Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
cvgn schreef:Martijn schreef: En wedstrijden hier organiseren zoals die in Belgie worden georganiseerd vanuit de VAS en ASAF voor bedragen tussen de 150-300 euro met max 15 kp s dat zal hier denk ik nooit gaan gebeuren.
Nee dat klopt, alleen vergunningen zijn hier al duurder en ook de verzekeringen tijdens de wedstrijd.
groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel.
cvgn schreef:Martijn schreef: En wedstrijden hier organiseren zoals die in Belgie worden georganiseerd vanuit de VAS en ASAF voor bedragen tussen de 150-300 euro met max 15 kp s dat zal hier denk ik nooit gaan gebeuren.
Nee dat klopt, alleen vergunningen zijn hier al duurder en ook de verzekeringen tijdens de wedstrijd.
groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel.
Robert_ schreef:Het is gewoon doodzonde voor de Nederlandse rallysport. Afgelopen jaren zijn verschillende evenementen verloren gegaan, vervolgens doen organisaties er alles aan om de mooie evenementen te behouden.
Dan wordt er een nieuwe opzet bedacht met een aantal buitenlandse evenementen, en ziet een organisatie het niet zitten om een volgende editie te organiseren, met als gevolg dat we weer een evenement kwijt zijn.
Schiet mij maar lek.
Aart schreef:Wat dacht je van de 21 NL equipes die aan de start stonden in de East Belgium in hetzelfde weekend?
Als die wel gestart waren in dit evenement dan had het er financieel een stuk beter uitgezien voor de organisatie...
erikjan schreef:daarom heeft de KNAF nu in ieder geval het volgende aangegeven:
"indien buitenlandse wedstrijd zijn/haar datum verschuift op een datum NL wedstrijd wordt buitenlandse wedstrijd afgevoerd van kalender"
einde citaat...
beelen86 schreef:Als ze slim doen en samen met de belgen iets gaan organiseren. De Top belgen willen ook wel de strijd met onze Top nederlanders aangaan.
En als je het inschrijfgeld naar beneden brengt, dan krijg je vanzelf vaak meer mensen die komen en haal je er hetzelfde bedrag uit...
groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten