kraats schreef:Als jij denkt dat we vorige week donderdag zijn begonnen moet ik helaas concluderen dat mijn 2de en 1 na laatste zin van mij op jouw van toepassing zijn. JP, je weet zelf wel beter. Dat jij nu uit rancune zaken gaat roepen omdat je niet gehoord werd binnen deze organisatie is niet handig want daarmee vind ik dat je jezelf tekort doet.
Welke tips heb je mij gegeven dan? Want ik zou er niks mee gedaan hebben.... Je 2de alinea is voor mij niet te begrijpen want volgens mij hebben wij nooit een gesprek gehad over de organisatie van deze wedstrijd. Ik vraag me ook af waarom jij denkt dat ik een trend wil zetten, ik probeer alleen maar aan continuering bij te dragen, verder niet, hoor. Ik zie ook niet waar jij iets anders leest.
Maar van mij mag je die mening hebben en misschien heb je vwb een deel van de voorbereiding wel gelijk. Alleen heb ik daar geen grip op en zolang dat zo is wil ik er ook niet over mekkeren. Dat doen we wel intern de organisatie.... Daar ga ik me niet over uitlaten naar buiten toe. Ook niet in de toekomst.
Ik kan niet terug vinden dat ik ergens zeg dat je vorige week donderdag begonnen bent Theo. Beetje loze opmerking en geeft al aan dat je niet helemaal begrepen hebt wat ik aangeef.
Ook dat ik nu uit rancune zaken zou roepen zie je verkeerd. Ik geef alleen maar aan dat men in het verleden hulp ontvangen heeft, adviezen gekregen heeft en deze in de wind geslagen heeft waardoor de huidige problemen ieder jaar terug blijven komen. Dat is geen rancune, dat is een constatering en helaas een feit. Een feit wat ik betreur en dat moge duidelijk zijn uit mijn eerdere reacties.
Ik heb jou geen tips gegeven over Ede maar wel anderen en met mij nog wel meer mensen. Je pleegt wel te moeten reageren over een kp en de problemen die de aanwonenden met zich mee brengen. Hier had ik al op gereageerd door de opmerkingen van Henk. Ik zeg ook nergens dat jij een trend wil zetten, wel dat je met het opnieuw neerzetten van: "dus probeer ook eens een bijdrage te leveren en meld je aan om een organisatie te ondersteunen ipv met uiterst beperkte kennis kritiek te leveren op organisaties" een negatieve tendens zet mbt de tips die er in dit topic van verschillende mensen komen. Er reageren namelijk best wel wat mensen die je zeker niet van beperkte kennis kan beschuldigen. Die beperkte kennis is nu juist het probleem van Ede. Iets waar jij hopelijk verandering in kan brengen.
Ik hoop juist wel dat je wat meer grip krijgt op de voorbereiding en ik hoop ook dat enig kritiek vanaf hier eindelijk een paar mensen in laat zien dat voorbereiding alles is. Iets waar je eigenlijk nu al mee bezig gaat zijn. Ik ben niet negatief over de Short Rally, echter plaats ik wel mijn kritische kanttekeningen bij hetgeen er gebeurt en wat je daar als organisatie aan kan verbeteren. Ik zie graag dat het een succesvol blijvertje is op de kalender, ook jij weet dat ik teveel om de rallysport geef om een organisatie af te branden. Kritiek geven mag dan best wel zolang deze ook normaal blijft en ik denk dat ik het erg netjes houd.