Unica Schutte ICT Hellendoornrally 2013

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor rallystarter » zo sep 15, 2013 0:56

wat ik veel knapper vind is dat ik een klasse sta met nog een ander, maar die klasse bestaat helemaal niet! klasse h11!?
iedereen heeft recht op een mening, zolang hij maar overeenkomt met die van mij.

Bekijk onze site op www.lms-rallyteam.nl
rallystarter

Berichtdoor Jaccoooo » zo sep 15, 2013 8:13

rustynail schreef:Startlijst roept wel enkele vraagtekens op, de koning voor van hoof...
Jasper als 12e patrick snijers als 17e..Harrie van der Meer als 75e...
Wel heel erg gaaf dat Harry Kleinjan er weer bij is met die gave porsche!!

leg op zaterdagmorgen de startvolgorde, en de deelnemerslijst maar eens naast elkaar, dan staan ze allemaal op de plek waar ze horen..............
Jaccoooo

Berichtdoor rallyvidsreport » zo sep 15, 2013 9:19

Goede morgen mensen,

hier nogmaals de vraag is er iemand die mij een scan kan geven van de proefplattegronden? ik zou thuis graag namelijk van te voren willen kijken hoe de straatnamen heten, ben er zelf namelijk nog nooit geweest..... en om nu even op en neer te rijden voor infopakket daar pas ik voor die koop ik overigens als ik er ben.

En de Vrijdag avond is dat echt een must? of is het om 2,5 uur te rijden heen en ook weer terug niet zo goed idee? en dan zaterdag geheel mee pakken?

Groeten
rallyvidsreport

Berichtdoor Sjeik1981 » zo sep 15, 2013 9:36

Vrijdag gebeurt wel veel m.n Zuna Notter is mooi, maar ja.. wordt natuurlijk latertje he! Start van Zuna Notter na 23.00 ff op tijdschema kijken is KP3 Om voor 2 proeven 2x2,5 uur te rijden??? Kun je beter voor de zaterdag gaan. FF langs de Mc Donalds in Holten die is vaak al om 8.00 los kom je langs (aan de A1) verder ken je het wel.
Sjeik1981

Berichtdoor stefan » zo sep 15, 2013 9:51

rallyvidsreport schreef:Goede morgen mensen,

hier nogmaals de vraag is er iemand die mij een scan kan geven van de proefplattegronden? ik zou thuis graag namelijk van te voren willen kijken hoe de straatnamen heten, ben er zelf namelijk nog nooit geweest..... en om nu even op en neer te rijden voor infopakket daar pas ik voor die koop ik overigens als ik er ben.

En de Vrijdag avond is dat echt een must? of is het om 2,5 uur te rijden heen en ook weer terug niet zo goed idee? en dan zaterdag geheel mee pakken?

Groeten

waarom bestel je er geen?? Ik geloof dat dat ook kon
stefan

Berichtdoor rallyvidsreport » zo sep 15, 2013 9:51

Snap ik snap haha, maar ik wil niet alles op het laatse moment doen snapt u?
thuis even aandachtig via google maps kijken etc etc
rallyvidsreport

Berichtdoor stefan » zo sep 15, 2013 9:52

Groeten

stefan

Berichtdoor bjorntje » zo sep 15, 2013 9:53

@ kevin, vraag maar niet meer want die info krijg je toch niet, typisch nederlands weer, in belgie kun je iedere rally goed voorbereiden want daar krijg je wel op voorhand info. ik heb respect voor je en het toont dat je een echt liefhebber bent dat je alleen voor de vrijdag al 5 uur wilt gaan rijden.

ik moet ook 2,5 uur op rijden maar blijf wel slapen daar maar heb verder ook geen info,ja van afgelopen jaren maar nieuwe kp niet. idd niet echt fijn als je van zo ver komt.
ik heb ook gevraagd aan de organisatie om het me op te sturen tegen betaling, maar ook dit ging niet, pffff.

voor het weekend erna de EBR rally alles al klaar, fijn de info die je krijgt en natuurlijk online de kp's, misschien een tip!!!!!!!!!
bjorntje

Berichtdoor rallyvidsreport » zo sep 15, 2013 9:59

stefan schreef:

Groeten

dacht dat het onderwerp bestellen al vaak gevallen is, antwoord was geloof ik nee. Heb inmiddels de organisatie al gemaild
rallyvidsreport

Berichtdoor williamdennekamp » zo sep 15, 2013 10:16

Sjeik1981 schreef:Vrijdag gebeurt wel veel m.n Zuna Notter is mooi, maar ja.. wordt natuurlijk latertje he! Start van Zuna Notter na 23.00 ff op tijdschema kijken is KP3 Om voor 2 proeven 2x2,5 uur te rijden??? Kun je beter voor de zaterdag gaan. FF langs de Mc Donalds in Holten die is vaak al om 8.00 los kom je langs (aan de A1) verder ken je het wel.

dit zal niet gaan want de Mc Donalds in Holten is gesloten wegens verbouwing
williamdennekamp

Berichtdoor Sjeik1981 » zo sep 15, 2013 10:41

Bijzonder, hij staat wel op de website als verkooppunt!
Sjeik1981

Berichtdoor Focusfan » zo sep 15, 2013 11:34

Sjeik1981 schreef:Vrijdag gebeurt wel veel m.n Zuna Notter is mooi, maar ja.. wordt natuurlijk latertje he! Start van Zuna Notter na 23.00 ff op tijdschema kijken is KP3 Om voor 2 proeven 2x2,5 uur te rijden??? Kun je beter voor de zaterdag gaan. FF langs de Mc Donalds in Holten die is vaak al om 8.00 los kom je langs (aan de A1) verder ken je het wel.

Dus op vrijdagavond KP 1 en 4 Luttenberg , kp 2 EN 5 dAARLE EN kp 3 EN 6 nOTTER !!
Op zaterdag KP 7 en 9 Holten, KP 8 en 10 Hellendoorn en verders ????
Luttenberg langer geworden= de öude lus"terug in rondkoers ??
Focusfan

Berichtdoor gertveurink » zo sep 15, 2013 12:00

Focusfan schreef:

Dus op vrijdagavond KP 1 en 4 Luttenberg , kp 2 EN 5 dAARLE EN kp 3 EN 6 nOTTER !!
Op zaterdag KP 7 en 9 Holten, KP 8 en 10 Hellendoorn en verders ????
Luttenberg langer geworden= de öude lus"terug in rondkoers ??

Ik zeg donderdag informatiepakketje kopen, weet je alles :-) !
gertveurink

Berichtdoor Focusfan » zo sep 15, 2013 12:01

A en P Rally Jan schreef:
official No. 27768 schreef:Weer behoorlijk wat onverhard :D
klopt en ik zag wel bij het verkenningsschema , dat die industrieterrein proef mooi tussen de boucle zit dus dat is mooi als je liever buiten proeven ziet!!!!

Dus dan wordt dit KP 12 en 15 op de Zaterdag ?????
Focusfan

Berichtdoor Michel W. » zo sep 15, 2013 12:02

KP11 / 14 zal de nieuwe op de industrie in Almelo zijn, zie ook http://www.hellendoornrally.eu/2013/09/ ... -primeurs/
Groeten,
Michel
Camera: Fuji Finepix HS10
Michel W.

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden