Hellendoornrally 2012

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Sjeik1981 » di sep 11, 2012 16:55

Kobus op de lijst, alswel Joost Kusters. Hopelijk komt hij met dezelfde auto als vorig jaar
Sjeik1981

Berichtdoor Mark Wielens » di sep 11, 2012 18:01

lubbers33 schreef:ben heel erg benieuwd wat er aan slowy deelnemers komen is volgens mij nog weinig over te vinden.

Een paar voor het rallyevenement staat het meestal in een pdf bestand op hun site. Dit ter info......

Groetjes Mark.
Mark Wielens

Berichtdoor marlousk » di sep 11, 2012 19:22

WRC fan schreef:Is het bij deze organisatie ook zo dat de deelnemers pas op de lijst komen als ze ook daadwerkelijk betaald hebben?

Nee zonder nog betaald te hebben stonden we na inschrijving meteen op de lijst :wink:
marlousk

Berichtdoor sebas » di sep 11, 2012 19:41

Gelukzak;)
sebas

Berichtdoor WRC fan » di sep 11, 2012 21:08

Zit het punt vanditfilmpje er nog in? Ik heb het vorig jaar ook al gevraagd en ik weet dus dat het de laatste bocht is van KP Ypelo maar ik kan op Google maps niet goed zien of het punt nog bestaat. Afslag Almelo-West van de A35 lijkt daar ook te zitten. En in het routeboek van vorig jaar staat de A35 helemaal niet. Bestaat dit punt dus nog en zit het er ook nog in?
WRC fan

Berichtdoor Eight_Gear » di sep 11, 2012 21:47

Harrie Kleinjan nu ook op de lijst, auto nog onbekend.
Eight_Gear

Berichtdoor pedduhwick » di sep 11, 2012 21:54

WRC fan schreef:Zit het punt vanditfilmpje er nog in? Ik heb het vorig jaar ook al gevraagd en ik weet dus dat het de laatste bocht is van KP Ypelo maar ik kan op Google maps niet goed zien of het punt nog bestaat. Afslag Almelo-West van de A35 lijkt daar ook te zitten. En in het routeboek van vorig jaar staat de A35 helemaal niet. Bestaat dit punt dus nog en zit het er ook nog in?

Weet niet of het punt er in zit, maar het punt is inderdaad zoals kp ypelo vroeger was nog wel te rijden..
pedduhwick

Berichtdoor WRC fan » di sep 11, 2012 22:01

pedduhwick schreef:
WRC fan schreef:Zit het punt vanditfilmpje er nog in? Ik heb het vorig jaar ook al gevraagd en ik weet dus dat het de laatste bocht is van KP Ypelo maar ik kan op Google maps niet goed zien of het punt nog bestaat. Afslag Almelo-West van de A35 lijkt daar ook te zitten. En in het routeboek van vorig jaar staat de A35 helemaal niet. Bestaat dit punt dus nog en zit het er ook nog in?

Weet niet of het punt er in zit, maar het punt is inderdaad zoals kp ypelo vroeger was nog wel te rijden..

Oké, dankjewel. Dan zie ik het zaterdag de 22ste wel in het routeboekje. Maar dan weet ik in ieder geval dat het nog bestaat en hoe ik er moet komen.
WRC fan

Berichtdoor PatrickTwente » di sep 11, 2012 22:02

Ik verwacht dat deze week nog wel een aantal namen die op de lijst gaan verschijnen. Punt B ga ik nog niet vertellen. :wink:
PatrickTwente

Berichtdoor per-fect » di sep 11, 2012 22:10

WRC fan schreef:
pedduhwick schreef:

Oké, dankjewel. Dan zie ik het zaterdag de 22ste wel in het routeboekje. Maar dan weet ik in ieder geval dat het nog bestaat en hoe ik er moet komen.

Moet je wel de andere kant op kijken deze keer :wink:
per-fect

Re: l

Berichtdoor rvgrally » wo sep 12, 2012 9:33

Starkoo schreef:
gertveurink schreef:Weet iemand waarom Ipatec racing wel aanstaande zaterdag aanwezig is bij de "showstart'' maar niet start in de rally?

Als ze daar zijn rijd Rene ook de hellendoorn rally lijkt mij!

Showen kost geen geld, rijden wel.....dus niks lijkt me zeker...
rvgrally

Re: l

Berichtdoor Gerholt » wo sep 12, 2012 11:01

Dit is iets wat een ondernemer organiseerd!!
die vraag gewoon mensen om hun auto er neer te zetten

rvgrally schreef:
Starkoo schreef:
gertveurink schreef:Weet iemand waarom Ipatec racing wel aanstaande zaterdag aanwezig is bij de "showstart'' maar niet start in de rally?

Als ze daar zijn rijd Rene ook de hellendoorn rally lijkt mij!

Showen kost geen geld, rijden wel.....dus niks lijkt me zeker...
Gerholt

Berichtdoor Berto » wo sep 12, 2012 11:43

lubbers33 schreef:ben heel erg benieuwd wat er aan slowy deelnemers komen is volgens mij nog weinig over te vinden.

We hebben uiteindelijk 6, door Reinhard Klein goedgekeurde, officiele deelnemers.
later deze week meer hierover op de site, we willen er graag foto's bij plaatsen, maar die zijn er nog niet allemaal.
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Berichtdoor Coen » wo sep 12, 2012 14:49

Ik zie nu ook Harrie KleinJan op de deelnemerslijst staan. Die reed voorheen altijd een Fabia WRC '05 als ik me niet vergis. Dus misschien nog een WRC erbij?
Coen

Berichtdoor rallyfan 5396 » wo sep 12, 2012 14:59

Waarschijnlijk komt die met een volkswagen golf? Maar dat zou wel mooi zijn!
Brabant rallyland natuurlijk!!! :wink:
rallyfan 5396

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden