StevenK schreef:asconajoop schreef:mag ik stellen dat de hellendoornrally aan kwaliteit inboet?
Definieer 'kwaliteit'? Voor één is dat de vraag of de organisatie uit de kosten komt c.q. winst maakt, voor de ander welke deelnemers er starten en weer een ander maakt zich druk om de prijs van de entree.
Deelnemers kijken naar heel andere aspecten en de keren dat ik deze wedstrijd heb gereden was het elke keer er één met in mijn ogen de beste geoliede organisatie van Nederland. Nu is het lang geleden dat ik er heb gereden en het kan best zijn dat het nu anders is, maar uit de informatie zoals ik krijg, maak ik op dat die organisatie nog steeds goed voor elkaar is.
Eén ding weet ik zeker: ik ben blij dat er nog steeds genoeg mensen zijn die het lef hebben om een organisatie als deze op zich te nemen, want er zijn er ook die ondanks hun ervaring en kunnen dat bijltje er toch uiteindelijk bij neer hebben gegooid.
laat ik even specifieker zijn,het gaat mij om de gereden KM's in het buitengebied.voega(ja,daar gaan we weer)werd er 2x gereden in de buurt van den ham, hoge hexel, markelo, ect.....voor mij is DAT rallyrijden(smalle landwegen, van verhard op onverhard V.V.),niet een rondkoers op een voormalig motorcircuit of om een of andere fabriekshal, MAAR, ik laat me verrassen. zoals ik al eerder aangaf kun je op het twente kanaal een mooie lange KP rijden. het zijn er niet alleen maar HL en HR bochten. de KP ligt op nog geen 2 KM bij mij vandaan en zo aan het eind van de dag en als het mooi weer is, denk ik dat de fiets met de koelbox achterop mee gaat.(mag je raden wat er in de koelbox zit
ik was overigens er al jaren van op de hoogte dat een rally organiseren in nederland moeilijk is en hoop daarom ook dat ik nog jaren bij mij in de achtertuin naar "hellendoorn" kan gaan kijken.