Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
MartijnB schreef:En daarbij word je als 0 rijder geacht met enige reserves te rijden. En is het zeker niet de bedoeling om als 0 rijder een snelste tijd neer te zetten.
EvoV6 schreef:Oke, vroeg t me af omdat hij (Gert) zo over de baan boenderde... anders als ik gewend ben..hahahaha
ceesford schreef:@ rs girls : politie hoort hier toch gewoon op in te spelen? ik bedoel dit het valt volgens mij toch onder openbare dronkenschap/verstoring van de openbare orde..opzouten dat tuig van de kp verwijderen,het lijkt mij de taak van politie de veiligheid te waarborgen..
wat wil jep elk kruispunt een politieman/vrouw neerzetten ?
marlous schreef:Poging doodslag ten laste gelegd volgens deze krant...
http://www.barneveldsekrant.nl/plaatsna ... 73661.html
antoine schreef:Net terug van een leuke wedstrijd. Maar ik heb 1 vraagje.. wat vonden jullie van het service terrein?? opstelling, in en uit rijden..
Ik vond het een zooitjeDat dit 1 van de weinig plaatsen was om de service te plaatsen is mij bekend, alleen misschien anders inrichten??

RSgirls schreef:ceesford schreef:@ rs girls : politie hoort hier toch gewoon op in te spelen? ik bedoel dit het valt volgens mij toch onder openbare dronkenschap/verstoring van de openbare orde..opzouten dat tuig van de kp verwijderen,het lijkt mij de taak van politie de veiligheid te waarborgen..
wat wil jep elk kruispunt een politieman/vrouw neerzetten ?
nee dat bedoelde ik niet,ik reageerde daarmee op deze reactie
"Is het al zo dat sport evenementen zelf moeten opdraven voor de kosten van inzet van politie? als dat niet zo is mag de politie wel ingroepen worden,kunnen die ze mooi vriendelijk verzoeken de proef te verlaten. Oprotten met dat schorem!!! openbaar dronkenschap en onze mooie sport naar de klote helpen, Losers. (ik kan me hier kwaad over maken)"
Ik bedoelde niet dat op ieder kruispunt een politie agent moet staan,ik bedoelde:het feit dat de organisatie de kosten van politie mag ophoesten,echter vindt ik dit onrechtvaardig temeer dat zulk tuig vrijwillig naar een bepaalde KP komt en vervolgens officials gaan lopen bedreigen,dan moet de politie gewoon doen waar ze borg voor staan handhaving openbare orde en veilgheid,en dus geen kosten op de organisatie gaan verhalen maar op de veroorzakers van de overlast op KP12..zaols in dit geval op KP12..vervolgens niets vriendelijk verzoeken om de KP te verlaten..nee maar dan net als in andere sporten lik op stuk beleid uitvoeren en op zulke raddraaiers het zgh. snelrecht toepassen..dat bedoelde ik..want op ieder kruispunt een agentje planten is onbegonnen werk
antoine schreef:antoine schreef:Net terug van een leuke wedstrijd. Maar ik heb 1 vraagje.. wat vonden jullie van het service terrein?? opstelling, in en uit rijden..
Ik vond het een zooitjeDat dit 1 van de weinig plaatsen was om de service te plaatsen is mij bekend, alleen misschien anders inrichten??
Blijkbaar is niemand het eens met mij...iets waar ik weinig van geloof, ik heb een paar rijders gezien waarbij de rook niet door alleen de uitlaat kwam..
antoine schreef:antoine schreef:Net terug van een leuke wedstrijd. Maar ik heb 1 vraagje.. wat vonden jullie van het service terrein?? opstelling, in en uit rijden..
Blijkbaar is niemand het eens met mij...iets waar ik weinig van geloof, ik heb een paar rijders gezien waarbij de rook niet door alleen de uitlaat kwam..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten