Conrad Euregiorally en shortrally 5 / 6 nov. 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Ruud_Enschede » do okt 27, 2011 11:46

astra driver schreef:Daar hoef jij toch niet heen met je fiets?
tt schreef:Aah nog een concurent voor de Euregio rally de Volkswagen winter check op 5 November. :lol:

Wintercheck?? daar komen toch alleen mensen die geen verstand van auto's hebben (lees: geen rallyfans).

Heb ook altijd weinig behoefte om me een poot uit te laten trekken omdat "men" bij de wintercheck vindt dat er een accu of lampje vervangen moet worden...

Maar goed: back on toppic: Toch al met al nu al een mooie startlijst zowel bij de rally als de sprint (ik bedoel natuurlijk shortrally).
Ruud_Enschede

Berichtdoor Holkers » do okt 27, 2011 12:11

Ruud_Enschede schreef:Wintercheck?? daar komen toch alleen mensen die geen verstand van auto's hebben (lees: geen rallyfans).

Heb ook altijd weinig behoefte om me een poot uit te laten trekken omdat "men" bij de wintercheck vindt dat er een accu of lampje vervangen moet worden...

Oh mijn hemel, zijn mensen die hun Golf V gratis willen nakijken ook al geen echte rallyfans meer? Als het moet schroef ik een auto uit en in elkaar, maar kleed ook graag de VW garage uit met een gratis check dus .... (en vanaf hier moet ik me inhouden) .... Jah!

Groet,
Een niet-rallyfan, blijkbaar
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Holkers » do okt 27, 2011 12:13

MartijnB schreef:
jans schreef:
gertveurink schreef:heeft iemand een idee waarmee Antoine van Ballegooijen aan de start komt? Het is namelijk nog niet bekend met welke auto hij aan de start staat.
van mijn bron hoorde ik dat van ballegooijen een ford fiesta s2000 uit engeland heeft gehuurd. Speciaal voor het kampioenschap.

Heb je je nou speciaal vandaag geregistreerd op het forum om dit mede te delen?
Of is het een pseudo account. Met als doel dat men gaat speculaas poppen of dat Antoine wel echt een S2000 gaat huren.

Kies maar uit:
Op dit IP adres posten de volgende namen:

jans [ 1 Bericht ]

henk [ 1 Bericht ]

VIPhotography [ 1 Bericht ]

rallystarter [ 1 Bericht ]

steven16V [ 1 Bericht ]

solberg the best [ 1 Bericht ]

PatrickTwente [ 1 Bericht ]
Holkers

Berichtdoor Ruud_Enschede » do okt 27, 2011 12:18

Holkers schreef:
Ruud_Enschede schreef:Wintercheck?? daar komen toch alleen mensen die geen verstand van auto's hebben (lees: geen rallyfans).

Oh mijn hemel, zijn mensen die hun Golf V gratis willen nakijken ook al geen echte rallyfans meer? Als het moet schroef ik een auto uit en in elkaar, maar kleed ook graag de VW garage uit met een gratis check dus .... (en vanaf hier moet ik me inhouden) .... Jah!

Groet,

Maarten,

zo zwart-wit was het natuurlijk ook niet bedoeld, en als ik wist dat je zo boos zou worden had ik het ook wel anders gebracht, maar vaak zijn dat soort winterchecks een actie van de dealer om het aantal contactmomenten met de klant te verhogen.

En daarnaast zullen ze het niet nalaten om de hoofdprijs te vragen voor bijv het vervangen van een lampje, bijvullen van ruitenwisservloeistof of andere kleinigheden. Teminste dat is mijn ervaring ermee.
Laatst bijgewerkt door Ruud_Enschede op do okt 27, 2011 12:36, in totaal 1 keer bewerkt.
Ruud_Enschede

Berichtdoor Eammon Duffy » do okt 27, 2011 12:25

jans schreef:
MartijnB schreef:
jans schreef:
gertveurink schreef:heeft iemand een idee waarmee Antoine van Ballegooijen aan de start komt? Het is namelijk nog niet bekend met welke auto hij aan de start staat.
van mijn bron hoorde ik dat van ballegooijen een ford fiesta s2000 uit engeland heeft gehuurd. Speciaal voor het kampioenschap.

normaal lees ik het forum alleen omdat ik me niet wil mengen in de discussies :? Maar dit leek me toch een mooi nieuwtje om te vertellen!

Nou ben benieuwd dan, dat rijdt volgens mij wel hééél anders dan een EVO!!
Eammon Duffy

Berichtdoor Terry Hinsen » do okt 27, 2011 12:32

daar hebben ze tests voor uitgevonden ;) de evo reed immers ook anders dan de focus (gelukkig maar)
Terry Hinsen

Berichtdoor Eammon Duffy » do okt 27, 2011 12:49

Terry Hinsen schreef:daar hebben ze tests voor uitgevonden ;) de evo reed immers ook anders dan de focus (gelukkig maar)

Uiteraard hebben ze daar tests voor uitgevonden!

Maar die wagens hebben geen turbo's en zul je dus veel agressiever moeten rijden om even hard te gaan, ik vraag me echt af of zo'n auto niet meer een nadeel dan voordeel is!
Eammon Duffy

Berichtdoor Holkers » do okt 27, 2011 13:16

Ruud_Enschede schreef:
Holkers schreef:

Groet,

Maarten,

zo zwart-wit was het natuurlijk ook niet bedoeld, en als ik wist dat je zo boos zou worden had ik het ook wel anders gebracht, maar vaak zijn dat soort winterchecks een actie van de dealer om het aantal contactmomenten met de klant te verhogen.

En daarnaast zullen ze het niet nalaten om de hoofdprijs te vragen voor bijv het vervangen van een lampje, bijvullen van ruitenwisservloeistof of andere kleinigheden. Teminste dat is mijn ervaring ermee.

Snap ik, maar het ging mij om het 'echte rallyfan' gedoe. Daar word te pas en te onpas mee gegooid
Holkers

Berichtdoor Ruud_Enschede » do okt 27, 2011 13:21

Holkers schreef:
Ruud_Enschede schreef:
Holkers schreef:

Groet,

Maarten,

Snap ik, maar het ging mij om het 'echte rallyfan' gedoe. Daar word te pas en te onpas mee gegooid

ok nou dat is dan enigszins langs me heen gegaan. Wilde er ook verder niemand mee beledigen of bestempelen als "echte" of "niet echte" fan. Ga er vanuit dat als mensen de moeite nemen om dit forum te bezoeken, posts uit te brengen het allemaal fans zijn en ieder moet daar op eigen manier invulling aan geven uiteraard. En als iemand toch graag naar de dealer gaat voor een wintercheck is daar ook niks mis mee en moet iedereen lekker zelf weten.

Back on toppic: Iemand al enig idee of Gert Huzink nog komt om toch nog voor het kampioenschap te gaan??? Er hoeft maar "iets" te gebeuren met Jeroen Swaanen en hij kan hem zomaar winnen. We herinneren ons vast allemaal wat er vorig jaar met Mark van Eldik en Bernhard ten Brinke gebeurde in Hengelo..... Dus kansloos is Huzink nog zeker niet lijkt me.
Ruud_Enschede

Berichtdoor jans » do okt 27, 2011 13:23

Holkers schreef:
MartijnB schreef:
jans schreef:

Of is het een pseudo account. Met als doel dat men gaat speculaas poppen of dat Antoine wel echt een S2000 gaat huren.

Kies maar uit:

jans [ 1 Bericht ]

henk [ 1 Bericht ]

steven16V [ 1 Bericht ]

mijn god zeg dit was nou 1 van de redenen dat ik geen account had.. Omdat er altijd gezeikt wordt op mensen die iets posten (wat ook meestal dezelfde personen zijn)..al is het zeiken over iemand zijn spelfouten (bijv) .. Ik ga op dat ip gezeur nog geen eens in..en ook al zou iemand gaan speculeren dan maakt dat toch ook niks uit.. En wat mij vooral opvalt is dat iemand altijd roept dat ze back on topic moeten gaan nu zelf off topic gaat en zelfs gaat speculeren over een f*** gebruiker..... Goede site is dit...pff. voeg mij maar toe aan je lijstje want ik ga niks meer posten. Komt toch alleen maar gezeur van.. Jammer maar de groeten..
jans

Berichtdoor Eammon Duffy » do okt 27, 2011 13:37

jans schreef:
Holkers schreef:
MartijnB schreef:
jans schreef:

Kies maar uit:

jans [ 1 Bericht ]

henk [ 1 Bericht ]

steven16V [ 1 Bericht ]

mijn god zeg dit was nou 1 van de redenen dat ik geen account had.. Omdat er altijd gezeikt wordt op mensen die iets posten (wat ook meestal dezelfde personen zijn)..al is het zeiken over iemand zijn spelfouten (bijv) .. Ik ga op dat ip gezeur nog geen eens in..en ook al zou iemand gaan speculeren dan maakt dat toch ook niks uit.. En wat mij vooral opvalt is dat iemand altijd roept dat ze back on topic moeten gaan nu zelf off topic gaat en zelfs gaat speculeren over een f*** gebruiker..... Goede site is dit...pff. voeg mij maar toe aan je lijstje want ik ga niks meer posten. Komt toch alleen maar gezeur van.. Jammer maar de groeten..

Idd wat een gezeur altijd........

Speculeren is tot het moment van de rally toch het enige wat we kunnen doen en is nog best leuk om te doen!

Voor de titel in het Nationaal Nederlands Rally Kampioenschap ga ik toch voor Bob de Jong, ongeacht of van Deijne wel of niet komt en ongeacht de auto die van Ballegooijen huurt of niet huurt!!!! Uiteraard weten we dit ook pas na dat de wedstrijd is gereden want het blijft een sport waar van alles mis kan gaan......

En internationaal ga ik voor Swaanen, ongeacht wie er wel of niet komt!
Eammon Duffy

Berichtdoor Patrickdeh » do okt 27, 2011 13:47

Ruud_Enschede schreef:Back on toppic: Iemand al enig idee of Gert Huzink nog komt om toch nog voor het kampioenschap te gaan??? Er hoeft maar "iets" te gebeuren met Jeroen Swaanen en hij kan hem zomaar winnen. We herinneren ons vast allemaal wat er vorig jaar met Mark van Eldik en Bernhard ten Brinke gebeurde in Hengelo..... Dus kansloos is Huzink nog zeker niet lijkt me.

Door de inschrijving van Rene Kuipers MOET Huzink wel de volle 100 punten scoren. Want anders is Swaanen alsnog kampioen.
Volg me op Facebook, Twitter, en YouTube om nooit een video te missen!
Patrickdeh

Berichtdoor Ruud_Enschede » do okt 27, 2011 13:54

Patrickdeh schreef:
Ruud_Enschede schreef:Back on toppic: Iemand al enig idee of Gert Huzink nog komt om toch nog voor het kampioenschap te gaan??? Er hoeft maar "iets" te gebeuren met Jeroen Swaanen en hij kan hem zomaar winnen. We herinneren ons vast allemaal wat er vorig jaar met Mark van Eldik en Bernhard ten Brinke gebeurde in Hengelo..... Dus kansloos is Huzink nog zeker niet lijkt me.

Door de inschrijving van Rene Kuipers MOET Huzink wel de volle 100 punten scoren. Want anders is Swaanen alsnog kampioen.

Ja idd de kans is niet bijster groot maar zoals ik al zei is een foutje zo gemaakt en het blijft een mechanische sport. Mocht Swaanen uitvallen dan zou Huzink toch een van de coureurs moeten zijn die in staat is de volle 100 punten te pakken.
Ruud_Enschede

Berichtdoor Patrickdeh » do okt 27, 2011 14:11

Ruud_Enschede schreef:Ja idd de kans is niet bijster groot maar zoals ik al zei is een foutje zo gemaakt en het blijft een mechanische sport. Mocht Swaanen uitvallen dan zou Huzink toch een van de coureurs moeten zijn die in staat is de volle 100 punten te pakken.

De opzet was dat Huzink enkel moest uitrijden als Swaanen uitviel.
Nu moet hij op snelheid blijven om de rally te winnen.

Ik denk dus niet dat hij zal komen.
De kans om te winnen was al klein, en met de komst van Kuipers is deze zojuist nog kleiner geworden.
Volg me op Facebook, Twitter, en YouTube om nooit een video te missen!
Patrickdeh

Berichtdoor Eammon Duffy » do okt 27, 2011 14:17

Patrickdeh schreef:
Ruud_Enschede schreef:Ja idd de kans is niet bijster groot maar zoals ik al zei is een foutje zo gemaakt en het blijft een mechanische sport. Mocht Swaanen uitvallen dan zou Huzink toch een van de coureurs moeten zijn die in staat is de volle 100 punten te pakken.

De opzet was dat Huzink enkel moest uitrijden als Swaanen uitviel.
Nu moet hij op snelheid blijven om de rally te winnen.

Ik denk dus niet dat hij zal komen.
De kans om te winnen was al klein, en met de komst van Kuipers is deze zojuist nog kleiner geworden.

Ik geef Huzink toch wel veel kans om in ieder geval voor Kuipers te eindigen en Swaanen is sowieso sneller!!
Eammon Duffy

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden