Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
mousti schreef:Arjan19 schreef:Net wat je zegt: respect voor loix die zich boos maakt op het publiek... Blijkt maar dat wik nederlandsers het denk ik wel iets veiliger hebben met het veiligheidsplan...
Niet mee eens, het is alleen maar in Wallonië waar het o zo faalt.. In Vlaanderen is er daarrond geen enkel probleem! Vorig jaar is in Ieper KP Dikkebus afgelast door een zestal jongeren die de aanmaningen van de stewards en heli negeerden..
henk schreef:http://portfolio.sudpresse.be/main.php?g2_itemId=914016
is echt een flinke klap geweest en vraag me af of Erik en/of Pascal er ongeschonden uit zijn gekomen...
cvgn schreef:Snap niet dat de Nederlandse rijders ook opnieuw gestart zijn. Ze hadden massaal het voorbeeld van Loix moeten nemen.
groeten uit Roosendaal.
Carine van Gastel.
Arjan19 schreef:Net wat je zegt: respect voor loix die zich boos maakt op het publiek... Blijkt maar dat wik nederlandsers het denk ik wel iets veiliger hebben met het veiligheidsplan...
TvD schreef:henk schreef:http://portfolio.sudpresse.be/main.php?g2_itemId=914016
is echt een flinke klap geweest en vraag me af of Erik en/of Pascal er ongeschonden uit zijn gekomen...
Ze zaten gisteravond ongedeerd op het politiebureau werd mij verteld door iemand van het serviceteam. Als ze letsel hadden gehad, zouden ze in het ziekenhuis zijn geweest.
cvgn schreef:Snap niet dat de Nederlandse rijders ook opnieuw gestart zijn. Ze hadden massaal het voorbeeld van Loix moeten nemen.
groeten uit Roosendaal.
Carine van Gastel.
MartijnB schreef:cvgn schreef:Snap niet dat de Nederlandse rijders ook opnieuw gestart zijn. Ze hadden massaal het voorbeeld van Loix moeten nemen.
groeten uit Roosendaal.
Carine van Gastel.
Want.....? Volgens mij bepalen ze dat altijd nog zelf.
En anders zou de organisatie dat moeten bepalen. En niet mensen die langs de lijn op een forum zitten mee te kijken
In 2009 toen Huzink een electropaal omver reed in Hannuit en die toeschouwer om het leven kwam was ik er ook bij. Wij zijn gestopt. Maar de meeste deelnemers zijn doorgegaan.
Voor een ieder een eigen keus.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten