Condroz rally 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Sjeik1981 » zo nov 13, 2011 10:05

Goede zaak, nu de andere nog, Zo wil je als nummer 5 uit klassement toch niet winnen, dus de rest moet er ook nog uitstappen!
Sjeik1981

Berichtdoor Niels2 » zo nov 13, 2011 10:06

mousti schreef:
Arjan19 schreef:Net wat je zegt: respect voor loix die zich boos maakt op het publiek... Blijkt maar dat wik nederlandsers het denk ik wel iets veiliger hebben met het veiligheidsplan...

Niet mee eens, het is alleen maar in Wallonië waar het o zo faalt.. In Vlaanderen is er daarrond geen enkel probleem! Vorig jaar is in Ieper KP Dikkebus afgelast door een zestal jongeren die de aanmaningen van de stewards en heli negeerden..

Inderdaad, van de mensen die dit zien als een Belgisch probleem hebben kennelijk weinig rally's bezocht in België. Hoe het er in het west-vlaamse deel aan toe gaat is nog een stuk strikter dan in Nederland.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor Franky » zo nov 13, 2011 10:45

Triest allemaal.
Heel erg voor de betrokkenen ook voor de rijders.
iedereen heeft verloren
Afbeelding
Frank Cruts
Franky

Berichtdoor mantaboy » zo nov 13, 2011 10:46

riesjaar schreef:Snijers en Bonjean starten ook niet.

Dat is pas een statement zetten.

Snijers rijd nog net als Bonjean. Snijers nu aan de leiding.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor henk » zo nov 13, 2011 11:14

http://portfolio.sudpresse.be/main.php?g2_itemId=914016

is echt een flinke klap geweest en vraag me af of Erik en/of Pascal er ongeschonden uit zijn gekomen...
henk

Berichtdoor cvgn » zo nov 13, 2011 11:22

Snap niet dat de Nederlandse rijders ook opnieuw gestart zijn. Ze hadden massaal het voorbeeld van Loix moeten nemen.

groeten uit Roosendaal.
Carine van Gastel.
cvgn

Berichtdoor TvD » zo nov 13, 2011 11:37

henk schreef:http://portfolio.sudpresse.be/main.php?g2_itemId=914016

is echt een flinke klap geweest en vraag me af of Erik en/of Pascal er ongeschonden uit zijn gekomen...

Ze zaten gisteravond ongedeerd op het politiebureau werd mij verteld door iemand van het serviceteam. Als ze letsel hadden gehad, zouden ze in het ziekenhuis zijn geweest.
Kijk ook eens op www.rallyfotos.nl
TvD

Berichtdoor sebas » zo nov 13, 2011 11:53

cvgn schreef:Snap niet dat de Nederlandse rijders ook opnieuw gestart zijn. Ze hadden massaal het voorbeeld van Loix moeten nemen.

groeten uit Roosendaal.
Carine van Gastel.

Dat is ieder zijn eigen keuze om wel of niet terug te starten,ik had het persoonlijk ook niet gedaan maar iemand anders weer wel.....
sebas

Berichtdoor MartijnB » zo nov 13, 2011 12:01

Arjan19 schreef:Net wat je zegt: respect voor loix die zich boos maakt op het publiek... Blijkt maar dat wik nederlandsers het denk ik wel iets veiliger hebben met het veiligheidsplan...

Arjan,

Je hebt zelf nog nooit gereden in Belgie.
Ik heb er inmiddels al een hele bult achter de rug daar. En kan je vertellen dat de Vlaamse wedstrijden toch echt heel erg anders in elkaar steken. Ook daar word wel bier gedronken, maar last met publiek is er niet.
Ik heb wel eens wat in Wallonie gereden en daar ook tot 2x toe bijna wat mensen uit het publiek over de motorkap gehad.
Waaronder 4 mensen in teletubbie pakken ( JL- Dumonbt 2009).

Ben overigens benieuwd wie zich rallydiva noemt op nujij.nl

Niet bepaald een heel erg positief taalgebruik.
Eerder een zwaar aso taalgebruik, wat onze sport niet bepaald beter in het daglicht zet.
Laatst bijgewerkt door MartijnB op zo nov 13, 2011 12:38, in totaal 3 keer bewerkt.
MartijnB

Berichtdoor Leo » zo nov 13, 2011 12:09

Als de organisatie de wedstrijd niet aflast, dan is het voor ieder een eigen keuze.
Als je stopt daar kan ik inkomen, maar als je wil doorgaan daar kan ik ook goed inkomen.
Leo

Berichtdoor henk » zo nov 13, 2011 12:31

TvD schreef:
henk schreef:http://portfolio.sudpresse.be/main.php?g2_itemId=914016

Ze zaten gisteravond ongedeerd op het politiebureau werd mij verteld door iemand van het serviceteam. Als ze letsel hadden gehad, zouden ze in het ziekenhuis zijn geweest.

ok bedankt!
henk

Berichtdoor MartijnB » zo nov 13, 2011 12:35

cvgn schreef:Snap niet dat de Nederlandse rijders ook opnieuw gestart zijn. Ze hadden massaal het voorbeeld van Loix moeten nemen.

groeten uit Roosendaal.
Carine van Gastel.

Want.....? Volgens mij bepalen ze dat altijd nog zelf.
En anders zou de organisatie dat moeten bepalen. En niet mensen die langs de lijn op een forum zitten mee te kijken

In 2009 toen Huzink een electropaal omver reed in Hannuit en die toeschouwer om het leven kwam was ik er ook bij. Wij zijn gestopt. Maar de meeste deelnemers zijn doorgegaan.

Voor een ieder een eigen keus.
MartijnB

Berichtdoor sebas » zo nov 13, 2011 13:07

MartijnB schreef:

groeten uit Roosendaal.
Carine van Gastel.

Want.....? Volgens mij bepalen ze dat altijd nog zelf.
En anders zou de organisatie dat moeten bepalen. En niet mensen die langs de lijn op een forum zitten mee te kijken

In 2009 toen Huzink een electropaal omver reed in Hannuit en die toeschouwer om het leven kwam was ik er ook bij. Wij zijn gestopt. Maar de meeste deelnemers zijn doorgegaan.

Voor een ieder een eigen keus.

Dat kan ik me ook herinneren,ik deed daar toen ook mee en wij zijn door gegaan,ieder moet dat zelf beslissen
sebas

Berichtdoor sebas » zo nov 13, 2011 13:19

http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_sportnieuws/MG_automotor/1.1153316 Hierin ook te zien dat Loix naar het publiek stapt..
sebas

Berichtdoor Arjan19 » zo nov 13, 2011 13:37

Martijn,

Ik doelde meer op het veiligheidsplan.. Niet op de 2 helfden van belgie waar het bij de 1 misschien iets beter is als de andere.

Je kan het vergelijken met: ene deel belgie spreekt frans en andere nederlands/vlaams.
Arjan19

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden