Conrad Euregiorally en twente shortrally 3/4 nov 2012

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Mark Wielens » za nov 03, 2012 20:07

timo schreef:bolhaar staat er niet meer tussen wie weet er meer?

Timo ....Bolhaar ligt er uit, wat er precies aan de hand is weet ik niet. Misschien morgen weer opnieuw in de rally.

We hebben KP 1 EN 4 gekeken en op digi vast gelegd. Supermooie kp, spekkie en mooie punten. Helaas begon kp 4 ruim 25 minuten te ,,laat,,.

Verder mooie rally en gezellig serviceterrein.

groetjes Mark......op naar morgen, wederom rallytime.
Mark Wielens

Berichtdoor CoolClassics » za nov 03, 2012 20:11

rallymitchel schreef:
CoolClassics schreef:Ik ben nieuw op dit forum. En voor mij is deze rally ook nieuw, althans als bezoeker.
Mijn interesse gaat vooral uit naar de klassiekers.
Ik heb geen persaccreditatie aangevraagd, ben dus gewoon een toeschouwer.
Kan iemand mij tips geven over waar ik morgen het best kan gaan kijken en fotograferen?

KP2,4 en 6 zijn op het industrieterrein, je ziet ze daar meerdere keren achter elkaar, en er zitten hele mooie bochtjes tussen, zeker een mooi punt om te fotograferen :D

Bedankt!
CoolClassics

Berichtdoor Jaccoooo » za nov 03, 2012 20:55

is er ook ergens een tussenstand van de legend te vinden???
Jaccoooo

Berichtdoor tt » za nov 03, 2012 21:01

Mark Wielens schreef:
timo schreef:bolhaar staat er niet meer tussen wie weet er meer?

Timo ....Bolhaar ligt er uit, wat er precies aan de hand is weet ik niet. Misschien morgen weer opnieuw in de rally.

Is met motorproblemen uitgevallen,nog uiterst onzeker of hij herstart.

Nrs 18,25,36,45,53,63,65 herstarten.

Bron: de twittteeeeeeeer
tt

Berichtdoor Trudie » za nov 03, 2012 22:32

heerlijke dag 1 van de rally en de kuipers hebben een echt vette livery op de auto maar de man van dag 1 is voor mij edwin wolves wat gaat die maan mooi en snel met de auto de proef over echt een genot om naar te kijken en dat soort mensen maken een rally zo als deze mooi.
Trudie

Berichtdoor richard bremmer » zo nov 04, 2012 14:32

Waar/wat is er met Dennis Kuipers? Bij proef 11 niet meer gestart.
edit, komt nu als 6e aan bij de start.
richard bremmer

Berichtdoor Gideon » zo nov 04, 2012 18:02

Heb vandaag weer genoten van alle deelnemers en de mooie doorkomsten op kp Hengelo Zuid. Jammer dat het 's middags ging regenen maar dat mocht de pret niet drukken.
Gideon

Berichtdoor rallymitchel » zo nov 04, 2012 18:26

Ook heel erg genoten van (voor mij) de laatste rally van het seizoen! :D
rallymitchel

Berichtdoor erikjan » zo nov 04, 2012 20:35

door familieomstandigheden (patient gelukkig weer aan de beterende hand) de rally dit jaar live moeten missen, maar dankzij Twitter, Rallytiming en het verslag van TV Oost vanavond toch veel kunnen volgen.

en vanochtend hier in Almelo-Zuid de rallyauto's op de proef bij Zeldam zelfs kunnen horen, de wind stond goed (langs het kanaal).
erikjan

Berichtdoor Sanderboy » zo nov 04, 2012 20:41

erikjan schreef:door familieomstandigheden (patient gelukkig weer aan de beterende hand) de rally dit jaar live moeten missen, maar dankzij Twitter, Rallytiming en het verslag van TV Oost vanavond toch veel kunnen volgen.

en vanochtend hier in Almelo-Zuid de rallyauto's op de proef bij Zeldam zelfs kunnen horen, de wind stond goed (langs het kanaal).

hee erik-jan sterkte gewenst met je familie lid
gellukig heb je nog wat gehooord! , heb je toch nog beetje mee gekregen .

lijkt me well lastig , 100% rally fan, rally binnen 20 km , en niet heen kunnen
groeten uit het mooie twente
Sanderboy

Berichtdoor PatrickTwente » zo nov 04, 2012 20:43

Vandaag heerlijk genoten van de Conrad Euregio Rally! Wel koud in de regen in de namiddag. Maar onder het genot van een lekker kopje koffie hielden we het wel uit. (Thanks nog naar de officials voor de koffie op kp Zeldam.)
PatrickTwente

Berichtdoor erikjan » zo nov 04, 2012 20:46

@ Sander,

gelukkig begint het seizoen 2013 al weer over een paar maanden (Zandvoort), en er is op internet genoeg film+fotomateriaal voorhanden om alles op het gemak terug te zien.

als er ervoor moet kiezen om naar de rally te gaan of een 78-jarige moeder met een defecte kunstheup (inclusief ambulancerit e.d.) bij te staan dan is de keus niet zo moeilijk !

en de patiente is al weer aan de beterende hand !!
erikjan

Berichtdoor ExTaxi » zo nov 04, 2012 20:48

huh? Is er de hele dag niets gepost in dit topic? Was dan echt iedereen fysiek aanwezig in Hengelo?

Afgelopen nacht stond ik om 0.15 uur nog een rally te fotograferen in gemeente Barneveld en vanmorgen vroeg weer op om naar Hengelo en omgeving af te reizen. De dag begon zo mooi, een heerlijk zonnetje en alleen wat natte voeten van het zeiknatte gras.

Als eerste de classics over KP Zeldam.....leujk plekje gevonden met wat lastig licht, maar achteraf toch wel aardige plaatjes kunnen schieten. Toen als een gek door naar Bentelo om daar de classics nog een keer op de foto te zetten. Puntje was iets minder, maar goed.....

Daarna nog een keer KP Zeldam om de echt snelle mannen weer eens te kijken. Wederom een lastig puntje met het harde licht maar denk dat daar wel meer mensen last van hadden vandaag. Halverwege de proef naar een mooi klinkerweggetje gelopen (bedank voor de tip Gertjan). Toen ik net het weggetje in wilde lopen om naar een bocht te lopen zag ik nog net een Kalos de sloot inglijden. Te hard op natte klinkers en einde verhaal voor startnummmer 61.

Daarna door naar Hengelo Zuid om daar de rest van de middag te vertoeven. Wat was het weer lekker druk! Het stond echt bomvol aan beide kanten, gaaf! Wat later op de dag (zo rond 15 uur) was het over met het lekkere weer en kwam de regen......en meer en meer en meer.
Damn ik liep te soppen op het eind van de dag. De laatste doorkomst van de Classics was ik volgens mij alleen nog samen met officials en de werknermers in de kraampjes, het was uitgetorven :-)

De moeite waard om te noemen:

* wat een lekker weer in de ochtend!
* wat een schitterende bak is die Mercedes SLS toch en wat een subliem geluid. Hulde om ook met die regen in de middag gewoon door te rijden!
* wat gaat die M3 compact van Nijhof verschrikkelijk hard!! Supergaaf om hem te zien rijden op Hengelo Zuid.
* Antoine.....wat een knallen uit die EVO man....niet normaal!
* Bastiaan van Lingen, je was een van de toppers op het industrieterrein qua dwarsgaan
* Ook Van Dijk met de rode E36 kon er een potje van.
* Een geweldige Austin Healey die goed de gang er in had zitten....ondanks de zeiknatte proef.

Ik heb het weer een keer naar mijn zin gehad bij de rally! Jammergenoeg lang niet iedereen weer even gezien.
Laatst bijgewerkt door ExTaxi op zo nov 04, 2012 21:18, in totaal 1 keer bewerkt.
ExTaxi

Berichtdoor Berto » zo nov 04, 2012 20:49

Ook weer thuis.
We hebben een leuke dag gehad, ondanks dat we eraf zijn gegaan.

Wat een KANON van een auto, die M3.
We hadden startnummer 21 bij de short gekregen, niet helemaal terecht, zoals ik al had aangegeven bij de org.
Bleek ook: 1e proef 5e tijd algemeen, 0 km getest!!
(ondanks inhalen 3 deelnemers op die proef) die overigens keurig ruimte maakten.
Uiteindelijk na 3 proeven stonden we 4e algemeen.
Helaas was er op de 4e proef een storing in de ontwaseming van de voorruit (in de regen) waardoor deze ineens helemaal besloeg.
Daardoor een Medium Rechts gemist en door een hek een bedrijfsterrein opgereden.
Helaas ook de 30 cm dikke paal van het hek geraakt, waardoor er zoveel schade was dat we niet verder konden.

We zijn wel goed opgevangen door de officials ter plekke (post 8. ), jongens bedankt hiervoor!!
En door Samsen auto onderdelen, (sorry als ik de naam niet goed spel)
We mochten overdekt schuilen tegen de regen en kregen nog een karbonade ook!

Deze auto is zeker een volgende keer waard, super! Wat gaat dat ding van z'n plek en wat een tractie.

Volgend jaar maar weer proberen.
Laatst bijgewerkt door Berto op zo nov 04, 2012 20:55, in totaal 3 keer bewerkt.
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Berichtdoor erikjan » zo nov 04, 2012 20:50

Dick, ik ben benieuwd naar je foto's !

en leuk om te horen dat je weer eens van echte rallysport hebt genoten ;-)
erikjan

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden