Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
triker wrote:
Hebben jullie als (bij)rijders nou nooit last van al die camera flitsers die gebruikt worden?? Kan me enigzins voorstellen dat dit s'avonds meer speelt dan een race overdag (enne, ik bedoel niet die KLPD flitsers aan de kant van de weg)!!!
Heb laatst voor het eerst, en zeker niet voor het laatst foto's gemaakt tijdens de rally, maar zijn er rijders die zich storen aan bepaald gedrag van fotografen tijdens een rit?
John Raven wrote:
Ik vind het ook wel meevallen. Flits recht in het gezicht is minder, maar niet echt hinderlijk.
Vind het erger als er auto's net achter de uitremzone staan met hun lichten aan, je vraagt je op dat moment toch even af wat er eventueel aan de hand is (en dan maakt het niet uit of het koplampen of achterlichten zijn).
gr. John Raven
triker wrote:
Vooral de remlichten van een geparkeerde auto in de uitremzone lijkt me super irritant!!!
Humphrey wrote:
Ja, het gebeurt best wel eens dat je als rijder recht in de flits kijkt
triker wrote:
Hoi Erik de Wild,
stuur me gewoon even een mailtje met jullie startnummer van de Ele rally en ik zal eens kijken wat ik aan foto's heb!!! Ben helaas niet al te lang gebleven die dag, dus eigenlijk maar op 1 locatie wat foto's gemaakt, maar wie weet
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten