Wel een vraag die gelijk bij me opkomt (zonder een azijnzeiker te zijn
Het NL-kampioenschap verliest daarmee ook het laaste beetje waarde.
Maar positief afsluiten, wel super dat er mensen zijn die vooruit willen en met zulke initiatieven komen!!!!
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Berto schreef:De organisatoren van de drie rally’s uit het oosten van het land zijn van mening dat er jaarlijks weer een groot rally-evenement van internationale allure en ambitie op de Nederlandse autosportkalender moet staan. Zij gaan kijken of het mogelijk is dat te realiseren.Zonder dat de eigen belangen van de Vechtdalrally en die van de Euregio Rally hierbij in het geding komen zal de Hellendoorn Rally aan de basis staan van dit plan. Door met de gezamenlijke kennis binnen de organisaties de krachten te bundelen hopen zij dat doel te bereiken.
Waar deze nissan het voetje licht om niet van de baan te schuiven kan een wrc vlot doorgaan. Een wrc kan ook veel later remmen en zal wel rapper optrekken ook.jos kerremans schreef:MartijnB schreef:Tenzij je een korte bak hebt wat wel te verwachten is.
Een WRC is een fabrieksgebouwde rallyauto. Dit blijft een zelfbouw ding.
Een WRC zal altijd wel sneller blijven.
Weet je dat zeker ?? http://www.youtube.com/watch?v=QD93CPxEDHI
scoobyfreak04 schreef:Waar deze nissan het voetje licht om niet van de baan te schuiven kan een wrc vlot doorgaan. Een wrc kan ook veel later remmen en zal wel rapper optrekken ook.jos kerremans schreef:MartijnB schreef:Tenzij je een korte bak hebt wat wel te verwachten is.
Een WRC is een fabrieksgebouwde rallyauto. Dit blijft een zelfbouw ding.
Een WRC zal altijd wel sneller blijven.
Weet je dat zeker ?? http://www.youtube.com/watch?v=QD93CPxEDHI
Je kan het een beetje vergelijken met een porsche GT3. op papier is deze ook veel sneller an een wrc.
briljant schreef:Het is wel de bedoeling dat dit evenement erbij komt.
Dus alle andere evenementen blijven bestaan.
WRC fan schreef:.................... Zo'n proef als die bij Rijssen is natuurlijk heel leuk voor de Nederlandse rallyrijders, maar die ga je niet in een internationale rally stoppen.
WRC fan schreef:Het is absoluut geen kritiek. Ik bedoel alleen dat de rally wel een eigen karakter moet krijgen. Dat het een aanvulling is op een internationaal kampioenschap. Dat er in Nederland van die stukken onverhard in worden gegooid, is leuk voor de Nederlandse rijders. Maar je om dat nou een IRC rijder voor te schotelen. Dat onverhard stelt niks voor als je het vergelijkt met gravel rally's. Een technische asfalt rally kan daarentegen wel een aanvulling zijn op een internationale kampioenschap, denk ik. Dat is wat ik met mijn opmerking bedoelde. Voor de rest kan ik jullie alleen maar heel veel succes wensen en hopen dat dit mooie initiatief werkelijkheid wordt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast