Schutte Informatisering Hellendoorn Rally 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor briljant » zo sep 18, 2011 13:40

Hopelijk gaan we die weer meer in Nederland aan de start zien, als volgend jaar de nieuwe klasse is toegestaan.
Maar dan moet er eerst nog wel heel wat gebeuren wat betreft keurmeesters!!! :?
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor ferry bakker » zo sep 18, 2011 13:50

briljant schreef:Hopelijk gaan we die weer meer in Nederland aan de start zien, als volgend jaar de nieuwe klasse is toegestaan.
Maar dan moet er eerst nog wel heel wat gebeuren wat betreft keurmeesters!!! :?

ohhh :oops: :wink:
ferry bakker

Berichtdoor John_V » zo sep 18, 2011 13:50

@ Robert, helemaal met je eens !!
John_V

Berichtdoor pedduhwick » zo sep 18, 2011 13:59

Robert_ schreef:Ik vond het maar een matige editie van de Hellendoornrally, zeker wanneer je pretendeert de grootste van Nederland te zijn. Wanneer je een tekort aan marshalls hebt is dat erg spijtig en de organisatie denk ik niet aan te rekenen. Wat wel te kansloos voor woorden was, was de informatievoorziening. Start/Finish omgedraaid, proefnummering niet juist vermeld en via Twitter melden dat KP11/14 met 3,5km is ingekort, terwijl het hier om KP12/15 ging.

Verder wel een mooie onderlinge strijd gezien. van Merksteijn erg goed in de C4, beter dan verwacht. Helaas geen gelijkwaardig vergelijkingsmateriaal in de zin van een andere topper in een C4, maar ik had niet de indruk dat 'ie heel erg veel moeite had om er hard mee te rijden. Kuipers ook top, nog steeds strakke lijnen en op vrijwel elk punt de hoogste bochtensnelheid. Vond ten Brinke ietwat tegenvallen, had hem wat dichterbij de top 2 verwacht, Swaanen zat er dicht bij.

Verder compenseert het achterveld in Hellendoorn de strakke lijnen van de toppers prima! Jammer dat we een grote groep van die rijders slecht sporadisch in Nederland aan de start hebben.

Het klopte inderdaad dat KP 11/14 in werdt gekort omdat er een te kort aan marshalls waren maar, omdat het onverhard op KP 12/15 er dusdanig slecht bij lag hebben ze besloten die eruit te halen en de marshalls die op die punten stonden naar KP 11/14 te doen omdat die dan wel volledig kon worden gereden. :wink:
pedduhwick

Berichtdoor 2rallyman1 » zo sep 18, 2011 14:02

Ik vind man van de wedstrijd toch wel Dennis Kuipers!

Wat een verschil liet hij zien in zowel rijstijl als bochtensnelheid! Echt gaaf!
2rallyman1

Berichtdoor lange6 » zo sep 18, 2011 14:26

pedduhwick schreef:
Robert_ schreef:Ik vond het maar een matige editie van de Hellendoornrally, zeker wanneer je pretendeert de grootste van Nederland te zijn. Wanneer je een tekort aan marshalls hebt is dat erg spijtig en de organisatie denk ik niet aan te rekenen. Wat wel te kansloos voor woorden was, was de informatievoorziening. Start/Finish omgedraaid, proefnummering niet juist vermeld en via Twitter melden dat KP11/14 met 3,5km is ingekort, terwijl het hier om KP12/15 ging.

Verder wel een mooie onderlinge strijd gezien. van Merksteijn erg goed in de C4, beter dan verwacht. Helaas geen gelijkwaardig vergelijkingsmateriaal in de zin van een andere topper in een C4, maar ik had niet de indruk dat 'ie heel erg veel moeite had om er hard mee te rijden. Kuipers ook top, nog steeds strakke lijnen en op vrijwel elk punt de hoogste bochtensnelheid. Vond ten Brinke ietwat tegenvallen, had hem wat dichterbij de top 2 verwacht, Swaanen zat er dicht bij.

Verder compenseert het achterveld in Hellendoorn de strakke lijnen van de toppers prima! Jammer dat we een grote groep van die rijde

rs slecht sporadisch in Nederland aan de start hebben.

Het klopte inderdaad dat KP 11/14 in werdt gekort omdat er een te kort aan marshalls waren maar, omdat het onverhard op KP 12/15 er dusdanig slecht bij lag hebben ze besloten die eruit te halen en de marshalls die op die punten stonden naar KP 11/14 te doen omdat die dan wel volledig kon worden gereden. :wink:

dan hadden zw heel de proef eruit moeten gooien want zo'n proef vind ik niet thuishoren in de rally,
t was dusdanig slecht dat ik er bijna niet doorkwam en enkele grote klappers heb gemaakt dat ik bang ben dat er vanalles aan de carrosserie mankeert,
www.facebook.com/stevensrallysport
www.twitter.com/StevensRally
lange6

Berichtdoor lange6 » zo sep 18, 2011 14:30

verder ook geen goed woord over t routeboek, bijna op alle paginas fouten met straatnamen enverkeerde situaties,
alternatieve routes van vorig jaar erin die niet meer van toepassing waren voor dit jaar,

ook belachelijk dat er zoveel onderscheid wordt gemaaaakt met autos op de service laten mja
www.facebook.com/stevensrallysport
www.twitter.com/StevensRally
lange6

Berichtdoor topsport » zo sep 18, 2011 14:45

2rallyman1 schreef:Ik vind man van de wedstrijd toch wel Dennis Kuipers!

Wat een verschil liet hij zien in zowel rijstijl als bochtensnelheid! Echt gaaf!

Zou het eens geen tijd worden, hij rijdt al 2 jaar in het WK rond.
topsport

Berichtdoor Mark Wielens » zo sep 18, 2011 14:51

Ja....jammer dat Dennis Kuipers uitgevallen is, mooie rijstijl en wat een competitie zaterdag. Erg genoten vrijdag en zaterdag, heb ook ruim 1300 foto's kunnen maken op spectaculaire onverharde punten. Waarom reed de infowagen eigenlijk mee, heb geen 1 keer iets van die geluidswagen vernomen wat nu eigenlijk de tussenstand was. Verder veel lof voor de organisatie. op naar de 2012 editie.

groetjes Mark.
Mark Wielens

Berichtdoor Franos » zo sep 18, 2011 14:51

Was weer een mooie rally om te zien. Uitgebreid vier proeven kunnen kijken.
Wilde de marshals bij de proef bij Zuna nog even complimenten geven. Ze waren met zijn vieren en probeerden een grote groep jongeren uit het maisveld recht tegenover een bocht te sturen. Toen dat niet lukte terecht de politie gebeld. Marshals een bocht eerder zwaaiden met geel tot alle jongeren uit het mais waren. Kudo's!
Franos

Berichtdoor ThijsV » zo sep 18, 2011 16:22

Zo ook even een reactie van mijn kant.

Eigenlijk ik het meeste al gezegd en wil ik me daar wel bij aansluiten.
Dat proeven afgekeurd worden of deels niet gereden worden kan natuurlijk gebeuren. Maar dan zal de informatie voorziening wel goed moeten zijn naar je toeschouwers zij maken toch je evenement tot wat het is.
En om weer dezelfde fout te maken met fouten in je rallymagazine mbt je proeven en rijrichting. Dat komt wel super knullig over.
Om dan nog maar te zwijgen over het 20 minuten te laat starten van de eerste proef.

Verder zou ik als organisatie eens gaan kijken of het niet een idee meer proeven betaald te maken. (Lees alle.) En dan ook met passe-partouts te gaan werken dit is ook een deel inkomsten werving. en dan heb je ook niet als je naar de Luttenbergring wil en later verder dat je voor een uurtje rally kijken 5 euro betaald. Ik snap dat je dan nog meer vrijwilligers nodig bent maar het zou ook veel meer inkomsten genereren waardoor je bijvoorbeeld voor een klein bedrag dit via verenigingen ofzo zou kunnen laten doen.

Ik vond de rally app dan wel weer een leuke toevoeging.

Verder een leuke rally gezien met leuke doorkomsten. Veel spektakel.
Publiek dat in mijn ogen onverantwoord dicht langs het onverhard staat.

Al met al opzich wel een geslaagd weekend.
ThijsV

Berichtdoor EVOX » zo sep 18, 2011 17:52

Hoe komt Frank V. erbij dat het Wk~spul een primeur is in Ned. tijdens de OVDgroep shortrally was Dennis Kuipers er ook met z'n Ford.

Volgende keer iets beter je best doen Frank :o
EVOX

Berichtdoor PatrickTwente » zo sep 18, 2011 17:53

EVOX schreef:Hoe komt Frank V. erbij dat het Wk~spul een primeur is in Ned. tijdens de OVDgroep shortrally was Dennis Kuipers er ook met z'n Ford.

Ede was met S2000 dit was met de WRC versie
PatrickTwente

Berichtdoor EVOX » zo sep 18, 2011 17:54

PatrickTwente schreef:
EVOX schreef:Hoe komt Frank V. erbij dat het Wk~spul een primeur is in Ned. tijdens de OVDgroep shortrally was Dennis Kuipers er ook met z'n Ford.

Ede was met S2000 dit was met de WRC versie

Oeps :oops:
EVOX

Berichtdoor RoyP » zo sep 18, 2011 18:27

ook even een reactie van mijn kant,

gisteren ook in hellendoorn en omg. geweest en toch een mooie rally gezien,
ik was vooraf hier vooraf toch een beetje ongerust over om sommige reacties op dit forum over fouten in het programma en ingekorte kp's.
heb me ook ontzettend geergerd aan een 2-tal officials die 10 min. voor aanvang van kp 9 ineens tevoorschijn kwamen en recht voor ons neus gingen staan na wat opmerkingen kregen we te horen "we staan hier voor jullie" dan denk ik, dit klopt maar ga dan ergens staan waar je niemand in de weg staat, wat ook na enkele min. met tegenzin gebeurde. Maar als ik dan hoor dat er kp's ingekort zijn omdat er geen officials zijn dan denk ik haal op dat punt waar er 2x3 dus 6 staan er 3 weg dan heb je weer extra voor die andere kp. Verder het geheimzinnige gedoe over de kp's geef deze gewoon vrij en laat iedereen entree betalen zoals bv de exotic green rally en alle rally's in belgie dit levert misschien nog meer op dan alleen een infopakketje. als men nu met 4 man komt koopt men 1 pakketje en anders 4x keer een passpartout met een gratis een infopakket wat is beter.
RoyP

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden