Unica Schutte ICT Hellendoornrally 2013

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor asconajoop » ma jul 29, 2013 10:00

StevenK schreef:
asconajoop schreef:mag ik stellen dat de hellendoornrally aan kwaliteit inboet?

Definieer 'kwaliteit'? Voor één is dat de vraag of de organisatie uit de kosten komt c.q. winst maakt, voor de ander welke deelnemers er starten en weer een ander maakt zich druk om de prijs van de entree.
Deelnemers kijken naar heel andere aspecten en de keren dat ik deze wedstrijd heb gereden was het elke keer er één met in mijn ogen de beste geoliede organisatie van Nederland. Nu is het lang geleden dat ik er heb gereden en het kan best zijn dat het nu anders is, maar uit de informatie zoals ik krijg, maak ik op dat die organisatie nog steeds goed voor elkaar is.
Eén ding weet ik zeker: ik ben blij dat er nog steeds genoeg mensen zijn die het lef hebben om een organisatie als deze op zich te nemen, want er zijn er ook die ondanks hun ervaring en kunnen dat bijltje er toch uiteindelijk bij neer hebben gegooid.

laat ik even specifieker zijn,het gaat mij om de gereden KM's in het buitengebied.voega(ja,daar gaan we weer)werd er 2x gereden in de buurt van den ham, hoge hexel, markelo, ect.....voor mij is DAT rallyrijden(smalle landwegen, van verhard op onverhard V.V.),niet een rondkoers op een voormalig motorcircuit of om een of andere fabriekshal, MAAR, ik laat me verrassen. zoals ik al eerder aangaf kun je op het twente kanaal een mooie lange KP rijden. het zijn er niet alleen maar HL en HR bochten. de KP ligt op nog geen 2 KM bij mij vandaan en zo aan het eind van de dag en als het mooi weer is, denk ik dat de fiets met de koelbox achterop mee gaat.(mag je raden wat er in de koelbox zit :lol: )
ik was overigens er al jaren van op de hoogte dat een rally organiseren in nederland moeilijk is en hoop daarom ook dat ik nog jaren bij mij in de achtertuin naar "hellendoorn" kan gaan kijken.
asconajoop

Berichtdoor Damian » ma jul 29, 2013 15:09

Yeuy nog meer bierzuipend volk erbij, daar worden we blij van. NOT!
Damian

Berichtdoor asconajoop » ma jul 29, 2013 18:37

Damian schreef:Yeuy nog meer bierzuipend volk erbij, daar worden we blij van. NOT!

wie heeft jouw vertelt dat ik 'em dan op een zuipen ga zetten..........
asconajoop

Berichtdoor MartijnB » ma jul 29, 2013 23:55

asconajoop schreef:
Damian schreef:Yeuy nog meer bierzuipend volk erbij, daar worden we blij van. NOT!

wie heeft jouw vertelt dat ik 'em dan op een zuipen ga zetten..........

een kratje bier als avatar op een autosport forum.............
Dat is wel uniek maar kan ook bepaalde opmerkingen zoals die van kevin teweeg brengen
MartijnB

Berichtdoor Damian » di jul 30, 2013 16:11

denk ik dat de fiets met de koelbox achterop mee gaat.(mag je raden wat er in de koelbox zit Laughing )

En dan je avatar. zegt mij genoeg....
Damian

Berichtdoor asconajoop » di jul 30, 2013 17:13

Damian schreef:
denk ik dat de fiets met de koelbox achterop mee gaat.(mag je raden wat er in de koelbox zit Laughing )

ik geef toe, ik ben een fervent bierdrinker, maar om dan direct te denken dat ik bij ieder autosport evenement bezopen langs de kant sta, vind ik op z'n zachts gezegd vrij kort door de bocht.
Laatst bijgewerkt door asconajoop op vr nov 08, 2013 20:21, in totaal 2 keer bewerkt.
asconajoop

Berichtdoor rvgrally » wo jul 31, 2013 0:03

Plus 1... 8)
rvgrally

Berichtdoor Damian » do aug 01, 2013 10:54

asconajoop schreef:
Damian schreef:

ik geef toe, ik ben een fervent bierdrinker, maar om dan direct te denken dat ik bij ieder autosport evenement bezopen langs de kant sta, vind ik op z'n zachts gezegd vrij kort door de bocht. wellicht denk je bij deze avatar dat ik 24 uur per dag stoned ben zeker..........
oh, en kijk ook even naar de avatar in de banner van mijn you tube account en laat VOORAL even weten wat je daar van denk en weet,een kleine hint, het heeft niets met bierzuipen te maken.
http://www.youtube.com/user/99rsk
en nu maar weer on topic aub,dwz ik had het over de kwaliteit van de klassements-proeven van de hellendoorn rally, voor het geval jou dat ontgaan was.

Mjah fijne avatar op youtube, weet niet wat het met mijn opmerking te maken heeft... Had die dan hier neergezet, had je iets meer respect gekregen denk ik. En ik zie nu pas je wietplantje, veel beter inderdaad :? Volk wat bij een rally met kratten bier aan komt sjouwen zie ik liever niet.
Damian

Berichtdoor Aeolus » do aug 01, 2013 12:13

Damian schreef:
asconajoop schreef:
Damian schreef:

ik geef toe, ik ben een fervent bierdrinker, maar om dan direct te denken dat ik bij ieder autosport evenement bezopen langs de kant sta, vind ik op z'n zachts gezegd vrij kort door de bocht. wellicht denk je bij deze avatar dat ik 24 uur per dag stoned ben zeker..........
oh, en kijk ook even naar de avatar in de banner van mijn you tube account en laat VOORAL even weten wat je daar van denk en weet,een kleine hint, het heeft niets met bierzuipen te maken.
http://www.youtube.com/user/99rsk
en nu maar weer on topic aub,dwz ik had het over de kwaliteit van de klassements-proeven van de hellendoorn rally, voor het geval jou dat ontgaan was.

Mjah fijne avatar op youtube, weet niet wat het met mijn opmerking te maken heeft... Had die dan hier neergezet, had je iets meer respect gekregen denk ik. En ik zie nu pas je wietplantje, veel beter inderdaad :? Volk wat bij een rally met kratten bier aan komt sjouwen zie ik liever niet.

BIER OF WIET OVER RALLY GAAT HET NIET! :D :D :D
Aeolus

Berichtdoor erikjan » do aug 01, 2013 12:42

back on topic:

heeft de organisatie gedacht over de doorstroming van het verkeer op de N36 tussen Wierden en Vriezenveen tijdens het evenement ?

deze redelijk drukke weg ligt vlak aan de proef...
erikjan

Berichtdoor Aeolus » do aug 01, 2013 12:46

erikjan schreef:back on topic:

heeft de organisatie gedacht over de doorstroming van het verkeer op de N36 tussen Wierden en Vriezenveen tijdens het evenement ?

Heb wel eens samen met rallywagens in de file gestaan op deze weg.... was inderdaad lastig!
Aeolus

Berichtdoor asconajoop » do aug 01, 2013 14:16

Aeolus schreef:

Heb wel eens samen met rallywagens in de file gestaan op deze weg.... was inderdaad lastig!

dat is het nadeel van het niet kennen van de wegen. klein voorbeeld, de KP's daarle en de hammer es kon je achter elkaar kijken, maar moest je niet de weg nemen VAN daarle naar den ham. stond en staat het altijd vol. even terug naar vriezenveen,linksaf richting westerhoeve,daarlerveen en vroomshoop kom je van de andere kant richting de proef. zo heeft iedereen z'n 'thuisvoordeel' denk ik.
asconajoop

Berichtdoor Sjeik1981 » do aug 01, 2013 14:33

Nou in Ieper ook gehad, als mede voor twee jaar terug tijdens het WRC in Dld op de Autobahn A1 van Hermeskeil naar Panzerplatte. Was wel grappig nog aantal bekende heren coureurs lang zien komen En ffkes de Hollanders begroeten. Dit jaar in Ieper ook op de verbinding van de1e KP van de Zaterdag naar de 1e van de tweede boucle
Sjeik1981

Berichtdoor Turboboost » do aug 01, 2013 17:50

Is in elk geval besproken met de betrokken gemeente.
Turboboost

Berichtdoor Speerke » do aug 01, 2013 17:56

Sjeik1981 schreef:Nou in Ieper ook gehad, als mede voor twee jaar terug tijdens het WRC in Dld op de Autobahn A1 van Hermeskeil naar Panzerplatte. Was wel grappig nog aantal bekende heren coureurs lang zien komen En ffkes de Hollanders begroeten. Dit jaar in Ieper ook op de verbinding van de1e KP van de Zaterdag naar de 1e van de tweede boucle

Ervaring ga nooit naar de eerste Kp van de Dag meestal druk ..... pak meestal Kp 2
Speerke

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden