Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Eight_Gear schreef:Weet iemand wat er precies is gebeurd op KP14 Lindedijk met de auto die voor Jan de Winkel van start ging (Noortje van Gennip)? Een aantal mensen in de buurt meenden een plons gezien te hebben, en we stonden aan de overkant van de brede vaart.
Daarop begon iedereen maar te rennen maar er viel niet veel te zien door de duisternis. Een aantal mensen hadden vervolgens hun auto dwars op de weg gezet om zo de vaart te verlichten maar ook daar was niks te zien. Even later zagen we wel iemand in overall aan de overkant met een official.
WILS SPORT schreef:Eight_Gear schreef:Weet iemand wat er precies is gebeurd op KP14 Lindedijk met de auto die voor Jan de Winkel van start ging (Noortje van Gennip)? Een aantal mensen in de buurt meenden een plons gezien te hebben, en we stonden aan de overkant van de brede vaart.
Daarop begon iedereen maar te rennen maar er viel niet veel te zien door de duisternis. Een aantal mensen hadden vervolgens hun auto dwars op de weg gezet om zo de vaart te verlichten maar ook daar was niks te zien. Even later zagen we wel iemand in overall aan de overkant met een official.
Hier zal ik even op reageren... Inderdaad op de lindedijk bij een paar snelle bochten in het gras geraakt en achterwaarts met behoorlijke snelheid in het water/de sloot terecht gekomen.
Foto's (gelieve niet te herplaatsen) eventueel per email verkrijgbaar...
rvgrally schreef:Heeft er iemand rr gezien? Die frank weet nog niet eens waar de x bij de evo voor staat, de sufk.t... Irritant dat je na 10 evoluties nog niet snapt dat dat romeinse cijfers zijn.
rvgrally schreef:Heeft er iemand rr gezien? Die frank weet nog niet eens waar de x bij de evo voor staat, de sufk.t... Irritant dat je na 10 evoluties nog niet snapt dat dat romeinse cijfers zijn.
ferry bakker schreef:Hoorde net dat er een rally fotograaf overleden zou zijn.
Ik heb een naam maar dat ga ik niet hier nog niet plaatsen, dat is niet aan mij.
Als dit waar is pffff echt heel erg.
Rene Markus schreef:Was de nul wagen met/van Gert van den Heuvel uitgevallen?
TWENGELTJE schreef:Rene Markus schreef:Was de nul wagen met/van Gert van den Heuvel uitgevallen?
Ja op KP 7 motorisch probleem
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten