Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
rallysport friesland schreef:Ja je telt alleen mee als je een WRC hebt. Met andere woorden: Geld. Ik denk alleen dat de kleinere teams veel meer lol hebben dan de grote jongens. Ga eens op de service kijken waar het het meest gezellig is dan DENK ik dat je bij de kleinere teams uit komt, al dan niet in team verband of samen rijden als team. Voor de toeschouwers is het mogelijk wat minder maar bij het open gaan van de inschrijf datum van welke rally dan ook is de eerste vraag: Waar zijn de WRC??? Met andere woorden zonder de Wrc geen rally??? Beetje jammer en de HM klasse die start toch pas later in 2012. Dus dan hoeven we niet naar de Euregio omdat er geen wrc zijn.
1 gerust stelling in ga wel en met even veel plezier. Met of zonder wrc.
Je wordt er zo moe van dat gedoe over de wrc. Heb er nog 1 staan zonder de R. Intresse???
Sjeik1981 schreef:Kijk een veld met een aantal dikke WRC`s maakt het gewoon interesanter voor het gemiddelde publiek incluis mij, maar het meest geniet ik ook idd van een straatje BMW`s en Nissans. Maar deze discussie kunnen we tot in den treure blijven voeren. Blijft een feit wat ik als eerste zin schreef, het is gewoon stukje extra reclame, de kleine Peugeootjes etc ten spijt.
edit:
Even totaal wat anders, twee dingen eigenlijk. Zie dat de Classic lijst al vol staat met nu 1 reserve, dat terzijde. Maar wat ik omtrent deze rally eigenlijk ook wil weten is wanneer deze heren langskomen. Kan iemand daar uitsluitsel over geven. Ik kan het uit de info op de site er niet vanaf halen. Alleen dat ze twee regelmatigheidsritten rijden, eentje in de ochten en 1 in de middag.
BNS206 schreef:rallysport friesland schreef:Ja je telt alleen mee als je een WRC hebt. Met andere woorden: Geld. Ik denk alleen dat de kleinere teams veel meer lol hebben dan de grote jongens. Ga eens op de service kijken waar het het meest gezellig is dan DENK ik dat je bij de kleinere teams uit komt, al dan niet in team verband of samen rijden als team. Voor de toeschouwers is het mogelijk wat minder maar bij het open gaan van de inschrijf datum van welke rally dan ook is de eerste vraag: Waar zijn de WRC??? Met andere woorden zonder de Wrc geen rally??? Beetje jammer en de HM klasse die start toch pas later in 2012. Dus dan hoeven we niet naar de Euregio omdat er geen wrc zijn.
Je wordt er zo moe van dat gedoe over de wrc. Heb er nog 1 staan zonder de R. Intresse???
Ik kan het niet helpen, maar ik krijg de indruk dat deze post naar mij gericht is, dus ik zal je even van repliek dienen...
Wordt maar lekker moe van dat gedoe dan. Ik ben maar een heel normale, gewone, sensatie-zoekende rallybezoeker. Het verschil tussen een deelnemersveld met of zonder WRC's is voor mij best belangrijk ja, en ik ben niet de enige hoor. De beleving bij WRC's die langskomen is gewoon voor mijn gevoel anders dan andere auto's...
Ik heb niet veel verstand van deze tak van sport, maar ik interesseer me er wel voor en ik vind het ook echt leuk. Jammer dat dan zo'n 'ik-heb-er-meer-verstand-van-dan-jij' figuur opstaat om lekker onvriendelijk te doen en zich op die manier te laten gelden. Is overigens ook echt niet de eerste keer op dit forum![]()
En laat die WRC zonder R maar zitten, daar heb ik geen 'intresse' in...
MartijnB schreef:BNS206 schreef:rallysport friesland schreef:Ja je telt alleen mee als je een WRC hebt. Met andere woorden: Geld. Ik denk alleen dat de kleinere teams veel meer lol hebben dan de grote jongens. Ga eens op de service kijken waar het het meest gezellig is dan DENK ik dat je bij de kleinere teams uit komt, al dan niet in team verband of samen rijden als team. Voor de toeschouwers is het mogelijk wat minder maar bij het open gaan van de inschrijf datum van welke rally dan ook is de eerste vraag: Waar zijn de WRC??? Met andere woorden zonder de Wrc geen rally??? Beetje jammer en de HM klasse die start toch pas later in 2012. Dus dan hoeven we niet naar de Euregio omdat er geen wrc zijn.
Ik kan het niet helpen, maar ik krijg de indruk dat deze post naar mij gericht is, dus ik zal je even van repliek dienen...
Wordt maar lekker moe van dat gedoe dan. Ik ben maar een heel normale, gewone, sensatie-zoekende rallybezoeker. Het verschil tussen een deelnemersveld met of zonder WRC's is voor mij best belangrijk ja, en ik ben niet de enige hoor. De beleving bij WRC's die langskomen is gewoon voor mijn gevoel anders dan andere auto's...
Ik heb niet veel verstand van deze tak van sport, maar ik interesseer me er wel voor en ik vind het ook echt leuk. Jammer dat dan zo'n 'ik-heb-er-meer-verstand-van-dan-jij' figuur opstaat om lekker onvriendelijk te doen en zich op die manier te laten gelden. Is overigens ook echt niet de eerste keer op dit forum![]()
En laat die WRC zonder R maar zitten, daar heb ik geen 'intresse' in...
wellicht voel je je een beetje behoorlijk aangevallen.
Maar ik kan Sander zijn reactie heel goed begrijpen.
Als ik me niet vergis hebben ze bij Sander een Volvo. Voor veel niet erg ingewijde en incidentele rallybezoekers niet echt een interessant auto.
Alleen wel een veel lastiger te besturen auto waar alles met het stuur remmen en gas gedaan moet worden.
Ipv computers zoals in de 2liter WRC's. Ik kan me voorstellen dat je als rijder ook wat respect wilt. En dan niet overal wil lezen als er geen WRC's komen dan komen we ook niet kijken.
Het grootste deel van een rally word niet mogelijk gemaakt door WRC's maar juist meer door de rijders daarachter.
Wat dat betreft kan ik me prima de frustraties van Sander en Sebas voorstellen.
Ik hoop dat je zo even iets beter snapt hoe een en ander in elkaar zit Robin. En dat ik het je op een wat genuanceerdere manier kan uitleggen dan tot nu toe op jou is overgekomen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 60 gasten