Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Eight_Gear schreef:Mogen we ook al niet meer speculeren en hopen hier dan?
mmrizio schreef:Eight_Gear schreef:Mogen we ook al niet meer speculeren en hopen hier dan?
Het zijn iig niet de berichten waarvoor ik naar de site kom. Al hoopt heel Nederland dat Sebastien Loeb naar Emmeloord komt, ik hoef het pas te weten als hij daadwerkelijk komt of als ik er wat aan kan doen om ervoor te zorgen. Hetzelfde geldt voor speculaties over Pietje die misschien met de oude auto van Klaasje gaat rijden.
Ik weet niet of je dat een verbod op enthousiasme moet vinden of de mening van een enkeling - die zichzelf uiteraard de zwijgende meerderheid vindt.
Maurice
autosport-media schreef:Volgens Rallyreport: "Aanhoudend gerucht: Buitenlandse toprijder met WRC in Nederlands Kampioenschap."
Ben benieuwd of dit klopt ...
mmrizio schreef:Eight_Gear schreef:Mogen we ook al niet meer speculeren en hopen hier dan?
Het zijn iig niet de berichten waarvoor ik naar de site kom. Al hoopt heel Nederland dat Sebastien Loeb naar Emmeloord komt, ik hoef het pas te weten als hij daadwerkelijk komt of als ik er wat aan kan doen om ervoor te zorgen. Hetzelfde geldt voor speculaties over Pietje die misschien met de oude auto van Klaasje gaat rijden.
Ik weet niet of je dat een verbod op enthousiasme moet vinden of de mening van een enkeling - die zichzelf uiteraard de zwijgende meerderheid vindt.
Maurice
rallyfans die niet kunnen wachten tot de TankS rally begint
Leo schreef:Bedoel je er mee, dat als je (ooit hebt) rijd (gereden) er meer kans hebt met gokken op welke wagen er mee gereden gaat worden!!!!.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten