Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
lubbers33 schreef:ben heel erg benieuwd wat er aan slowy deelnemers komen is volgens mij nog weinig over te vinden.
WRC fan schreef:Zit het punt vanditfilmpje er nog in? Ik heb het vorig jaar ook al gevraagd en ik weet dus dat het de laatste bocht is van KP Ypelo maar ik kan op Google maps niet goed zien of het punt nog bestaat. Afslag Almelo-West van de A35 lijkt daar ook te zitten. En in het routeboek van vorig jaar staat de A35 helemaal niet. Bestaat dit punt dus nog en zit het er ook nog in?
pedduhwick schreef:WRC fan schreef:Zit het punt vanditfilmpje er nog in? Ik heb het vorig jaar ook al gevraagd en ik weet dus dat het de laatste bocht is van KP Ypelo maar ik kan op Google maps niet goed zien of het punt nog bestaat. Afslag Almelo-West van de A35 lijkt daar ook te zitten. En in het routeboek van vorig jaar staat de A35 helemaal niet. Bestaat dit punt dus nog en zit het er ook nog in?
Weet niet of het punt er in zit, maar het punt is inderdaad zoals kp ypelo vroeger was nog wel te rijden..
WRC fan schreef:pedduhwick schreef:WRC fan schreef:Zit het punt vanditfilmpje er nog in? Ik heb het vorig jaar ook al gevraagd en ik weet dus dat het de laatste bocht is van KP Ypelo maar ik kan op Google maps niet goed zien of het punt nog bestaat. Afslag Almelo-West van de A35 lijkt daar ook te zitten. En in het routeboek van vorig jaar staat de A35 helemaal niet. Bestaat dit punt dus nog en zit het er ook nog in?
Weet niet of het punt er in zit, maar het punt is inderdaad zoals kp ypelo vroeger was nog wel te rijden..
Oké, dankjewel. Dan zie ik het zaterdag de 22ste wel in het routeboekje. Maar dan weet ik in ieder geval dat het nog bestaat en hoe ik er moet komen.
Starkoo schreef:gertveurink schreef:Weet iemand waarom Ipatec racing wel aanstaande zaterdag aanwezig is bij de "showstart'' maar niet start in de rally?
Als ze daar zijn rijd Rene ook de hellendoorn rally lijkt mij!
rvgrally schreef:Starkoo schreef:gertveurink schreef:Weet iemand waarom Ipatec racing wel aanstaande zaterdag aanwezig is bij de "showstart'' maar niet start in de rally?
Als ze daar zijn rijd Rene ook de hellendoorn rally lijkt mij!
Showen kost geen geld, rijden wel.....dus niks lijkt me zeker...
lubbers33 schreef:ben heel erg benieuwd wat er aan slowy deelnemers komen is volgens mij nog weinig over te vinden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten