nick323gtr schreef:het is 99% onverhard..dat hele kleine ienieminie stukje onverhard zit volgens mij in de nieuwe proef bij zalk.
Bedankt voor de info nick !!
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
mastersevius schreef:wellicht kunnen onze forumgasten uit zalk ons melden waar het onverhard te vinden is.
Gert van Dam schreef:Het eerder vermelde onverhard is niet echt onverhard zoals in de Vechtdalrally of Hellendoorn. Het is een slecht verharde priveweg die door de eigenaar beschikbaar is gesteld. De ondergrond is deels slecht asfalt en deels een mengsel van gravel en klei. Het is hierdoor toch een redelijk harde ondergrond. Nergens mul zand dus.
Het eind van het onverhard is goed bereikbaar. Er zijn ook 2 pauzes van 1,5 uur volgens mij dus dan mag iedereen waarschijnlijk wel over het traject lopen. Het "onverhard" ligt tussen 2 publiekspunten in.
Gert
mitsufan3 schreef:Richie schreef:geen gezeik hoor, wil alleen weten waar ik aan toe ben.
En wat krijgen we zoal te zien voor de 5 euries? Vanaf hoe laat begint het extra programma dan?
In de rallykrant staat het volgende;
"Spectaculair programma op de vrijdagavond"
Even kort samengevat;
Voor het vermaak van het publiek zal er voor en tussen de proeven op de Munt spektakel zijn. Er zullen een aantal vormen van auto en motorsport langskomen. Zo zullen er bijvoorbeeld motorcrossers, autocrossers, combineracers, tractorpulling en tot slot nog een aantal Dakar deelnemers zijn. Dit zal plaats vinden op de grasbaan binnen het rallyparcours. Niet alles zal in beweging komen maar zo kun je toch de sfeer proeven.
Han schreef:Gert van Dam schreef:Het eerder vermelde onverhard is niet echt onverhard zoals in de Vechtdalrally of Hellendoorn. Het is een slecht verharde priveweg die door de eigenaar beschikbaar is gesteld. De ondergrond is deels slecht asfalt en deels een mengsel van gravel en klei. Het is hierdoor toch een redelijk harde ondergrond. Nergens mul zand dus.
Het eind van het onverhard is goed bereikbaar. Er zijn ook 2 pauzes van 1,5 uur volgens mij dus dan mag iedereen waarschijnlijk wel over het traject lopen. Het "onverhard" ligt tussen 2 publiekspunten in.
Gert
Je geeft het al aan privé terrein en laten we daar voorzichtig mee omgaan, boeren vinden het vaak ook al niet fijn dat er in het land gestaan en gelopen word.
Op andere stukken willen de boeren dit absoluut niet hebben dit is al aangegeven.
Het grote probleem is dat mensen vaak na 15 auto's wegwillen en dat gaat lastig worden.
2rallyman1 schreef:Als dit zo is vind ik het niet zo handig dat de organisatie dit punt dan als publiekspunt aangeeft.....
Han schreef:2rallyman1 schreef:Als dit zo is vind ik het niet zo handig dat de organisatie dit punt dan als publiekspunt aangeeft.....
Het is ook geen publiekspunt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten