Eigenlijk alle 1 dag evenementen hoeft van mij niet.
Of het moet z'n mooie wedstrijd zijn....
Ik zou zeggen we gaan starten met Wallonie, ELE, GTC en Hellendoorn.
Of een sponsor en/of iemand anders moet mij gaan overhalen ze toch te rijden...
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
rallystarter schreef:ik kan mij iets indenken met jacco. afgelopen jaar heb ik de exotic gereden wat ook een 1 dags evenement is maar service tijden van 10 minuten is echt kort, gelukkig had ik 5 man rond de auto lopen maar het blijft krap. als rijder kun je net een broodje naar binnen schuiven. een twee daags evenement heeft voordelen en nadelen. De kosten zijn wat hoger maar een goedkoop hotelletje is bijna altijd te vinden.
Daan schreef:na altijd alleen maar te lezen nu toch eens een keer een reactie van mij.
10 minuten kort? Zelf heb ik het (helaas) nooit mee mogen maken.
Vroeger was er geen vaste service plek dan had het service team zijn "eigen wedstrijd". Ze moesten zorgen dat ze voor de rallyauto bij de finish van de volgende proef waren om dan even een paar minuten aan de auto te mogen sleutelen (ergens in een berm of iets dergelijks). Sorry dat ik het zeg maar als je met 5 man aan je auto kunt werken en je vind 10 minuten te kort moet je dan niet verkassen naar het circuit?????
10 minuten kort? Zelf heb ik het (helaas) nooit mee mogen maken.
Vroeger was er geen vaste service plek dan had het service team zijn "eigen wedstrijd". Ze moesten zorgen dat ze voor de rallyauto bij de finish van de volgende proef waren om dan even een paar minuten aan de auto te mogen sleutelen (ergens in een berm of iets dergelijks). Sorry dat ik het zeg maar als je met 5 man aan je auto kunt werken en je vind 10 minuten te kort moet je dan niet verkassen naar het circuit?????
MartijnB schreef:Als je veiligheid je zo dierbaar is Mark
Begin dan eerst eens met je kooi. Die staat volledig scheef in je auto
En je stoel bevestiging.
Stoelen met bouten dwars door de bodem en onder de bodem een paar carosserie ringen is echt een NO GO qua veiligheid.
En dan ook nog van die low budget buizenframe stoelen.
En op een nieuw gebouwde auto gebruikte oude remschijven en blokken zetten waar je helemaal niets vanaf weet getuigd ook niet echt zaken betreft veiligheid. Die dan vervolgens door midden breken na een paar proeven.
Een hoofdstroom kabel door een open geboord gat door je schutbord voeren zonder doorvoerrubber welke vervolgens doorslijt
Sorry maar als je veiligheid zo belangrijk vind begin dan eerst daar eens mee alvoren je zoveel service tijd nodig hebt voor je veiligheid.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten