Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
pedduhwick schreef:In Hengelo kun je op zaterdagavond leuk stappen dus er zijn genoeg leuke kroegen
Sjeik1981 schreef:FF nog een vraag, starten de classics nu tussen de Rally en de Short Rally voor de ochtend boucle of voor de Rally of tussen de eerste omloop short rally en de tweede omloop van de gewone Rally. Viel me trouwens uit het tijdschema ook op dat Hengelo Zuid bij de sprinters zowel de opener is en de afsluiter van het evenement.
Ton Van Spanje schreef:pedduhwick schreef:In Hengelo kun je op zaterdagavond leuk stappen dus er zijn genoeg leuke kroegen
Drinkend publiek en rallysport gaat niet zo goed samen,.............................
Ton Van Spanje schreef:pedduhwick schreef:In Hengelo kun je op zaterdagavond leuk stappen dus er zijn genoeg leuke kroegen
Drinkend publiek en rallysport gaat niet zo goed samen,.............................
Ruud_Enschede schreef:Hoi Jaap,
ik ben zelf een Venlonaar die inmiddels in Enschede woont. Zou wel over Duitsland rijden als ik jou was (Duisburg, Oberhausen en dan via de A31 omhoog tot afslag Gronau/Enschede) Als je een beetje doortrapt ben je er in een uur en een kwartier.
Kroegen genoeg in de buurt!!!
mantaboy schreef:Ruud_Enschede schreef:Hoi Jaap,
ik ben zelf een Venlonaar die inmiddels in Enschede woont. Zou wel over Duitsland rijden als ik jou was (Duisburg, Oberhausen en dan via de A31 omhoog tot afslag Gronau/Enschede) Als je een beetje doortrapt ben je er in een uur en een kwartier.
Kroegen genoeg in de buurt!!!
Over de A31 kan dat sneller, ook met een diesel.![]()
Veel plezier, ik probeer zaterdag nog even naar Hengelo te rijden.
mantaboy schreef:Een forumbezoeker heeft dat later op de avond eens sneller gedaan met een vrij nieuwe diesel.![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 295 gasten