huh? Is er de hele dag niets gepost in dit topic? Was dan echt iedereen fysiek aanwezig in Hengelo?
Afgelopen nacht stond ik om 0.15 uur nog een rally te fotograferen in gemeente Barneveld en vanmorgen vroeg weer op om naar Hengelo en omgeving af te reizen. De dag begon zo mooi, een heerlijk zonnetje en alleen wat natte voeten van het zeiknatte gras.
Als eerste de classics over KP Zeldam.....leujk plekje gevonden met wat lastig licht, maar achteraf toch wel aardige plaatjes kunnen schieten. Toen als een gek door naar Bentelo om daar de classics nog een keer op de foto te zetten. Puntje was iets minder, maar goed.....
Daarna nog een keer KP Zeldam om de echt snelle mannen weer eens te kijken. Wederom een lastig puntje met het harde licht maar denk dat daar wel meer mensen last van hadden vandaag. Halverwege de proef naar een mooi klinkerweggetje gelopen (bedank voor de tip Gertjan). Toen ik net het weggetje in wilde lopen om naar een bocht te lopen zag ik nog net een Kalos de sloot inglijden. Te hard op natte klinkers en einde verhaal voor startnummmer 61.
Daarna door naar Hengelo Zuid om daar de rest van de middag te vertoeven. Wat was het weer lekker druk! Het stond echt bomvol aan beide kanten, gaaf! Wat later op de dag (zo rond 15 uur) was het over met het lekkere weer en kwam de regen......en meer en meer en meer.
Damn ik liep te soppen op het eind van de dag. De laatste doorkomst van de Classics was ik volgens mij alleen nog samen met officials en de werknermers in de kraampjes, het was uitgetorven
De moeite waard om te noemen:
* wat een lekker weer in de ochtend!
* wat een schitterende bak is die Mercedes SLS toch en wat een subliem geluid. Hulde om ook met die regen in de middag gewoon door te rijden!
* wat gaat die M3 compact van Nijhof verschrikkelijk hard!! Supergaaf om hem te zien rijden op Hengelo Zuid.
* Antoine.....wat een knallen uit die EVO man....niet normaal!
* Bastiaan van Lingen, je was een van de toppers op het industrieterrein qua dwarsgaan
* Ook Van Dijk met de rode E36 kon er een potje van.
* Een geweldige Austin Healey die goed de gang er in had zitten....ondanks de zeiknatte proef.
Ik heb het weer een keer naar mijn zin gehad bij de rally! Jammergenoeg lang niet iedereen weer even gezien.