Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Eight_Gear schreef:Is er overigens al iets bekent omtrent Dennis Kuipers? De deadline voor het inschrijven van manufacturers is a.s. maandag. Zal FERM zich opnieuw inschrijven als manufacturer?
WRC fan schreef:Eight_Gear schreef:Is er overigens al iets bekent omtrent Dennis Kuipers? De deadline voor het inschrijven van manufacturers is a.s. maandag. Zal FERM zich opnieuw inschrijven als manufacturer?
Ik denk het wel hor. Het ligt in de lijn van de verwachting dat er een vervolg komt na de goede prestaties van Dennis dit jaar. Voor het geld hoeven ze het bij familie Kuipers in ieder geval niet te laten. Ik las op Facebook trouwens ook dat Ipatec al wel een presentatie heeft gehouden voor de ondernemers club uit Borne.
alleskids1971 schreef:http://www.dhnet.be/sports/moteurs/article/379014/dix-rallyes-wrc-en-citroen-ds3-pour-neuville.html
Neuville bevestigd dat hij bij Peugeot/Citroen blijft. Zondag -vlak voordat de inschrijving voor Monte Carlo sluit - wordt meer bekend. Tien rallies, dus het hele WRC minus onder andere Mexico en in elk geval New Zeland, want die valt samen met Ypres. De Belgische bronnen spreken van PH Sport (de klanten afdeling) waar hij 6x Peter van Merksteijn als teamgenoot zal hebben (4x pa en 2x Peter junior).
The Belgian team in the Junior Team that has the same hardware as the factory drivers Loeb and Hirvonen will team up in six innings with Peter Van Merksteyn (apparently four times and twice the son's father).
Eight_Gear schreef:Ik vraag me dan wel af hoe de connecties met VW precies zitten. Lijkt me niet dat Citroen en VW er op zitten te wachten dat hij voor beide merken uit gaat komen (eventueel).
Eens Kevin kan beter loyaal aan vw blijven, daar heeft hij denk ik meer toekomst!alleskids1971 schreef:Eight_Gear schreef:Ik vraag me dan wel af hoe de connecties met VW precies zitten. Lijkt me niet dat Citroen en VW er op zitten te wachten dat hij voor beide merken uit gaat komen (eventueel).
Ik kan me niet voorstellen dat VW Motorsport blij is met iemand die eerst voor hun test en daarna met Citroen gaat praten. Abbring kan beter gokken op 1 paard - VW - in plaats van twee. Bij Citroen telt alleen geld, die gaan echt geen beschermde junior maken van hem, ze hebben nu al Neuville. Bovendien kan hij toch nooit op tegen de miljoenen roebels en Russsische markt connecties van Novikov. Hij kan beter zich loyaal tonen naar VW/Skoda. Het ozu mooi zijn als Skoda Nederland een autosport programma op zet voor hem, of in elk geval achter de schermen lobbyt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten