Navi wacht op een scan rijder beetje misselijk[/quote]
Oei dat is niet zo fijn om te horen.... ik wens Saskia veel sterkte
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
TWENGELTJE schreef:Had je even bij mij moeten komen hans had je die van mij wel kunnen krijgen
Hoorde idd dat het ver lopen was van meerdere toeschouwers
Ja moet je maar official worden, sta je altijd vooraan
Het gebied leent zich uitermate voor hele mooie proeven, dus wie weet wat er in de toekomst allemaal mogelijk is.
BasJBuitendijk schreef:Het gebied leent zich uitermate voor hele mooie proeven, dus wie weet wat er in de toekomst allemaal mogelijk is.
Het was een superrally Rinus; ik heb de hele dag genoten. Je moet natuurlijk wel op tijd zijn en kaart kunnen lezen. Door een goede voorbereiding was ik ruim op tijd op KP 1, heb de auto op 20 meter van het parcours geparkeerd en
heb de hele middag (dus 3 rondes) kunnen filmen op verschillende leuke plekken binnen loopafstand. Tja, een paar kilometer lopen hoort er bij. Ik zet de beelden vandaag of morgen on line. Wat mij betreft proficiat met dit nieuwe evenement en die paar schoonheidsfoutjes horen er gewoon bij. Hulde aan de organisatie en alle vrijwilligers. Volgend jaar laat ik de TAC absoluut weer schieten als het weer samenvalt. We hebben er een schitterende (short) rally bij. Laten we blij zijn!
hans van altena schreef:TWENGELTJE schreef:Had je even bij mij moeten komen hans had je die van mij wel kunnen krijgen
Hoorde idd dat het ver lopen was van meerdere toeschouwers
Ja moet je maar official worden, sta je altijd vooraan
Ben bijna 10 jaar official geweest Engelbert ; dan loop je NOG meer !![]()
Maar ONNODIG lopen , daar heb ik een hekel aanNog erger is het als je niet weet WAAR je heen moet lopen
![]()
Wat info ( er was niks te koop ) maakt het dan NOG erger !![]()
Dus nochmaals ; e.e.a. kan wel beter !!!![]()
![]()
Holkers schreef:Onzin. Leuk dat je zo super geweldig prima de duper kunt kaartlezen (druip) maar je bent 9 van de 10 keer afhankelijk van de kaart die je mee krijgt. Kun je dan net een straatnaam zien, ben je snel overgeleverd aan de navigatie. Heb je een extra kaart of een goede van de organisatie, kan iedere Klaas Vaak op welk punt dan ook komen, ongeacht leeftijd of super geweldige meesterlijke vermogen om een kaart te lezen. Wil je ergens geen publiek, geef als organisatie een goede kaart waar je aangeeft waar je niet mag komen of haal de toegangsweg van de goede kaart, maar dan zullen slimme mensen met navigatie op hun telefoon misschien deze weg wel vinden....
Loabarg schreef:Holkers schreef:Onzin. Leuk dat je zo super geweldig prima de duper kunt kaartlezen (druip) maar je bent 9 van de 10 keer afhankelijk van de kaart die je mee krijgt. Kun je dan net een straatnaam zien, ben je snel overgeleverd aan de navigatie. Heb je een extra kaart of een goede van de organisatie, kan iedere Klaas Vaak op welk punt dan ook komen, ongeacht leeftijd of super geweldige meesterlijke vermogen om een kaart te lezen. Wil je ergens geen publiek, geef als organisatie een goede kaart waar je aangeeft waar je niet mag komen of haal de toegangsweg van de goede kaart, maar dan zullen slimme mensen met navigatie op hun telefoon misschien deze weg wel vinden....
En als al deze toeschouwers dan ook nog een keer wat meer willen betalen zullen de info's er beduidend beter uit zien. Dat geeft een organisatie wat meer lucht om dingen goed te doen en dat zal de infopakketten ook ten goede komen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast