jans schreef:Holkers schreef:MartijnB schreef:jans schreef:gertveurink schreef:heeft iemand een idee waarmee Antoine van Ballegooijen aan de start komt? Het is namelijk nog niet bekend met welke auto hij aan de start staat.
van mijn bron hoorde ik dat van ballegooijen een ford fiesta s2000 uit engeland heeft gehuurd. Speciaal voor het kampioenschap.
Heb je je nou speciaal vandaag geregistreerd op het forum om dit mede te delen?
Of is het een pseudo account. Met als doel dat men gaat speculaas poppen of dat Antoine wel echt een S2000 gaat huren.
Kies maar uit:
Op dit IP adres posten de volgende namen:
jans [ 1 Bericht ]
henk [ 1 Bericht ]
VIPhotography [ 1 Bericht ]
rallystarter [ 1 Bericht ]
steven16V [ 1 Bericht ]
solberg the best [ 1 Bericht ]
PatrickTwente [ 1 Bericht ]
mijn god zeg dit was nou 1 van de redenen dat ik geen account had.. Omdat er altijd gezeikt wordt op mensen die iets posten (wat ook meestal dezelfde personen zijn)..al is het zeiken over iemand zijn spelfouten (bijv) .. Ik ga op dat ip gezeur nog geen eens in..en ook al zou iemand gaan speculeren dan maakt dat toch ook niks uit.. En wat mij vooral opvalt is dat iemand altijd roept dat ze back on topic moeten gaan nu zelf off topic gaat en zelfs gaat speculeren over een f*** gebruiker..... Goede site is dit...pff. voeg mij maar toe aan je lijstje want ik ga niks meer posten. Komt toch alleen maar gezeur van.. Jammer maar de groeten..
Idd wat een gezeur altijd........
Speculeren is tot het moment van de rally toch het enige wat we kunnen doen en is nog best leuk om te doen!
Voor de titel in het Nationaal Nederlands Rally Kampioenschap ga ik toch voor Bob de Jong, ongeacht of van Deijne wel of niet komt en ongeacht de auto die van Ballegooijen huurt of niet huurt!!!! Uiteraard weten we dit ook pas na dat de wedstrijd is gereden want het blijft een sport waar van alles mis kan gaan......
En internationaal ga ik voor Swaanen, ongeacht wie er wel of niet komt!