Unica Schutte ICT Hellendoornrally 2013

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor sebas » zo sep 22, 2013 10:05

romar schreef:Swaanen ook goed gedaan trouwens!! Gecontroleerd gereden! Bij ons had ie echt nog wel meer in zijn mars maar hij hield zich in viel mij op.

Misschien wat " rustiger" gaan rijden na 2x een C4 flink te crashen:)
Doet het budget ook geen goed
sebas

Berichtdoor erikjan » zo sep 22, 2013 10:19

Zonder een discussie van 3 pagina's op dit forum uit te lokken, maar moeten officials niet fluiten ipv foto's maken met hun mobieltje ?

Ik heb op KP Daarle (2e doorkomst bij het pannenkoekenrestaurant) daar een jonge official 2x op aangesproken, maar het was voor dovenmansoren...
erikjan

Berichtdoor rallybeezer » zo sep 22, 2013 10:26

[edit]

Mooi, maar zet je ze even in het foto topic?
Dank

[/edit]
rallybeezer

Berichtdoor Sjeik1981 » zo sep 22, 2013 10:41

Paperclip schreef:Wat een ellendige drukte op het industrieterrein bij almelo. het staat 5 of 6 rijen dik bij de hairpin en een alternatief punt is te voet niet te bereiken. Voor mij persoonlijk een heel grote domper want heb zojuist een drie kwartier gelopen voor niks. hier kom ik sowieso nooit meer. dat heb ik ervan geleerd

Heerlijk rustig op KP Ypelo gestaan, heerlijk. Voor mij mag iedereen lekker hutje op mutje staan op die Industrie proeven. Kan ik lekker de buitenproeven bekijken, maar ff zonder gekheid, heb het zelf zien aankomen. A vanwege het feit dat Hengelo Zuid ook altijd super druk is. B: in het programmaboekje stond de P-plek. ff logisch kijken op kaartje had je al kunnen incalculeren dat het een stukkie lopen was!
Sjeik1981

Berichtdoor Sjeik1981 » zo sep 22, 2013 10:45

Ik heb een geweldige rally gezien. 2x hellendoorn KP en 2x Ypelo, waarbij de laatste punt Ypelo beetje tegenviel. Wel tricky bochtje moet ik zeggen, maar qua linten was het wel beetje....., wat zal ik zeggen.... Efin, doorkomsten van van Eldik PRIMA! terechte winst denk ik voor Dennis Kuipers, al deed hij de laatste KP`s serieus rustig aan.
Sjeik1981

Berichtdoor jeroenvdheiden » zo sep 22, 2013 10:47

erikjan schreef:Zonder een discussie van 3 pagina's op dit forum uit te lokken, maar moeten officials niet fluiten ipv foto's maken met hun mobieltje ?

Ik heb op KP Daarle (2e doorkomst bij het pannenkoekenrestaurant) daar een jonge official 2x op aangesproken, maar het was voor dovenmansoren...

Ik voel wel een discussie van minimaal 3 pagina's opkomen.... :roll:

Hoop dat het dan eindelijk wel eens een discussie word zonder keiharde verdediging vanuit de officials hoek......
jeroenvdheiden

Berichtdoor Wim van Lienden » zo sep 22, 2013 10:58

jeroenvdheiden schreef:
erikjan schreef:Zonder een discussie van 3 pagina's op dit forum uit te lokken, maar moeten officials niet fluiten ipv foto's maken met hun mobieltje ?

Ik voel wel een discussie van minimaal 3 pagina's opkomen.... :roll:

Hoop dat het dan eindelijk wel eens een discussie word zonder keiharde verdediging vanuit de officials hoek......

Op KP Almelo dezelfde discussie gehad met de officials die in de hairpin stonden 3 x gewaarschuwd daarna licentienummers opgenomen en de bijbehorende foto's dat ze staan te filmen en foto's staan te maken en richting de KNAF gestuurd, stond overigens ook nog een jong persoon op die post die iig nog géén 16 was en ook géén officiallicentie heeft maar wel met een geel hesje aan op de stoeprand foto's gaat maken :?

en ja ik ben zelf ook (hoofd)official en vindt dit echt niet kunnen, foto's maken doe je met het hesje uit en achter het lint net als een ieder ander die géén wit pershesje draagt en ook nog eens dan alleen als de situatie daar ter plaatse het toelaat.

Ook zijn er op verschillende proeven Oranje hesjes gesignaleerd die op op locaties waar géén publiek mocht staan stonden te filmen, dit bleek bij navraag een filmploeg te zijn van het Deltion College, hadden die dan ook niet witte pershesjes moeten dragen i.p.v. die verwarrende proevenchef hesjes ? of nog erger heeft iedereen ze maar laten lopen omdat ze voor het Deltion College aan het filmen waren ?
Laatst bijgewerkt door Wim van Lienden op zo sep 22, 2013 11:10, in totaal 1 keer bewerkt.
Wim van Lienden

Berichtdoor Rene Markus » zo sep 22, 2013 11:09

Jasper toch uitgesloten vanwege afgesleept worden?
Rene Markus

Berichtdoor Mark Wielens » zo sep 22, 2013 11:15

Wat een klapper van Kleinjan op KP Almelo. We stonden op de ,,juiste plek,, en hebben het zien gebeuren. Gelukkig de inzittende o.k !!! Ook grote hulde voor de twee mannen die gelijk het water insprongen en de rijder en navigator hielpen om uit de verwrongen auto te komen.

K.p Almelo was des ondanks een schitterende proef, en bij ons geen rijen dik met toeschouwers. Gewoon op tijd zijn,en een stukje lopen:)

Was weer een schitterende rally, en allen die het mogelijk hebben gemaakt en er veel tijd ingestoken hebben. BEDANKT !!!!!

Tot in 2014.....

Groetjes Mark.
Laatst bijgewerkt door Mark Wielens op zo sep 22, 2013 11:30, in totaal 1 keer bewerkt.
Mark Wielens

Berichtdoor Holkers » zo sep 22, 2013 11:20

Wim van Lienden schreef:Op KP Almelo dezelfde discussie gehad met de officials die in de hairpin stonden 3 x gewaarschuwd daarna licentienummers opgenomen en de bijbehorende foto's dat ze staan te filmen en foto's staan te maken en richting de KNAF gestuurd, stond overigens ook nog een jong persoon op die post die iig nog géén 16 was en ook géén officiallicentie heeft maar wel met een geel hesje aan op de stoeprand foto's gaat maken :?

en ja ik ben zelf ook (hoofd)official en vindt dit echt niet kunnen, foto's maken doe je met het hesje uit en achter het lint net als een ieder ander die géén wit pershesje draagt en ook nog eens dan alleen als de situatie daar ter plaatse het toelaat.

Ook zijn er op verschillende proeven Oranje hesjes gesignaleerd die op op locaties waar géén publiek mocht staan stonden te filmen, dit bleek bij navraag een filmploeg te zijn van het Deltion College, hadden die dan ook niet witte pershesjes moeten dragen i.p.v. die verwarrende proevenchef hesjes ? of nog erger heeft iedereen ze maar laten lopen omdat ze voor het Deltion College aan het filmen waren ?

Ik denk dat je hiermee de juiste punten hebt opgesomd.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor rvgrally » zo sep 22, 2013 11:21

Ach ja... al het lint werk was gewoon waardeloos... waar ik mocht staan voelde ik me niet veilig en waar ik niet mocht staan kon niks gebeuren. (En dat lag niet aanmijn mening maar iedereen/ toeschouwers vondem dat) Maar goed geen probleem gewoon in de aangegeven " veilige" gebied een stuk verder naar achteren gaan staan en ge staat gewoon relaxd met een hoop meer overzicht. Kortom, alles was goed.
rvgrally

Berichtdoor Rene Markus » zo sep 22, 2013 11:27

Holkers schreef:
Wim van Lienden schreef:Op KP Almelo dezelfde discussie gehad met de officials die in de hairpin stonden 3 x gewaarschuwd daarna licentienummers opgenomen en de bijbehorende foto's dat ze staan te filmen en foto's staan te maken en richting de KNAF gestuurd, stond overigens ook nog een jong persoon op die post die iig nog géén 16 was en ook géén officiallicentie heeft maar wel met een geel hesje aan op de stoeprand foto's gaat maken :?

Ik denk dat je hiermee de juiste punten hebt opgesomd.

Ook op Almelo gestaan en merkte veel paniek bij de proefbemanning. Jammer met voldoende hekken en lint veel stress voor zijn.
Rene Markus

Berichtdoor Sjeik1981 » zo sep 22, 2013 13:13

mag ik de conclusie trekken dat almelo kp een flop was. Hoorde op delta fm intervieuw met frank en die vind de kp ook niet veel soeps. Hij zei: "vooraf op papier zag t er super mooi uit, maar in t echt niets. Op de publiekspunten was t zo smal dat driften niet echt mogelijk was."
Sjeik1981

Berichtdoor Holkers » zo sep 22, 2013 13:24

Denk dat het financieel voor de organisatie wel een mooie proef was.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor rally-idioot » zo sep 22, 2013 13:25

Sjeik1981 schreef:mag ik de conclusie trekken dat almelo kp een flop was. Hoorde op delta fm intervieuw met frank en die vind de kp ook niet veel soeps. Hij zei: "vooraf op papier zag t er super mooi uit, maar in t echt niets. Op de publiekspunten was t zo smal dat driften niet echt mogelijk was."

Meeste rijders vonden het wel mooi toch? Van Merksteijn (al is het logisch op zijn eigen terrein :P ), Ten Brinke en Swaanen waren heel positief, wat ik er zo van hoorde. En gezien het rijden van Wolves bij de hairpin (waar ik stond) had hij er ook lol in.

Maar goed, kan me ook voorstellen dat dat op andere punten minder het geval was.
rally-idioot

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden