Rally Land van Heusden en Altena 2012

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor rallyworldwide » zo okt 14, 2012 18:22

Laat ook maar zitten, deze hele discussie. Wanneer iemand hier een opmerking maakt die niet in het straatje van een ander past dan valt iedereen er meteen over.

Nogmaals, mijn opmerking gaat over het totale seizoen, niet om de rally. Ik snap heus wel dat het niet meer veilig is om zonder ruitenwisser te gaan rijden.
rallyworldwide

Berichtdoor Aeolus » zo okt 14, 2012 18:47

Eight_Gear schreef:Schilt stopt er mee voor dit hele jaar, dat is wat er bedoelt wordt denk ik.

Dat klopt, hij zei dat tijdens RTL GP vanmiddag!
Aeolus

Berichtdoor Aeolus » zo okt 14, 2012 18:48

rallyworldwide schreef:Martijn wat erger ik me af en toe aan jouw opmerkingen zeg, volgensmij denk jij altijd dat je de wijsheid in pacht hebt! Probeer eens rustig na te denken. Meneer Schilt is een sportman en ik begrijp dat hij er een keer genoeg van heeft dat hij altijd technische problemen heeft, maar ook wanneer je verliest is het belangrijk dat je door blijft gaan(een vereiste bij sport, toch?). Ik zie Schilt graag rijden, maar ik vind het jammer dat hij er de brui aan geeft, terwijl hij gewoon een goede wedstrijd reed en dit zou kunnen vervolgen in de rest van het seizoen.

Ik voel me persoonlijk aangevallen door jou en ik hoop echt dat je eens gaat nadenken voordat je een opmerking naar iemand maakt.

Even ter verduidelijking van mijn opmerking, het gaat om het hele seizoen, niet om deze rally. Ik zou er ook mee ophouden in die situatie.

De vriendelijkheid op dit rallyforum spat er weer vanaf hoor.

En natuurlijk is dat jammer, maar zeker begrijpelijk in als ik me in zijn situatie verplaats!
Aeolus

Berichtdoor erikjan » zo okt 14, 2012 19:18

Schilt had z'n buik al langer vol van de Soep S14 icm Prodrive, er ging teveel stuk dit jaar...
erikjan

Berichtdoor rallyworldwide » zo okt 14, 2012 19:30

Dat heb ik inderdaad ook gehoord, hij wilde niet meer samenwerken met Prodrive. Daar had hij het helemaal mee gehad.
rallyworldwide

Berichtdoor Aeolus » zo okt 14, 2012 20:07

Heb net twee leuke foto's geplaatst op nu.Nl
Aeolus

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo okt 14, 2012 20:49

Helaas geen tijd vrij kunnen maken om te gaan kijken, maar aan de diverse foto's en video's te zien heb ik mezelf duidelijk tekort gedaan.

Oude BACrally tijden herleven aan de vette klei te zien. Voor de oudjes zoals ikzelf blijft dat nog altijd één van de mooiste rally's. Vooral toen de BAC nog aan het eind van het jaar werd verreden, in de bietentijd. Ook de oudere rijders zullen dit beamen. Proeven voor mannen met ballen en een groot hart!!!
Ton Van Spanje

Berichtdoor Aeolus » zo okt 14, 2012 21:28

Ton Van Spanje schreef:Helaas geen tijd vrij kunnen maken om te gaan kijken, maar aan de diverse foto's en video's te zien heb ik mezelf duidelijk tekort gedaan.

Oude BACrally tijden herleven aan de vette klei te zien. Voor de oudjes zoals ikzelf blijft dat nog altijd één van de mooiste rally's. Vooral toen de BAC nog aan het eind van het jaar werd verreden, in de bietentijd. Ook de oudere rijders zullen dit beamen. Proeven voor mannen met ballen en een groot hart!!!

Dont worry, volgend jaar weer!
Aeolus

Berichtdoor MartijnB » zo okt 14, 2012 21:31

rallyworldwide schreef:Martijn wat erger ik me af en toe aan jouw opmerkingen zeg, volgensmij denk jij altijd dat je de wijsheid in pacht hebt! Probeer eens rustig na te denken. Meneer Schilt is een sportman en ik begrijp dat hij er een keer genoeg van heeft dat hij altijd technische problemen heeft, maar ook wanneer je verliest is het belangrijk dat je door blijft gaan(een vereiste bij sport, toch?). Ik zie Schilt graag rijden, maar ik vind het jammer dat hij er de brui aan geeft, terwijl hij gewoon een goede wedstrijd reed en dit zou kunnen vervolgen in de rest van het seizoen.

Ik voel me persoonlijk aangevallen door jou en ik hoop echt dat je eens gaat nadenken voordat je een opmerking naar iemand maakt.

Even ter verduidelijking van mijn opmerking, het gaat om het hele seizoen, niet om deze rally. Ik zou er ook mee ophouden in die situatie.

Draai het nu eens om....

Dan snapt men jou opmerking ook niet zoals je bedoeld hebt. En je zou zelf ook eens na kunnen denken alvorens je die opmerking had geplaats.

Zoals je het nu uitlegt komt het al heel anders over.

ken je die opmerking:

Wie kaats kan de bal ontvangen!
MartijnB

Berichtdoor rallyworldwide » zo okt 14, 2012 21:59

Zeer zeker ken ik die opmerking Martijn, ik vind het alleen jammer hoe je reageert. Dat kan ook gewoon op een nette en volwassen manier, zoals de anderen het ook doen. Ik heb misschien niet duidelijk uitgelegd wat ik bedoelde, maargoed. Einde discussie.
rallyworldwide

Berichtdoor Aeolus » zo okt 14, 2012 23:11

Heren ruzie zoekers, hebben jullie wel een beetje genoten eergisteren?

Lijkt wel van niet? : :(

Die zinloze discussies af en toe... we gaan toch voor de lol? (ik tenminste)

Er is een gezegde, de beste stuurlui........

Maar ik heb een fanatstische (zeiknatte) dag gehad! En volop genoten!

Dus wast mij betreft heren Biesheuvel en verdere organisatie nogmaals COMPLIMENTEN!
Aeolus

Berichtdoor Focusfan » ma okt 15, 2012 8:52

Maar ik heb een fanatstische (zeiknatte) dag gehad! En volop genoten!

Dus wast mij betreft heren Biesheuvel en verdere organisatie nogmaals COMPLIMENTEN![/quote]

+ 2 :Zeer zeker voor herhaling vatbaar, ondanks het weer !!!
Focusfan

Berichtdoor hans vermeer » ma okt 15, 2012 8:57

Aeolus schreef:
Ton Van Spanje schreef:Helaas geen tijd vrij kunnen maken om te gaan kijken, maar aan de diverse foto's en video's te zien heb ik mezelf duidelijk tekort gedaan.

Dont worry, volgend jaar weer!

Je hebt echt wat gemist Ton. Ik heb genoten zoals vroeger met de BAC-rally :!: Ik me nog herinneren dat zelfs Jan Lammers naar Brabant kwam om mee te glijden in een Kadett GT/E.
Ik zal vandaag even wat groep HA deelnemers in een Classic topic zetten,
krijg je misschien toch het gevoel dat je er een beetje bij ben geweest :wink:
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
hans vermeer

Berichtdoor Mark Wielens » ma okt 15, 2012 8:58

Dan zal ik on topic gaan, en wat positiefs melden....

Nou ondanks het weer... hebben we giga genoten van deze mooie nieuwe rally op de kalender.

Een dag aktie en sensatie voor 10 euro !!!!!!

Wat mij wel opviel....parkeren aan één zijde van de weg i.v.m calamiteitenroute. Iedereen hield zich er keurig aan, maar Meijers
Tuning uit Rijssen (zelf rallyrijder) moest zo nodig zijn VW bus weer vooraan parkeren zodat toeschouwers weer op hem moesten wachten met het wegrijden.....en evt hulpdiensten er totaal niet langs konden. Had toch beter van hem verwacht.

Hulde aan de organisatie en alle medewerkers. Ik vond het zeker een pluspunt dat de kp's een paar dagen voor de rally op de site stonden.

Hopelijk in 2013 weer.......

groetjes Mark.
Laatst bijgewerkt door Mark Wielens op ma okt 15, 2012 11:05, in totaal 1 keer bewerkt.
Mark Wielens

Berichtdoor borbase » ma okt 15, 2012 10:09

MartijnB schreef:

Draai het nu eens om....

Dan snapt men jou opmerking ook niet zoals je bedoeld hebt. En je zou zelf ook eens na kunnen denken alvorens je die opmerking had geplaats.

Zoals je het nu uitlegt komt het al heel anders over.

ken je die opmerking:

Wie kaats kan de bal ontvangen!

wel raar dat ik het wel snapte matijn :shock:
borbase

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden