Nieuws en geruchten 2012

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor merijnb_ » vr maart 02, 2012 14:00

Dat is waar, hopen dat hij in tegenstelling tot swaanen de Tank S rally wel zal gaan rijden.
merijnb_

Berichtdoor briljant » vr maart 02, 2012 14:01

zullen we die keuze aan Bob overlaten?

(ik denk niet dat hij zich veel van de adviezen hier door lezers aan zal trekken, vooral niet van de niet rijders)
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Eight_Gear » vr maart 02, 2012 14:03

Mogen we ook al niet meer speculeren en hopen hier dan?
Eight_Gear

Berichtdoor merijnb_ » vr maart 02, 2012 14:03

ik woon zelf in Emmeloord dus zal de Tank S rally zelf ook gaan bij wonen en bedoel het dan ook als publiek, hoe meer deelnemers hoe beter ;)
merijnb_

Berichtdoor mmrizio » vr maart 02, 2012 15:52

Eight_Gear schreef:Mogen we ook al niet meer speculeren en hopen hier dan?

Het zijn iig niet de berichten waarvoor ik naar de site kom. Al hoopt heel Nederland dat Sebastien Loeb naar Emmeloord komt, ik hoef het pas te weten als hij daadwerkelijk komt of als ik er wat aan kan doen om ervoor te zorgen. Hetzelfde geldt voor speculaties over Pietje die misschien met de oude auto van Klaasje gaat rijden.

Ik weet niet of je dat een verbod op enthousiasme moet vinden of de mening van een enkeling - die zichzelf uiteraard de zwijgende meerderheid vindt. :-)

Maurice
mmrizio

Berichtdoor erikjan » vr maart 02, 2012 15:59

tja, dit blijft een forum

8)
Laatst bijgewerkt door erikjan op vr maart 02, 2012 16:01, in totaal 1 keer bewerkt.
erikjan

Berichtdoor 2rallyman1 » vr maart 02, 2012 15:59

mmrizio schreef:

Het zijn iig niet de berichten waarvoor ik naar de site kom. Al hoopt heel Nederland dat Sebastien Loeb naar Emmeloord komt, ik hoef het pas te weten als hij daadwerkelijk komt of als ik er wat aan kan doen om ervoor te zorgen. Hetzelfde geldt voor speculaties over Pietje die misschien met de oude auto van Klaasje gaat rijden.

Ik weet niet of je dat een verbod op enthousiasme moet vinden of de mening van een enkeling - die zichzelf uiteraard de zwijgende meerderheid vindt. :-)

Maurice

Ik hoop P. Solberg..... nee maar ben het met je eens, je hoopt/denkt elke keer nieuws te lezen is het helaas speculaas
2rallyman1

Berichtdoor 2rallyman1 » vr maart 02, 2012 16:07

autosport-media schreef:Volgens Rallyreport: "Aanhoudend gerucht: Buitenlandse toprijder met WRC in Nederlands Kampioenschap."

Ben benieuwd of dit klopt ...

Leuk bedacht... maar kan net zo goed Peter Bijvelds zijn ;)
2rallyman1

Berichtdoor Eight_Gear » vr maart 02, 2012 16:09

Ok, duidelijk, kwam alleen over alsof wij hier allemaal maar gewoon stil moeten zijn omdat Bob de Jong dit hier waarschijnlijk toch niet leest... Ik vind zelf dat geruchten enzo wel leuk zijn, maar dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk. :) Topic heet ook niet voor niet Nieuws en geruchten, maar goed, back ontopic.
Eight_Gear

Berichtdoor WRC fan » vr maart 02, 2012 16:14

mmrizio schreef:

Maurice

In feite hoef je dan helemaal niet op het forum te zijn. Zodra het officieel bekend wordt dat Loeb naar de TankS rally komt (voorbeeld), dan zal je het persbericht daarvan op de site van de rally zelf, op de site van Walter en op de hoofdpagina van deze site kunnen vinden. :wink:

Op het forum zitten, over het algemeen, de overenthousiaste rallyfans die niet kunnen wachten tot de TankS rally begint en die, om de tijd te vullen, gaan speculeren. Tenminste, zo ervaar ik het.
WRC fan

Berichtdoor BasJBuitendijk » vr maart 02, 2012 16:37

rallyfans die niet kunnen wachten tot de TankS rally begint

Daar hoor ik ook bij. Vandaar mijn video site op YouTube...om de tijd tussen de rally's door te komen :D
Breng gerust een bezoekje en kijk ook wat oud materiaal om in vorm te blijven.
BasJBuitendijk

Berichtdoor Leo » vr maart 02, 2012 18:16

(ik denk niet dat hij zich veel van de adviezen hier door lezers aan zal trekken, vooral niet van de niet rijders)[/quote]

Bedoel je er mee, dat als je (ooit hebt) rijd (gereden) er meer kans hebt met gokken op welke wagen er mee gereden gaat worden!!!!.
Leo

Berichtdoor briljant » vr maart 02, 2012 18:18

nee.
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor rallyfreak1 » vr maart 02, 2012 18:32

:D
rallyfreak1

Berichtdoor mmrizio » vr maart 02, 2012 20:01

Leo schreef:Bedoel je er mee, dat als je (ooit hebt) rijd (gereden) er meer kans hebt met gokken op welke wagen er mee gereden gaat worden!!!!.

Nee, de insiders weten gewoon wie wat voor auto zoekt en met wie hij aan het praten is voor huur of koop.
Een deel daarvan leest hier ook af en toe wel mee.
Maar de meesten posten hier niet (meer). Gek he?

Maurice
mmrizio

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden