Foto's tijdens Rally

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Foto's tijdens Rally

Berichtdoor Triker » do jul 01, 2004 12:20

Hebben jullie als (bij)rijders nou nooit last van al die camera flitsers die gebruikt worden?? Kan me enigzins voorstellen dat dit s'avonds meer speelt dan een race overdag (enne, ik bedoel niet die KLPD flitsers aan de kant van de weg)!!!

Heb laatst voor het eerst, en zeker niet voor het laatst, foto's gemaakt tijdens de rally, maar zijn er rijders die zich storen aan bepaald gedrag van fotografen tijdens een rit?

[Edited by Triker on 07-01-2004 at 04:05 PM GMT]
Triker

Re: Foto's tijdens Rally

Berichtdoor StevenK » do jul 01, 2004 12:24

triker wrote:
Hebben jullie als (bij)rijders nou nooit last van al die camera flitsers die gebruikt worden?? Kan me enigzins voorstellen dat dit s'avonds meer speelt dan een race overdag (enne, ik bedoel niet die KLPD flitsers aan de kant van de weg)!!!

Heb laatst voor het eerst, en zeker niet voor het laatst foto's gemaakt tijdens de rally, maar zijn er rijders die zich storen aan bepaald gedrag van fotografen tijdens een rit?

Ja, het gebeurt best wel eens dat je als rijder recht in de flits kijkt, maar datzelfde gevoel heb je ook als je met je lampenbar aan op een ruit af rijdt.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor John Raven » do jul 01, 2004 13:08

Ik vind het ook wel meevallen. Flits recht in het gezicht is minder, maar niet echt hinderlijk.

Vind het erger als er auto's net achter de uitremzone staan met hun lichten aan, je vraagt je op dat moment toch even af wat er eventueel aan de hand is (en dan maakt het niet uit of het koplampen of achterlichten zijn).

gr. John Raven
John Raven

Berichtdoor David Westenbrink » do jul 01, 2004 13:52

Vind zelf de flitsers niet hinderlijk.

Wat erger ik erger vind, is als je in het donker ergens 'af moet slaan' en idd in de uitremzones bepaalde reflecterende objecten staan, waardoor je afgeleid wordt en de bocht niet kan zien of begint te twijfelen waar bocht nou eigenlijk ligt. (vooral bij bomen langs de weg)

Bij lange uitremzones, waarna je ineens haaks tussen de bomen door moet sturen kan een fotograaf zelfs handig zijn!. meestal staan ze een paar meter na de bocht in de uitremzone om de auto van de zijkant te fotograferen wanneer ze insturen. Dus weet je bij twijfel precies tussen welke bomen je door met sturen. Heb dit al eens meegemaakt

[Edited by David Westenbrink on 07-01-2004 at 01:58 PM GMT]
David Westenbrink

Re: Re: Foto's tijdens Rally

Berichtdoor bugs » do jul 01, 2004 14:10

[quote Dus weet je bij twijfel precies tussen welke bomen je door met sturen. Heb dit al eens meegemaakt
][/quote]

Dan kloppen je notes gewoon niet!
Bernard U.G. Simons
(zo eindelijk veel mensen blij gemaakt denk ik :D)
bugs

Berichtdoor Humphrey » do jul 01, 2004 15:05

Ja, het gebeurt best wel eens dat je als rijder recht in de flits kijkt[/quote]
Vraag het Marcel Piepers, die bij de laatste stopfinish van GTR 2003 op vrijdag recht in m'n flits keek. Zijn aandacht werd getrokken door het anti-rode ogen lampje. Precies toen hij keek ging het van FLITS!

Afbeelding

De flits beantwoordde hij met een 'Aahhr!!'.

Sorry Marcel.

Overigens, Triker:
Práchtige foto's! (er komen steeds meer van deze kwaliteitfotograven! Waar komen ze ineens vandaan?)
Maarr.. de ELE is echt geen rallyCROSS! :)

DOEI, Humphrey
Humphrey

Berichtdoor Triker » do jul 01, 2004 17:12

@Humphrey: tnx voor de compliment, maar heb ik nog ergens op m'n site rallyCROSS staan??? Destijds wel even dit woord ergens op m'n site gahad, maar volgens mij moet die toch echt weg zijn ;)

@David Westenbrink: Quote:"Bij lange uitremzones, waarna je ineens haaks tussen de bomen door moet sturen kan een fotograaf zelfs handig zijn!."
We zetten gewoon bij elke gevaarlijke bocht een fotograaf :)

Maar kort samen gevat zou er her en der langs de route nog wel het een en ander aangepast kunnen worden!!! Vooral de remlichten van een geparkeerde auto in de uitremzone lijkt me super irritant!!!
Triker

Berichtdoor Campos » do jul 01, 2004 17:21

John Raven wrote:
Ik vind het ook wel meevallen. Flits recht in het gezicht is minder, maar niet echt hinderlijk.

Vind het erger als er auto's net achter de uitremzone staan met hun lichten aan, je vraagt je op dat moment toch even af wat er eventueel aan de hand is (en dan maakt het niet uit of het koplampen of achterlichten zijn).

gr. John Raven

Helemaal mee eens. Daar werd ik vorig jaar in Hengelo voor het eerst mee geconfronteerd, en het bracht me behoorlijk uit mijn ritme en concentratie. Bovendien was de bocht op die manier ook erg moeilijk in te schatten
Campos

Berichtdoor StevenK » do jul 01, 2004 17:33

triker wrote:
Vooral de remlichten van een geparkeerde auto in de uitremzone lijkt me super irritant!!!

Remlichten ? Wat dacht je van koplampen ? In de ZZR bij een paar proeven gezien.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor MartijnS » do jul 01, 2004 18:03

@Triker...

Als je via Sport op je site komt, staat er ELE Rally Cross ;-)
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Triker » do jul 01, 2004 23:00

Tnx MartijnS, ik heb het meteen even aangepast ;)
Triker

Re: Re: Re: Foto's tijdens Rally

Berichtdoor Erik de Wild » vr jul 02, 2004 16:53

Humphrey wrote:
Ja, het gebeurt best wel eens dat je als rijder recht in de flits kijkt

Vraag het Marcel Piepers, die bij de laatste stopfinish van GTR 2003 op vrijdag recht in m'n flits keek. Zijn aandacht werd getrokken door het anti-rode ogen lampje. Precies toen hij keek ging het van FLITS!

Afbeelding

De flits beantwoordde hij met een 'Aahhr!!'.

Sorry Marcel.

Overigens, Triker:
Práchtige foto's! (er komen steeds meer van deze kwaliteitfotograven! Waar komen ze ineens vandaan?)
Maarr.. de ELE is echt geen rallyCROSS! :)

DOEI, Humphrey[/quote]

He Hallo,

Mooie foto, waar kunnen we deze downloaden/bestellen, ben geintresseerd in je foto's, heb je er toevallig nog meer van ons???

Met vriendelijke groet,
Piepers Rallysport,

Erik de Wild
06-21897595
Met vriendelijke groet,
Piepers Rallysport

Erik de Wild
Erik de Wild

Berichtdoor Triker » vr jul 02, 2004 20:07

Hoi Erik de Wild,

stuur me gewoon even een mailtje met jullie startnummer van de Ele rally en ik zal eens kijken wat ik aan foto's heb!!! Ben helaas niet al te lang gebleven die dag, dus eigenlijk maar op 1 locatie wat foto's gemaakt, maar wie weet ;)
Triker

Berichtdoor Erik de Wild » vr jul 02, 2004 22:29

triker wrote:
Hoi Erik de Wild,

stuur me gewoon even een mailtje met jullie startnummer van de Ele rally en ik zal eens kijken wat ik aan foto's heb!!! Ben helaas niet al te lang gebleven die dag, dus eigenlijk maar op 1 locatie wat foto's gemaakt, maar wie weet ;)

Hoi Triker,

We hadden in de ELE startnummer 61.
Kan je ook eens in het verleden kijken, bv. GTR 2003? Ook nog uit het Seat tijdperk?

Groeten en bedankt Erik
Met vriendelijke groet,
Piepers Rallysport

Erik de Wild
Erik de Wild

Berichtdoor Martijn_Braat » vr jul 02, 2004 22:45

Hoi Erik
Ik ben benieuwd hoe het met de 306 staat. Krijgen jullie hem op tijd af voor de BHV?
Weet eigenlijk ook niet precies wat er gebeurd is op Best en wat de schade was.
Ik hoop dat jullie meedoen in Achtmaal anders moet ik de 306-eer alleen hoog proberen te houden.
groetjes, Martijn Braat
[url]http://i2.ytimg.com/vi/9Z45svvy_lU/default.jpg[url
Martijn_Braat

Volgende

Keer terug naar rallysport.nl