TankS Rally 2012

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Focusfan » di maart 13, 2012 19:18

nick323gtr schreef:het is 99% onverhard..dat hele kleine ienieminie stukje onverhard zit volgens mij in de nieuwe proef bij zalk.

Bedankt voor de info nick !!
Focusfan

Berichtdoor mitsufan3 » di maart 13, 2012 19:18

Daar gaat het niet om. Het gaat er om dat een organisatie veel meer kan verdienen aan dergelijke pakketten. De mensen uit de omgeving hier kopen amper zo'n pakket, omdat het gewoon te duur is voor de niet-diehardfans. Ik vind het geen probleem omdat ik de organisatie graag steun, maar dat is voor andere mensen toch anders.
mitsufan3

Berichtdoor nick323gtr » di maart 13, 2012 19:26

klopt. heb je ook gelijk in hoor..ik koop hem ook vooral om de rally te steunen.het kaartje zelf kan ik altijd nog bij iemand anders bekijken natuurlijk :wink: maar ik vond het toch een beetje mager :roll:
nick323gtr

Berichtdoor Focusfan » di maart 13, 2012 19:26

A en P Rally Jan schreef:
TWENGELTJE schreef:Verkeerd gelezen, nergens onverhard ( volgens mijn ti jdschema)
volgens het regelement is 99% verhard, dus1% is dan onverhard :wink:

Bedankt voor bevestiging Jan !!!!!
Focusfan

Berichtdoor mastersevius » di maart 13, 2012 19:44

wellicht kunnen onze forumgasten uit zalk ons melden waar het onverhard te vinden is. :wink:
mastersevius

Berichtdoor PatrickMX803 » di maart 13, 2012 19:50

Als de totale lengte van de KP's 169 km is dan is het 1% onverhard (slecht geasfalteerde weg) dus 1.69 km. Dat is nog een mooi beetje! :)
Laatst bijgewerkt door PatrickMX803 op di maart 13, 2012 20:37, in totaal 1 keer bewerkt.
PatrickMX803

Berichtdoor 2rallyman1 » di maart 13, 2012 20:14

Eindelijk de kaarten zijn binnen in Kampen......

Wat betreft het onverhard(zoals eerder gemeld hier), dat is er NIET! Het is enkel een slecht geasfalteerde weg....!!!
2rallyman1

Berichtdoor Han » di maart 13, 2012 20:25

mastersevius schreef:wellicht kunnen onze forumgasten uit zalk ons melden waar het onverhard te vinden is. :wink:

Daar kan je haast niet bijkomen of je moet vroeg komen en pas aan het eind naar huis toe gaan, tussendoor gaat moeilijk.
http://www.autosportief.nl

22 Februari 4e Circuit Short Rally
7 September 32e Amsterdam Short Rally

Promo film Zandvoort 2012
Han

Berichtdoor Gert van Dam » di maart 13, 2012 21:36

Het eerder vermelde onverhard is niet echt onverhard zoals in de Vechtdalrally of Hellendoorn. Het is een slecht verharde priveweg die door de eigenaar beschikbaar is gesteld. De ondergrond is deels slecht asfalt en deels een mengsel van gravel en klei. Het is hierdoor toch een redelijk harde ondergrond. Nergens mul zand dus.

Het eind van het onverhard is goed bereikbaar. Er zijn ook 2 pauzes van 1,5 uur volgens mij dus dan mag iedereen waarschijnlijk wel over het traject lopen. Het "onverhard" ligt tussen 2 publiekspunten in.

Gert
Gert van Dam

Berichtdoor Han » di maart 13, 2012 21:58

Gert van Dam schreef:Het eerder vermelde onverhard is niet echt onverhard zoals in de Vechtdalrally of Hellendoorn. Het is een slecht verharde priveweg die door de eigenaar beschikbaar is gesteld. De ondergrond is deels slecht asfalt en deels een mengsel van gravel en klei. Het is hierdoor toch een redelijk harde ondergrond. Nergens mul zand dus.

Het eind van het onverhard is goed bereikbaar. Er zijn ook 2 pauzes van 1,5 uur volgens mij dus dan mag iedereen waarschijnlijk wel over het traject lopen. Het "onverhard" ligt tussen 2 publiekspunten in.

Gert

Je geeft het al aan privé terrein en laten we daar voorzichtig mee omgaan, boeren vinden het vaak ook al niet fijn dat er in het land gestaan en gelopen word.
Op andere stukken willen de boeren dit absoluut niet hebben dit is al aangegeven.
Het grote probleem is dat mensen vaak na 15 auto's wegwillen en dat gaat lastig worden.

Han

Berichtdoor Richie » di maart 13, 2012 22:50

mitsufan3 schreef:
Richie schreef:geen gezeik hoor, wil alleen weten waar ik aan toe ben :D .
En wat krijgen we zoal te zien voor de 5 euries? Vanaf hoe laat begint het extra programma dan?

In de rallykrant staat het volgende;

"Spectaculair programma op de vrijdagavond"

Even kort samengevat;

Voor het vermaak van het publiek zal er voor en tussen de proeven op de Munt spektakel zijn. Er zullen een aantal vormen van auto en motorsport langskomen. Zo zullen er bijvoorbeeld motorcrossers, autocrossers, combineracers, tractorpulling en tot slot nog een aantal Dakar deelnemers zijn. Dit zal plaats vinden op de grasbaan binnen het rallyparcours. Niet alles zal in beweging komen maar zo kun je toch de sfeer proeven.

En staat er ook in vanaf hoe laat het begint?
Richie

Berichtdoor 2rallyman1 » di maart 13, 2012 23:13

Han schreef:
Gert van Dam schreef:Het eerder vermelde onverhard is niet echt onverhard zoals in de Vechtdalrally of Hellendoorn. Het is een slecht verharde priveweg die door de eigenaar beschikbaar is gesteld. De ondergrond is deels slecht asfalt en deels een mengsel van gravel en klei. Het is hierdoor toch een redelijk harde ondergrond. Nergens mul zand dus.

Gert

Je geeft het al aan privé terrein en laten we daar voorzichtig mee omgaan, boeren vinden het vaak ook al niet fijn dat er in het land gestaan en gelopen word.
Op andere stukken willen de boeren dit absoluut niet hebben dit is al aangegeven.
Het grote probleem is dat mensen vaak na 15 auto's wegwillen en dat gaat lastig worden.

Als dit zo is vind ik het niet zo handig dat de organisatie dit punt dan als publiekspunt aangeeft.....
2rallyman1

Berichtdoor Han » di maart 13, 2012 23:19

2rallyman1 schreef:Als dit zo is vind ik het niet zo handig dat de organisatie dit punt dan als publiekspunt aangeeft.....

Het is ook geen publiekspunt :roll:

Han

Berichtdoor mitsufan3 » di maart 13, 2012 23:33

2rallyman1 schreef:
Richie schreef:
merijnb_ schreef:Richard, de proef die start om 20:22 is KP 3 en zal verreden worden op de vrijdagavond op de Munt

Kijk, daar heb ik wat aan. Bedankt.

KP 4 is wederom de munt!
mitsufan3

Berichtdoor 2rallyman1 » di maart 13, 2012 23:36

Han schreef:
2rallyman1 schreef:Als dit zo is vind ik het niet zo handig dat de organisatie dit punt dan als publiekspunt aangeeft.....

Het is ook geen publiekspunt :roll:

Oh ok... Dan heb ik zeker een verkeerde kaart gekocht :? Sorry!
2rallyman1

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden