Mark Wielens schreef:Nog steeds geen Tijdschema !!!!
Kreeg een reactie via twitter van de Hellendoornrally, dat deze ook nog niet bij hun bekend is..
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Mark Wielens schreef:Nog steeds geen Tijdschema !!!!
PatrickScholman schreef:Mark Wielens schreef:Nog steeds geen Tijdschema !!!!
Kreeg een reactie via twitter van de Hellendoornrally, dat deze ook nog niet bij hun bekend is..![]()
Tukje schreef:Dit jaar zou ik graag weer eens de rally bezoeken op zaterdag. De laatste keer was een behoorlijke tijd terug (woonde ik nog in Raalte, nu 130km verderop). Destijds stond ik met mijn vader langs de blikweg. Ik kan mij herinneren dat dit een aardig mooie plek was.
Gaat de rally hier dit jaar weer langs? Aangezien het bovenstaande programma mij niks zegt, kunnen jullie misschien een indicatie geven wat de beste tijd is om daar te gaan staan op zaterdag?
Thnx!
Leon9-3 schreef:http://www.hellendoornrally.eu/bulletin/
Petermanneke schreef:Tukje schreef:Dit jaar zou ik graag weer eens de rally bezoeken op zaterdag. De laatste keer was een behoorlijke tijd terug (woonde ik nog in Raalte, nu 130km verderop). Destijds stond ik met mijn vader langs de blikweg. Ik kan mij herinneren dat dit een aardig mooie plek was.
Gaat de rally hier dit jaar weer langs? Aangezien het bovenstaande programma mij niks zegt, kunnen jullie misschien een indicatie geven wat de beste tijd is om daar te gaan staan op zaterdag?
Thnx!
De rally komt er wel langs, maar tijdens de Luttenbergring en die is op de vrijdagavond.
Zaterdagochtend dus Notter en Hellendoorn. Ik weet nog niet precies hoe Notter gaat, maar afgaande op vorig jaar sta je aan de Klokkendijk wel mooi.
Alles staat al op de site. Daar kun je het wel op vinden. Maar het zijn 3 kp'sTukje schreef:Petermanneke schreef:Tukje schreef:Dit jaar zou ik graag weer eens de rally bezoeken op zaterdag. De laatste keer was een behoorlijke tijd terug (woonde ik nog in Raalte, nu 130km verderop). Destijds stond ik met mijn vader langs de blikweg. Ik kan mij herinneren dat dit een aardig mooie plek was.
Thnx!
De rally komt er wel langs, maar tijdens de Luttenbergring en die is op de vrijdagavond.
Zaterdagochtend dus Notter en Hellendoorn. Ik weet nog niet precies hoe Notter gaat, maar afgaande op vorig jaar sta je aan de Klokkendijk wel mooi.
Bedankt Petermanneke,
En wat als ik rond drie uur even wil komen kijken, de ronde(s): Beuseberg, Markelo, Ypelo. Is dit er één die langs de drie plekken gaat, of zijn dat er drie losse? Kent iemand een mooi plekje?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten