het een idee om kwetsbare bomen in te pakken bij een rally, iets dat je ook op bouwplaatsen wel eens ziet...

alhoewel, als je honderd bomen moet inpakken zou dat wel eens duurder kunnen zijn dan het vergoeden van 1 boom met schade, realiseer ik me nu :?
erikjan

Berichtdoor TWENGELTJE » ma sep 05, 2011 21:46

Afgezien van het werk wat het met zich mee brengt

Maar als een boom vaker word geraakt zou een strobaal uitkomst brengen ( voor die boom dan)
TWENGELTJE

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden