Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
rustynail schreef:Startlijst roept wel enkele vraagtekens op, de koning voor van hoof...
Jasper als 12e patrick snijers als 17e..Harrie van der Meer als 75e...
Wel heel erg gaaf dat Harry Kleinjan er weer bij is met die gave porsche!!
rallyvidsreport schreef:Goede morgen mensen,
hier nogmaals de vraag is er iemand die mij een scan kan geven van de proefplattegronden? ik zou thuis graag namelijk van te voren willen kijken hoe de straatnamen heten, ben er zelf namelijk nog nooit geweest..... en om nu even op en neer te rijden voor infopakket daar pas ik voor die koop ik overigens als ik er ben.
En de Vrijdag avond is dat echt een must? of is het om 2,5 uur te rijden heen en ook weer terug niet zo goed idee? en dan zaterdag geheel mee pakken?
Groeten
rallyvidsreport schreef:Goede morgen mensen,
hier nogmaals de vraag is er iemand die mij een scan kan geven van de proefplattegronden? ik zou thuis graag namelijk van te voren willen kijken hoe de straatnamen heten, ben er zelf namelijk nog nooit geweest..... en om nu even op en neer te rijden voor infopakket daar pas ik voor die koop ik overigens als ik er ben.
En de Vrijdag avond is dat echt een must? of is het om 2,5 uur te rijden heen en ook weer terug niet zo goed idee? en dan zaterdag geheel mee pakken?
Groeten
stefan schreef:rallyvidsreport schreef:Goede morgen mensen,
Groeten
waarom bestel je er geen?? Ik geloof dat dat ook kon
Sjeik1981 schreef:Vrijdag gebeurt wel veel m.n Zuna Notter is mooi, maar ja.. wordt natuurlijk latertje he! Start van Zuna Notter na 23.00 ff op tijdschema kijken is KP3 Om voor 2 proeven 2x2,5 uur te rijden??? Kun je beter voor de zaterdag gaan. FF langs de Mc Donalds in Holten die is vaak al om 8.00 los kom je langs (aan de A1) verder ken je het wel.
Sjeik1981 schreef:Vrijdag gebeurt wel veel m.n Zuna Notter is mooi, maar ja.. wordt natuurlijk latertje he! Start van Zuna Notter na 23.00 ff op tijdschema kijken is KP3 Om voor 2 proeven 2x2,5 uur te rijden??? Kun je beter voor de zaterdag gaan. FF langs de Mc Donalds in Holten die is vaak al om 8.00 los kom je langs (aan de A1) verder ken je het wel.
Focusfan schreef:Sjeik1981 schreef:Vrijdag gebeurt wel veel m.n Zuna Notter is mooi, maar ja.. wordt natuurlijk latertje he! Start van Zuna Notter na 23.00 ff op tijdschema kijken is KP3 Om voor 2 proeven 2x2,5 uur te rijden??? Kun je beter voor de zaterdag gaan. FF langs de Mc Donalds in Holten die is vaak al om 8.00 los kom je langs (aan de A1) verder ken je het wel.
Dus op vrijdagavond KP 1 en 4 Luttenberg , kp 2 EN 5 dAARLE EN kp 3 EN 6 nOTTER !!
Op zaterdag KP 7 en 9 Holten, KP 8 en 10 Hellendoorn en verders ????
Luttenberg langer geworden= de öude lus"terug in rondkoers ??
A en P Rally Jan schreef:klopt en ik zag wel bij het verkenningsschema , dat die industrieterrein proef mooi tussen de boucle zit dus dat is mooi als je liever buiten proeven ziet!!!!official No. 27768 schreef:Weer behoorlijk wat onverhard
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast