Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
ZZR Fan schreef:Op datzelfde moment staan de gebroeders (?) Schenkeveld in de uitremlijn andere deelnemers te waarschuwen om vaart te minderen en aan de binnenkant van de bocht te blijven. Gevaarlijk.
Gert van Dam schreef:ik heb heerlijk genoten van een fantastisch rallyweekend.
Volgend jaar weer een steiger voor de deur wat mij betreft.
Opmerkingen als; 'zonder officials geen rally' of 'meld je dan aan' zijn geen oplossingen, meer arrogantie.
Han schreef:Waarom kom je ook niet als official langs de proeven staan hoef je geen entree te betalen, oja wist je al dat het vrijwilligers werk is en alleen maar geld kost.
Han schreef:Verder moet je met nog een paar dingen rekening houden4 uurtjes voor aanvang van de wedstrijd in weer en wind opbouwen
als het regent dan blijf je buiten staan
bij kou gewoon blijven staan
een saai plekje gewoon blijven staan
met lastig publiek gewoon de klappen opvangen
als de laatste deelnemer geweest is even de bende opruimen
Han schreef:Laten we blij zijn met iedere official goed of slecht, en met elkaar te proberen er betere officials van te maken zonder ze elke keer openlijk aan de schandpaal te hangen.
Dit soort openbare opmerkingen kost ons alleen maar officials en dus uiteindelijk de rallysport.
Han schreef:En ja er zijn officials die ondanks dat ze geen oppas hebben er toch staan met hun gezin, misschien wel met tegenzin van moeders die liever de kinderen op tijd in bed had.
Eight_Gear schreef:
Bij het startpodium was er nog een momentje waar (ik dacht) Toprek z'n 350z vast kwam te staan tijdens het afrijden van het podium. Een paar minuten heeft het wel geduurd voordat hij door kon, een aantal deelnemers na hem hebben zijn het podium voorbij gereden. Ook liep Kevin Abbring daar ineens rond en ben nog snel met hem op de foto geweest.
merijnb_ schreef:Het lijkt me haast stug aangezien bij 1 van de 350Z de achterwiel ophanging was afgebroken. Is dit mogelijk om in 1 avond/nacht/morgen te maken?
helemaal mee eens .Holkers schreef:Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat het arrogant is om op een vraag/probleem te reageren met de woorden; 'doe het lekker zelf' of iets in die strekking. Dat is geen oplossing zoeken/bieden. Jaren geleden werd er moord en brand geschreeuwd toen er een fotograaf met hesje rondliep in Amsterdam die nog geen 18 was (nog geen eens 16 volgens mij). Volledig terecht en hoewel je het moment niet terug kan draaien, heeft het wel tot een aanpassing in de regels voor foto-hesjes aanvragen gekomen. Kinderen in hesjes (foto of official) hoort niet, mag niet en zou niet meer mogen voorkomen, toch? Maar het is niet de eerste keer en zolang er niets aan gedaan word ook niet de laatste keer... Dat de ouders geen passende opvang hebben gevonden is het probleem van de ouders, niet het probleem van de organisatie. Nu word het wel het probleem van de organisatie en dat is het probleem verschuiven ipv oplossen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten