Maar dan moet er eerst nog wel heel wat gebeuren wat betreft keurmeesters!!!
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
briljant schreef:Hopelijk gaan we die weer meer in Nederland aan de start zien, als volgend jaar de nieuwe klasse is toegestaan.
Maar dan moet er eerst nog wel heel wat gebeuren wat betreft keurmeesters!!!
Robert_ schreef:Ik vond het maar een matige editie van de Hellendoornrally, zeker wanneer je pretendeert de grootste van Nederland te zijn. Wanneer je een tekort aan marshalls hebt is dat erg spijtig en de organisatie denk ik niet aan te rekenen. Wat wel te kansloos voor woorden was, was de informatievoorziening. Start/Finish omgedraaid, proefnummering niet juist vermeld en via Twitter melden dat KP11/14 met 3,5km is ingekort, terwijl het hier om KP12/15 ging.
Verder wel een mooie onderlinge strijd gezien. van Merksteijn erg goed in de C4, beter dan verwacht. Helaas geen gelijkwaardig vergelijkingsmateriaal in de zin van een andere topper in een C4, maar ik had niet de indruk dat 'ie heel erg veel moeite had om er hard mee te rijden. Kuipers ook top, nog steeds strakke lijnen en op vrijwel elk punt de hoogste bochtensnelheid. Vond ten Brinke ietwat tegenvallen, had hem wat dichterbij de top 2 verwacht, Swaanen zat er dicht bij.
Verder compenseert het achterveld in Hellendoorn de strakke lijnen van de toppers prima! Jammer dat we een grote groep van die rijders slecht sporadisch in Nederland aan de start hebben.
pedduhwick schreef:Robert_ schreef:Ik vond het maar een matige editie van de Hellendoornrally, zeker wanneer je pretendeert de grootste van Nederland te zijn. Wanneer je een tekort aan marshalls hebt is dat erg spijtig en de organisatie denk ik niet aan te rekenen. Wat wel te kansloos voor woorden was, was de informatievoorziening. Start/Finish omgedraaid, proefnummering niet juist vermeld en via Twitter melden dat KP11/14 met 3,5km is ingekort, terwijl het hier om KP12/15 ging.
Verder wel een mooie onderlinge strijd gezien. van Merksteijn erg goed in de C4, beter dan verwacht. Helaas geen gelijkwaardig vergelijkingsmateriaal in de zin van een andere topper in een C4, maar ik had niet de indruk dat 'ie heel erg veel moeite had om er hard mee te rijden. Kuipers ook top, nog steeds strakke lijnen en op vrijwel elk punt de hoogste bochtensnelheid. Vond ten Brinke ietwat tegenvallen, had hem wat dichterbij de top 2 verwacht, Swaanen zat er dicht bij.
Verder compenseert het achterveld in Hellendoorn de strakke lijnen van de toppers prima! Jammer dat we een grote groep van die rijde
rs slecht sporadisch in Nederland aan de start hebben.
Het klopte inderdaad dat KP 11/14 in werdt gekort omdat er een te kort aan marshalls waren maar, omdat het onverhard op KP 12/15 er dusdanig slecht bij lag hebben ze besloten die eruit te halen en de marshalls die op die punten stonden naar KP 11/14 te doen omdat die dan wel volledig kon worden gereden.
2rallyman1 schreef:Ik vind man van de wedstrijd toch wel Dennis Kuipers!
Wat een verschil liet hij zien in zowel rijstijl als bochtensnelheid! Echt gaaf!
EVOX schreef:Hoe komt Frank V. erbij dat het Wk~spul een primeur is in Ned. tijdens de OVDgroep shortrally was Dennis Kuipers er ook met z'n Ford.
Volgende keer iets beter je best doen Frank
PatrickTwente schreef:EVOX schreef:Hoe komt Frank V. erbij dat het Wk~spul een primeur is in Ned. tijdens de OVDgroep shortrally was Dennis Kuipers er ook met z'n Ford.
Volgende keer iets beter je best doen Frank
Ede was met S2000 dit was met de WRC versie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten