OVD Shortrally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor mantaboy » zo apr 08, 2012 17:33

rallybeezer schreef:tsja mantaboy....vooral zo door blijven drammen ondanks dat je in herhaling valt....krijgt de organisatie van dit evenement er steeds meer (cynisch lees minder) zin in en heb jij je zin dat er volgend jaar een sprint minder op t programma staat..... :roll:
je hebt je punt een paar pagina's geleden gemaakt lijkt me duidelijk... :wink:

AMEN :!:

verder met gewoon nababbelen :!:

Ik kom met een aantal adviespunten die niet uit de lucht komen vallen. Stukje ervaring met organisatie en stukje ervaring met Ede. Ik ben niet negatief over de sprint en het doorzettingsvermogen, echter ben ik wel van mening dat men in het verleden vele adviezen in de wind geslagen heeft waardoor er nu nog steeds bepaalde problemen ontstaan. Die problemen geef ik oplossingen voor vanuit mijn ervaring die inmiddels al weer uit 18 jaar bestaat. Dat men daar weer op wil reageren best, prima en soms word het nog onderbouwd ook. Helaas komt er ook veel kritiek nu vanaf de zijlijn of word er gepoogd de kritiek opzij te schuiven als zijnde geen inzicht of weet wat er bij komt kijken.

Dat is nu net het punt wat ik bedoel. :wink:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor kraats » zo apr 08, 2012 17:46

mantaboy schreef:
rallybeezer schreef:tsja mantaboy....vooral zo door blijven drammen ondanks dat je in herhaling valt....krijgt de organisatie van dit evenement er steeds meer (cynisch lees minder) zin in en heb jij je zin dat er volgend jaar een sprint minder op t programma staat..... :roll:
je hebt je punt een paar pagina's geleden gemaakt lijkt me duidelijk... :wink:

AMEN :!:

verder met gewoon nababbelen :!:

Ik kom met een aantal adviespunten die niet uit de lucht komen vallen. Stukje ervaring met organisatie en stukje ervaring met Ede. Ik ben niet negatief over de sprint en het doorzettingsvermogen, echter ben ik wel van mening dat men in het verleden vele adviezen in de wind geslagen heeft waardoor er nu nog steeds bepaalde problemen ontstaan. Die problemen geef ik oplossingen voor vanuit mijn ervaring die inmiddels al weer uit 18 jaar bestaat. Dat men daar weer op wil reageren best, prima en soms word het nog onderbouwd ook. Helaas komt er ook veel kritiek nu vanaf de zijlijn of word er gepoogd de kritiek opzij te schuiven als zijnde geen inzicht of weet wat er bij komt kijken.

Dat is nu net het punt wat ik bedoel. :wink:

Ow JP,

Ik dacht dat je je commentaar op mij richtte maar je richt je tegen de organisatie.... Gelukkig! Ik dacht dat je het tegen mij had. Ik kon me al niks uit het verleden herinneren.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor mantaboy » zo apr 08, 2012 17:47

kraats schreef:Als jij denkt dat we vorige week donderdag zijn begonnen moet ik helaas concluderen dat mijn 2de en 1 na laatste zin van mij op jouw van toepassing zijn. JP, je weet zelf wel beter. Dat jij nu uit rancune zaken gaat roepen omdat je niet gehoord werd binnen deze organisatie is niet handig want daarmee vind ik dat je jezelf tekort doet.

Welke tips heb je mij gegeven dan? Want ik zou er niks mee gedaan hebben.... Je 2de alinea is voor mij niet te begrijpen want volgens mij hebben wij nooit een gesprek gehad over de organisatie van deze wedstrijd. Ik vraag me ook af waarom jij denkt dat ik een trend wil zetten, ik probeer alleen maar aan continuering bij te dragen, verder niet, hoor. Ik zie ook niet waar jij iets anders leest.

Maar van mij mag je die mening hebben en misschien heb je vwb een deel van de voorbereiding wel gelijk. Alleen heb ik daar geen grip op en zolang dat zo is wil ik er ook niet over mekkeren. Dat doen we wel intern de organisatie.... Daar ga ik me niet over uitlaten naar buiten toe. Ook niet in de toekomst.

Ik kan niet terug vinden dat ik ergens zeg dat je vorige week donderdag begonnen bent Theo. Beetje loze opmerking en geeft al aan dat je niet helemaal begrepen hebt wat ik aangeef.

Ook dat ik nu uit rancune zaken zou roepen zie je verkeerd. Ik geef alleen maar aan dat men in het verleden hulp ontvangen heeft, adviezen gekregen heeft en deze in de wind geslagen heeft waardoor de huidige problemen ieder jaar terug blijven komen. Dat is geen rancune, dat is een constatering en helaas een feit. Een feit wat ik betreur en dat moge duidelijk zijn uit mijn eerdere reacties.

Ik heb jou geen tips gegeven over Ede maar wel anderen en met mij nog wel meer mensen. Je pleegt wel te moeten reageren over een kp en de problemen die de aanwonenden met zich mee brengen. Hier had ik al op gereageerd door de opmerkingen van Henk. Ik zeg ook nergens dat jij een trend wil zetten, wel dat je met het opnieuw neerzetten van: "dus probeer ook eens een bijdrage te leveren en meld je aan om een organisatie te ondersteunen ipv met uiterst beperkte kennis kritiek te leveren op organisaties" een negatieve tendens zet mbt de tips die er in dit topic van verschillende mensen komen. Er reageren namelijk best wel wat mensen die je zeker niet van beperkte kennis kan beschuldigen. Die beperkte kennis is nu juist het probleem van Ede. Iets waar jij hopelijk verandering in kan brengen.

Ik hoop juist wel dat je wat meer grip krijgt op de voorbereiding en ik hoop ook dat enig kritiek vanaf hier eindelijk een paar mensen in laat zien dat voorbereiding alles is. Iets waar je eigenlijk nu al mee bezig gaat zijn. Ik ben niet negatief over de Short Rally, echter plaats ik wel mijn kritische kanttekeningen bij hetgeen er gebeurt en wat je daar als organisatie aan kan verbeteren. Ik zie graag dat het een succesvol blijvertje is op de kalender, ook jij weet dat ik teveel om de rallysport geef om een organisatie af te branden. Kritiek geven mag dan best wel zolang deze ook normaal blijft en ik denk dat ik het erg netjes houd.
mantaboy

Berichtdoor mantaboy » zo apr 08, 2012 17:50

kraats schreef:Ow JP,

Ik dacht dat je je commentaar op mij richtte maar je richt je tegen de organisatie.... Gelukkig! Ik dacht dat je het tegen mij had. Ik kon me al niks uit het verleden herinneren.

Zie mijn verhaal van net Theo. :wink:
mantaboy

Berichtdoor dennisabarth » zo apr 08, 2012 20:04

Beste mensen met een echt rally hart, de Lamborghini word ingezet om de rallysport en met name de shortrally weer nieuw leven in te blazen, dus geef ook eens een positieve reactie.
dennisabarth

Berichtdoor JoostS » zo apr 08, 2012 20:11

dennisabarth schreef:Beste mensen met een echt rally hart, de Lamborghini word ingezet om de rallysport en met name de shortrally weer nieuw leven in te blazen, dus geef ook eens een positieve reactie.

Totaal niet de bedoeling om m'n video hier te spammen, maar als je naar de reacties kijkt zie je dat de Lambo in ieder geval opvalt! :D
http://www.youtube.com/watch?v=hW8ljxlmdtA
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
JoostS

Berichtdoor henk » zo apr 08, 2012 20:20

we zijn te verwend Joost :wink:
henk

Berichtdoor Jack the Slipper » zo apr 08, 2012 20:33

Ik heb me prima vermaakt gisteren. Jammer dat onze Colt behoorlijke averij heeft opgelopen maar gelukkig bleef de bemanning onheil bespaard. De rest is balen maar blik. Onze gasten hebben er niet heel veel minder om genoten!

Hoe je het went of keert het zit deze organisatie niet mee. Dit was de 5e editie van de shortrallay maar ook meteen voor de 5e keer totaal andere proeven.En dat je dan veel zaken opnieuw moet doen en dus weing historie opbouwt is natuurlijk niet alleen erg vervelend maar ook erg tijdrovend. Al met al hebben ze voor de vijfde keer het wiel uit moeten vinden waar je bij twee wielen al een fiets hebt en bij vier zelfs al een auto!

Heren organisatoren het zal best beter, mooier, communicatiever, sneller, voor elk nog wat meer wilser, opener en beter gedrukt kunnen maar dat is overal zo. RESPECT voor jullie!!
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen!
Jack the Slipper

Berichtdoor PatrickTwente » zo apr 08, 2012 20:47

Trouwens voor de organisatie nog wel even een +1 voor het niet neerzetten van die palen (of hoe je ze ook wil noemen) in de berm. daardoor kon er soms goed gesneden worden wat weer spektakel opleverde.
PatrickTwente

Berichtdoor briljant » zo apr 08, 2012 21:04

De berm bescherming is meestal op last van gemeentes.
Dus dan moet je als organisator wel.
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Gert van Dam » zo apr 08, 2012 21:43

super genoten gisteren! Heerlijke buitenproeven met een leuke mix van asfalt en onverhard.

enige minpuntjes/tips voor volgend jaar:
leesbaarheid kaarten ( x 110% afdrukken van de detailkaartjes zou al een stuk schelen)
plaatsing megacontainer bij start KP 2 die mensen zonder hesje behoorlijk het zicht ontnam. Vreemde keuze voor een publiekspunt.
het aanbrengen van stippellijnen op de kaarten om het onverhard aan te duiden ( is vooral handig voor mensen die de omgeving niet kennen)

Succes met de evaluatie, sta open voor tips en dan komt er in 2013 vast weer een mooie OVD Short rally

Gert
Gert van Dam

Berichtdoor JoostS » zo apr 08, 2012 21:49

Gert van Dam schreef:plaatsing megacontainer bij start KP 2 die mensen zonder hesje behoorlijk het zicht ontnam.

Voor mensen met hesjes ook mega irritant, ontnam het hele zicht op de bocht.
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
JoostS

Berichtdoor Starkoo » zo apr 08, 2012 23:21

PatrickTwente schreef:Trouwens voor de organisatie nog wel even een +1 voor het niet neerzetten van die palen (of hoe je ze ook wil noemen) in de berm. daardoor kon er soms goed gesneden worden wat weer spektakel opleverde.
Vind het ook maar onzin, gewoon een veeg wagen in zetten naar de laatst keer kp! Ook is het dan wat duurder, snijden hoort gewoon bij de rallysport!
Starkoo

Berichtdoor Kostrom » zo apr 08, 2012 23:57

Gisteren op de stopfinish gestaan van Kp2 om de startkaarten aan te nemen en terug te geven, dan is het wel zo jammer dat sommige rijders je de schoenen v/h lijf rijden!
En bij de 1e doorkomst stond ook de Knaf met genoeg manschap bij ons aan de stopfinish ter controle v/d brand/veiligheids voorschriften, daar waar de rijders zich aan moeten voldoen "prima werk toch"!
Kostrom

ovd groep short rally

Berichtdoor uw official op stap » ma apr 09, 2012 0:05

@ Holkers: Lees ff je eigen uitlatingen en ga je schamen. Als ik jou zo beluister en wij moeten die raad opvolgen, dan zijn er heel snel geen rally's meer. Gewoon politie bellen, vergunning is vergunning.
Ik (en waarschijnlijk de meesten hier) ben heel blij dat de organisatie (die de naam heeft veel te klein te zijn en niet naar raad wil luisteren) dit absoluut niet gedaan heeft. Zij heeft laten zien dat ze juist heel flexibel is door op het allerlaatste moment nog 1 complete proef zo op de schop te gooien dat hij door iedereen die geweest is als heel mooi ervaren is en door de gebieden te mijden waar zeker problemen zouden komen er ook zeker van zijn geworden dat de rally ook daadwerkelijk verreden kon worden.
Zoals jij het nu zou willen doen, politie er bij en zo, levert heel veel negatieve publiciteit op, iets waar een organisator zeker niet op zit te wachten.
En als je mij bedoelt met het geslijm over prima kaartlezer en zo, ik zal maar niet vertellen wat ik doe met slijmjurken.
@ JP Ff goed lezen wat ik zeg: Ik adviseer de borden: Doorgaand Rijverkeer Gestremd te passeren, dit omdat je geen doorgaand verkeer bent. En als je dan bij een geslotenverklaring uit komt, dan hoor je als automobilist met een rijbewijs te weten dat je daar niet voorbij mag.
uw official op stap

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden