Conrad Euregiorally en shortrally 5 / 6 nov. 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor pedduhwick » wo nov 02, 2011 13:35

Dat klopt ja, Enschede heeft genoeg leuke tenten waar je je op zaterdag of zondagavond kunt misdragen :P
pedduhwick

Berichtdoor Ton Van Spanje » wo nov 02, 2011 19:42

pedduhwick schreef:In Hengelo kun je op zaterdagavond leuk stappen dus er zijn genoeg leuke kroegen :wink:

Drinkend publiek en rallysport gaat niet zo goed samen,.............................
Ton Van Spanje

Berichtdoor Sjeik1981 » wo nov 02, 2011 21:26

FF nog een vraag, starten de classics nu tussen de Rally en de Short Rally voor de ochtend boucle of voor de Rally of tussen de eerste omloop short rally en de tweede omloop van de gewone Rally. Viel me trouwens uit het tijdschema ook op dat Hengelo Zuid bij de sprinters zowel de opener is en de afsluiter van het evenement.
Sjeik1981

Berichtdoor erikjan » wo nov 02, 2011 21:58

morgen vanaf 12.00u gaan we het lezen in de publieksinfo !

ik kan je vast rond lunchtijd antwoord geven, vanaf m'n werkplek in Enschede is het 5 minuutjes couperen richting 2 verkooppunten aan de Diamantstraat ;-)
erikjan

Berichtdoor sebas » wo nov 02, 2011 22:08

Sjeik1981 schreef:FF nog een vraag, starten de classics nu tussen de Rally en de Short Rally voor de ochtend boucle of voor de Rally of tussen de eerste omloop short rally en de tweede omloop van de gewone Rally. Viel me trouwens uit het tijdschema ook op dat Hengelo Zuid bij de sprinters zowel de opener is en de afsluiter van het evenement.

Ja en ook 6 proeven ipv 5 ! dat was de laatste keer dat ik hem reed het geval
sebas

Berichtdoor TWENGELTJE » wo nov 02, 2011 23:05

De classics rijden s`morgens voor de rally en op hengelo zuid na de short
TWENGELTJE

Berichtdoor Starkoo » wo nov 02, 2011 23:06

ach ja ik ga morgen weer naar de jong, even de info halen! Kp hoeve ligt op een punt stelconplaten langs de weg, gaan die voor de wedstrijd nog weg???
Starkoo

Berichtdoor Ruud_Enschede » do nov 03, 2011 8:10

Ton Van Spanje schreef:
pedduhwick schreef:In Hengelo kun je op zaterdagavond leuk stappen dus er zijn genoeg leuke kroegen :wink:

Drinkend publiek en rallysport gaat niet zo goed samen,.............................

Als Jaap helemaal uit Venlo komt voor de rally en hier blijft overnachten dan mag hij 's avonds in de kroegen hier toch wel genieten van een lekker Twents herfstbokje van Grolsch??

Voor de rest ben ik het helemaal met je eens, hoor. In Hellendoorn ook wel een en ander meegemaakt op dat gebied en das niet altijd even leuk nee!!!
Ruud_Enschede

Berichtdoor jaapje » do nov 03, 2011 10:19

hahaha, een Herfstbokje, dat klinkt toch helemaal goed mensen! haha, ik ben er totaal voor in! Zolang jullie me maar vergezellen jongens:P

Heb er zin in, en ben benieuwd naar het biertje, want wij hebben Bavariaatjes hier he... Echt bier uit Twente klinkt sterk!

goede hoop voor het weekend;)
jaapje

Berichtdoor pedduhwick » do nov 03, 2011 10:33

Ton Van Spanje schreef:

Staat toch zaterdagavond, dus niet onder de rally.. :wink:
pedduhwick

Berichtdoor mantaboy » do nov 03, 2011 10:40

Ruud_Enschede schreef:Hoi Jaap,

ik ben zelf een Venlonaar die inmiddels in Enschede woont. Zou wel over Duitsland rijden als ik jou was (Duisburg, Oberhausen en dan via de A31 omhoog tot afslag Gronau/Enschede) Als je een beetje doortrapt ben je er in een uur en een kwartier.

Kroegen genoeg in de buurt!!!

Over de A31 kan dat sneller, ook met een diesel. :wink:

Veel plezier, ik probeer zaterdag nog even naar Hengelo te rijden.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor Ruud_Enschede » do nov 03, 2011 10:56

mantaboy schreef:
Ruud_Enschede schreef:Hoi Jaap,

ik ben zelf een Venlonaar die inmiddels in Enschede woont. Zou wel over Duitsland rijden als ik jou was (Duisburg, Oberhausen en dan via de A31 omhoog tot afslag Gronau/Enschede) Als je een beetje doortrapt ben je er in een uur en een kwartier.

Kroegen genoeg in de buurt!!!

Over de A31 kan dat sneller, ook met een diesel. :wink:

Veel plezier, ik probeer zaterdag nog even naar Hengelo te rijden.

Ik zei ook "een beetje" doortrappen. En mijn diesel loopt maar 210 en dankzij de altijd vele Baustellen heb ik het nooit sneller voor elkaar gekregen dan in 1 uur rond... Vind dat trouwens best snel (gem iets van 170) :) :D
Ruud_Enschede

Berichtdoor mantaboy » do nov 03, 2011 10:59

Een forumbezoeker heeft dat later op de avond eens sneller gedaan met een vrij nieuwe diesel. :wink: :roll: :lol:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor Ruud_Enschede » do nov 03, 2011 11:06

mantaboy schreef:Een forumbezoeker heeft dat later op de avond eens sneller gedaan met een vrij nieuwe diesel. :wink: :roll: :lol:

Geloof ik gelijk... het leuk is dat bij die snelheden soms ook nog eens Porsches voorbij komen alsof je nog steeds stilstaat....

die A31 is vlgs mij een van de weinig overgebleven stukken waar je (als het rustig is) nog echt enorm kunt blazen. Schiet wel lekker op..

Maar back on toppic: heb er wel zin in!!! Weer wordt vlgs mij best goed!!! Proeven zullen er mooi bij liggen!!! Mooi startveld!!!
Ruud_Enschede

Berichtdoor Mark Verhoeven » do nov 03, 2011 12:42

Off-topic verwijderd.
Laatst bijgewerkt door Mark Verhoeven op do nov 03, 2011 14:32, in totaal 1 keer bewerkt.
Mark Verhoeven

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden