Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
rallyworldwide schreef:Martijn wat erger ik me af en toe aan jouw opmerkingen zeg, volgensmij denk jij altijd dat je de wijsheid in pacht hebt! Probeer eens rustig na te denken. Meneer Schilt is een sportman en ik begrijp dat hij er een keer genoeg van heeft dat hij altijd technische problemen heeft, maar ook wanneer je verliest is het belangrijk dat je door blijft gaan(een vereiste bij sport, toch?). Ik zie Schilt graag rijden, maar ik vind het jammer dat hij er de brui aan geeft, terwijl hij gewoon een goede wedstrijd reed en dit zou kunnen vervolgen in de rest van het seizoen.
Ik voel me persoonlijk aangevallen door jou en ik hoop echt dat je eens gaat nadenken voordat je een opmerking naar iemand maakt.
Even ter verduidelijking van mijn opmerking, het gaat om het hele seizoen, niet om deze rally. Ik zou er ook mee ophouden in die situatie.
De vriendelijkheid op dit rallyforum spat er weer vanaf hoor.
Ton Van Spanje schreef:Helaas geen tijd vrij kunnen maken om te gaan kijken, maar aan de diverse foto's en video's te zien heb ik mezelf duidelijk tekort gedaan.
Oude BACrally tijden herleven aan de vette klei te zien. Voor de oudjes zoals ikzelf blijft dat nog altijd één van de mooiste rally's. Vooral toen de BAC nog aan het eind van het jaar werd verreden, in de bietentijd. Ook de oudere rijders zullen dit beamen. Proeven voor mannen met ballen en een groot hart!!!
rallyworldwide schreef:Martijn wat erger ik me af en toe aan jouw opmerkingen zeg, volgensmij denk jij altijd dat je de wijsheid in pacht hebt! Probeer eens rustig na te denken. Meneer Schilt is een sportman en ik begrijp dat hij er een keer genoeg van heeft dat hij altijd technische problemen heeft, maar ook wanneer je verliest is het belangrijk dat je door blijft gaan(een vereiste bij sport, toch?). Ik zie Schilt graag rijden, maar ik vind het jammer dat hij er de brui aan geeft, terwijl hij gewoon een goede wedstrijd reed en dit zou kunnen vervolgen in de rest van het seizoen.
Ik voel me persoonlijk aangevallen door jou en ik hoop echt dat je eens gaat nadenken voordat je een opmerking naar iemand maakt.
Even ter verduidelijking van mijn opmerking, het gaat om het hele seizoen, niet om deze rally. Ik zou er ook mee ophouden in die situatie.
Aeolus schreef:Ton Van Spanje schreef:Helaas geen tijd vrij kunnen maken om te gaan kijken, maar aan de diverse foto's en video's te zien heb ik mezelf duidelijk tekort gedaan.
Oude BACrally tijden herleven aan de vette klei te zien. Voor de oudjes zoals ikzelf blijft dat nog altijd één van de mooiste rally's. Vooral toen de BAC nog aan het eind van het jaar werd verreden, in de bietentijd. Ook de oudere rijders zullen dit beamen. Proeven voor mannen met ballen en een groot hart!!!
Dont worry, volgend jaar weer!
MartijnB schreef:rallyworldwide schreef:Martijn wat erger ik me af en toe aan jouw opmerkingen zeg, volgensmij denk jij altijd dat je de wijsheid in pacht hebt! Probeer eens rustig na te denken. Meneer Schilt is een sportman en ik begrijp dat hij er een keer genoeg van heeft dat hij altijd technische problemen heeft, maar ook wanneer je verliest is het belangrijk dat je door blijft gaan(een vereiste bij sport, toch?). Ik zie Schilt graag rijden, maar ik vind het jammer dat hij er de brui aan geeft, terwijl hij gewoon een goede wedstrijd reed en dit zou kunnen vervolgen in de rest van het seizoen.
Draai het nu eens om....
Dan snapt men jou opmerking ook niet zoals je bedoeld hebt. En je zou zelf ook eens na kunnen denken alvorens je die opmerking had geplaats.
Zoals je het nu uitlegt komt het al heel anders over.
ken je die opmerking:
Wie kaats kan de bal ontvangen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten