jeroenvdheiden schreef:erikjan schreef:Zonder een discussie van 3 pagina's op dit forum uit te lokken, maar moeten officials niet fluiten ipv foto's maken met hun mobieltje ?
Ik heb op KP Daarle (2e doorkomst bij het pannenkoekenrestaurant) daar een jonge official 2x op aangesproken, maar het was voor dovenmansoren...
Ik voel wel een discussie van minimaal 3 pagina's opkomen....

Hoop dat het dan eindelijk wel eens een discussie word zonder keiharde verdediging vanuit de officials hoek......
Op KP Almelo dezelfde discussie gehad met de officials die in de hairpin stonden 3 x gewaarschuwd daarna licentienummers opgenomen en de bijbehorende foto's dat ze staan te filmen en foto's staan te maken en richting de KNAF gestuurd, stond overigens ook nog een jong persoon op die post die iig nog géén 16 was en ook géén officiallicentie heeft maar wel met een geel hesje aan op de stoeprand foto's gaat maken
en ja ik ben zelf ook (hoofd)official en vindt dit echt niet kunnen, foto's maken doe je met het hesje uit en achter het lint net als een ieder ander die géén wit pershesje draagt en ook nog eens dan alleen als de situatie daar ter plaatse het toelaat.
Ook zijn er op verschillende proeven Oranje hesjes gesignaleerd die op op locaties waar géén publiek mocht staan stonden te filmen, dit bleek bij navraag een filmploeg te zijn van het Deltion College, hadden die dan ook niet witte pershesjes moeten dragen i.p.v. die verwarrende proevenchef hesjes ? of nog erger heeft iedereen ze maar laten lopen omdat ze voor het Deltion College aan het filmen waren ?