Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Alleen klei/leem grond is geschikt, zandbakken zeker niet!MartijnB schreef:Starkoo schreef:MartijnB schreef:Starkoo schreef:Anwb trainings centrum en test terijn van de politie, zijn die ook niet geschikt voor een nieuwe proef, Barneveld of is dat te ver weg.
In Lelystad bedoel je?
Das al snel een uur rijden vanaf Barneveld lijkt me geen optie.
En daarbij lijken het mij niet echt hele uitdagende proeven. Krijg je een beetje een circuit rijden idee bij
1 uur is wel te ver ja, jammer dan een harde autocrossbaan niet geschikt is voor een rally proef ik bedoel er niet mee dat men rondjes moet gaan rijden, gewoon onverhard en dan weer de weg op, die ijsbaan bij biddinghuizen kan ook niet toch.
LOL dr zat dit jaar al genoeg autocross terrein in de rally volgens mij....![]()
Als ik de "toppers" en hun navi s als Jaq Gillis hoorde klagen gisteren op rallyreport.
mafiabaas101 schreef:mantaboy schreef:Ja, 2-wielaandrijvers kunnen er niet door, ging anders redelijk goed met een standaard Aveo.
haha vraag maar naar "kraats" z'n avonturen in de Orlando Tank.. ging best haha
erikjan schreef:Wolves kwam idd stapvoets door op het punt waar Vossen aan het picknicken was in de spoorberm...
Veenhuizen daarentegen had er verrassend minder moeite mee, viel ons op; waarschijnlijk zijn achterwielaandrijvers in het nadeel doordat ze zich met de kont ingraven.
mantaboy schreef:Het is en blijft een kwestie van het goede spoor zoeken en met verstand rijden op zulke stukjes.
kraats schreef:mantaboy schreef:Het is en blijft een kwestie van het goede spoor zoeken en met verstand rijden op zulke stukjes.
Ik heb een voordeel, ik ken deze stukken erg goed.
En.... Ik heb les gehad. Van "de modderkoning van de Veluwe".![]()
![]()
mafiabaas101 schreef:kraats schreef:mantaboy schreef:Het is en blijft een kwestie van het goede spoor zoeken en met verstand rijden op zulke stukjes.
Ik heb een voordeel, ik ken deze stukken erg goed.
En.... Ik heb les gehad. Van "de modderkoning van de Veluwe".![]()
![]()
*schuift bril weer op zn neus*![]()
mantaboy schreef:Met de Aveo hetzelfde, echter na de KP vond ik een paar plassen op de verbinding. Met een beetje snelheid daar doorheen en wielen schoon. Ja, ook les gehad, van de zandhaas uit Best.![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast