Conrad Euregiorally en shortrally 5 / 6 nov. 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor gertveurink » zo okt 23, 2011 18:03

heeft iemand een idee waarmee Antoine van Ballegooijen aan de start komt? Het is namelijk nog niet bekend met welke auto hij aan de start staat.
gertveurink

Berichtdoor Glenniiejj » zo okt 23, 2011 18:28

gertveurink schreef:heeft iemand een idee waarmee Antoine van Ballegooijen aan de start komt? Het is namelijk nog niet bekend met welke auto hij aan de start staat.

Ik gok gewoon met zijn EVO X. aangezien hij voor het kampioenschap rijd en denk ik niet de 3e plaats wil laten schieten door met een andere auto te starten :wink:
Glenniiejj

Berichtdoor RG-Rallysport » zo okt 23, 2011 18:33

Glenniiejj schreef:
gertveurink schreef:heeft iemand een idee waarmee Antoine van Ballegooijen aan de start komt? Het is namelijk nog niet bekend met welke auto hij aan de start staat.

Ik gok gewoon met zijn EVO X. aangezien hij voor het kampioenschap rijd en denk ik niet de 3e plaats wil laten schieten door met een andere auto te starten :wink:

Voor het kampioenschap kan bij ook met een andere wagen komen als het maar in dezelfde groep valt N4 dus
RG-Rallysport

Berichtdoor Glenniiejj » zo okt 23, 2011 18:39

RG-Rallysport schreef:
Glenniiejj schreef:

Voor het kampioenschap kan bij ook met een andere wagen komen als het maar in dezelfde groep valt N4 dus

Zou je denken dat ie met een andere N4 start dan? Ik zeg niet dat er geen mogelijkheid is dat ie met een andere N4 start maar Rally Team Brabant heeft 2 auto's waarvan een evo x (n4) en een ford focus (a7)
Ik denk gewoon de Evo X hoor!
ik zou verbaasd zijn als het toch anders is;):P
Glenniiejj

Berichtdoor RG-Rallysport » zo okt 23, 2011 18:41

Glenniiejj schreef:
RG-Rallysport schreef:
Glenniiejj schreef:

Zou je denken dat ie met een andere N4 start dan? Ik zeg niet dat er geen mogelijkheid is dat ie met een andere N4 start maar Rally Team Brabant heeft 2 auto's waarvan een evo x (n4) en een ford focus (a7)
Ik denk gewoon de Evo X hoor!
ik zou verbaasd zijn als het toch anders is;):P

Geen idee , maar de Evo kom uit de van Hoof stallen en daar staat nog veel meer :wink:
RG-Rallysport

Berichtdoor astra driver » zo okt 23, 2011 18:42

hoezo zou hij niet met de evo x starten dan?
astra driver

Berichtdoor gertveurink » zo okt 23, 2011 18:43

Omdat op de lijst met inschrijvingen de auto NNB is.
gertveurink

Berichtdoor Glenniiejj » zo okt 23, 2011 18:46

gertveurink schreef:
astra driver schreef:hoezo zou hij niet met de evo x starten dan?

Met welke N4 auto denk jij dat hij start dan Gert?
Glenniiejj

Berichtdoor gertveurink » zo okt 23, 2011 18:48

Glenniiejj schreef:
gertveurink schreef:
astra driver schreef:hoezo zou hij niet met de evo x starten dan?

Met welke N4 auto denk jij dat hij start dan Gert?

Ik ging er van uit dat hij zou starten met de Evo X en op de lijst met inschrijvingen stond NNB. Dus vandaar de vraag of iemand weet of hij met iets anders bezig is.
gertveurink

Berichtdoor Glenniiejj » zo okt 23, 2011 18:54

Mij lijkt het vrij onlogisch als hij 25 punten voor op de nummer 4 staat en dan met een ander groep N4 zou starten die hij vrijwel niet kent of niet goed genoeg kent om zijn 3e plek te behouden. Toch sluit ik niks uit maar het lijk mij gewoon vrij onlogisch!
Glenniiejj

Berichtdoor Eammon Duffy » zo okt 23, 2011 19:50

Wie weet huurt hij een EVO X R4 !
Eammon Duffy

Berichtdoor TWENGELTJE » zo okt 23, 2011 20:05

Kan zijn dat hij dat heeft vergeten in te vullen bij de inschrijving
Bij een van de belgen staat dat ook terwijl ze allemaal in een identieke C2R2 starten
He onze moderator leest mee :wink:
TWENGELTJE

Berichtdoor Eammon Duffy » ma okt 24, 2011 8:11

Glenniiejj schreef:Mij lijkt het vrij onlogisch als hij 25 punten voor op de nummer 4 staat en dan met een ander groep N4 zou starten die hij vrijwel niet kent of niet goed genoeg kent om zijn 3e plek te behouden. Toch sluit ik niks uit maar het lijk mij gewoon vrij onlogisch!

Heb hem ook wel eens horen zeggen dat het weinig verschil maakt of je nou in een EVO 8, 9 of 10 rijdt, dus zou dan idd vreemd zijn als hij met een andere auto aan de start zou verschijnen!

We zullen zien......
Eammon Duffy

Berichtdoor ijsbeer » ma okt 24, 2011 8:33

Er zit degelijk wel verschil tussen EVO 8, 9 of 10 hoor. :)
ijsbeer

Berichtdoor rallysport friesland » ma okt 24, 2011 10:41

Robin mocht ik bij jou de indruk hebben gewek van dat ik alles beter weet dat is/was niet de bedoeling. Maar op welk forum je ook komt gaat het alleen maar om de wrc. Soms wordt er vergeten dat na de top 10( de wrc) ook nog andere deelnemers starten. En ja ik geeft je gelijk dat een Wrc mooi klinkt en er stoer uit ziet maar een groot deel van de team,s binnen Nederland hebben nu eenmaal niet het budget om een wrc te kopen, wij helaas ook niet. Het is niet op jou als persoon gericht want dan had je wel een pb gehad waar in ik mijn ongenoegen zou mededelen.

Ik zou zeggen kom eens langs op de service.

Martijn nee de Volvo zul je niet meer zien zo hij was. Hij is verkocht en wordt gespoten dus het gele gevaar is exit. Hij wordt zwart.
rallysport friesland

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden