Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Dox schreef:Er lopen op het internet (o.a. Facebook) diverse discussies omtrent het nieuwe reglement (en toekomst van de rallysport). Om ook hier even een balletje op te gooien;
Wij, de eerste inschrijvers (A. Belder / J.Dockx) voor de circuit short rally 2014, zijn van de lijst met ingeschreven deelnemers afgehaald. Dit omdat wij te horen gekregen hebben dat we met de BMW M3 niet mogen starten vanwege het gewijzigde/onduidelijke reglement rally's 2014.
Ik ben benieuwd in hoeverre de KNAF/BSR met dit nieuwe reglement, en dan met name de wijzigingen m.b.t. divisie 5 (S20/S21), dit evenement (en komende evenementen) in gevaar brengt...
MartijnB schreef:Dat is een goeie vraag Gerwin.
Ik ben alleen geen KNAF/BSR regeltechnicus. dus ik kan er geen antwoord op geven.
Bij mijn weten is het max 3Liter cilinderinhoud in groep A N H (max vermogen van 300 pk)
En in Div 5 mac 3500 cc en een max pk s. (van ik meende 350 pk)
H16 is een klasse van uitgehomologeerde A8 en N4 auto s.
Dus die hebben een max van 3 Liter cilinder inhoud.( geblazen of ongeblazen)
Misschien kan iemand anders uitleggen waarom die in Hengelo dan in H16 zat. Ik kan je er geen antwoord op geven.
wellicht kan een mod dit topic opsplitsen anders word het topic over Zandvoort zo vervuilt
wim scholman schreef:Ik vind een rally op een circuit niets dat was toen ook in de jaren 90 tijdens de zuiderzeerally op assen daar bouwden john Bosch zijn BMW van rally naar een race wagen.
Dat zie ik hier ook gebeuren dat de wagens lekker laag zijn en plakken an het asfalt.![]()
En daarbij de hoge hekken wat voor de niet pers fotograven zeer hinderlijk is.![]()
Plus de grote wandeling die je moet maken om misschien bij een bijzonder punt te komen.
Probeer dan een jaar over te slaan en het jaar daarop weer een super rally neer te zetten hebben ze ook gedaan bij de mini dakar in Hardenberg beter een jaar niet dan een wedstrijd waar de rijders en publiek niets aan heeft maar dat is mijn mening.
robbinrb schreef:Alleen op het circuit??? Dat stukje onverhard maakte het juist interrestant!
Het word dus 100% verhard... Word er aan het circuit dan wel (creatief?) gesleuteld om het uitdagend te maken voor zowel rijders als publiek?
4e RallyPro Circuit Short Rally gaat toch onverhard
Een rally is toch voor de deelnemers?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten