HELLENDOORNRALLY 2015

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: HELLENDOORNRALLY 2015

Berichtdoor PatrickScholman » di sep 15, 2015 16:38

Mark Wielens schreef:Nog steeds geen Tijdschema !!!!

Kreeg een reactie via twitter van de Hellendoornrally, dat deze ook nog niet bij hun bekend is.. :| :roll:
PatrickScholman

Berichtdoor GvM » di sep 15, 2015 17:07

PatrickScholman schreef:
Mark Wielens schreef:Nog steeds geen Tijdschema !!!!

Kreeg een reactie via twitter van de Hellendoornrally, dat deze ook nog niet bij hun bekend is.. :| :roll:

Nou dat zou fraai zijn :D
Als dat zo zou zijn kunnen officialclubs de officials niet informeren hoe laat ze zich moeten melden, maar dat is wel gebeurt.
Volgens de regels moeten tijdschemas ruim voor de rally bekend gesteld worden aan de deelnemers, zodat ze weten waar ze voor inschrijven.
In de vergunning aanvragen moeten de tijden van de wegafsluitingen zijn opgenomen, en ik mag aanemen dat er een vergunning is.
Alle aanwonenden weten de tijden van de wegafsluitingen, of zijn deze hier ook niet geinformeerd?
De ingehuurde hulpdiensten die zich aan de start van de KP's bevinden mogen dus ook zelf bepalen wanneer het ze het beste uitkomt?

Ja ik denk inderdaad dat de organisatie nog geen tijdschema heeft gemaakt en mogen ook de deelnemers de proeven rijden wanneer het ze een beetje prettig uitkomt...... Nee, ik denk ook dat ze nog geen tijdschema hebben. Ze denken dat het publiek zo dom is dat ze dat wel geloven :D :D :D
Met vriendelijke groeten

Geurt van Middendorp
GvM

Berichtdoor Berto » di sep 15, 2015 17:45

Nee hoor Geurt, we denken niet dat het publiek dom is.
Er was/is ook wel een voorlopig tijdschema.

Maar wellicht hebben we die gisteravond tijdens een bespreking nog wel aan moeten passen.
Zou kunnen toch?

Mvg Berto
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Berichtdoor Focusfan » wo sep 16, 2015 8:19

Zag vrijdag of zaterdag nog een bericht langskomen op Facebook, dat er nog een groot tekort was aan baanposten !!
Misschien is dat de oorzaak inzake het tijdschema, of geschil met omwonenden en/of vergunningen !! Jammer, wordt wel erg laat zo om iets te plannen !!
Focusfan

Berichtdoor Jorick » wo sep 16, 2015 11:59

Als je alle online informatie verzameld en er vanuit gaat dat het klopt, zal het er voorlopig zo uitzien...

Technische keuring, Henri Dunantplein (Nijverdal): 13:00-16:00u.
Service, van Keulen (Nijverdal).
Start, De Kroon (Hellendoorn): 19:00u.
Vrijdagavond: Luttenberg (Start: ~19:15u), Mageleresch en Daarle. (2x)
Zaterdagmorgen: Notter (Start: ~09:00u) en Hellendoorn. (2x)
Zaterdagmiddag/avond: Beuseberg (Start: ~15:00u en ~18:00u), Markelo en Ypelo. (2x)
Finish, De Kroon (Hellendoorn): 20:00u.

Nog even geduld voor het definitieve tijdschema.
Het infopakket is morgen vanaf 18:00u te koop.

Hopelijk wordt het weer een mooie editie van de Hellendoorn Rally!
KolmanSport.com | Canon EOS 7D
Jorick

Berichtdoor gertveurink » wo sep 16, 2015 19:37

Volgens mij krijgen we nog redelijk mooi weer tijdens de rally
gertveurink

Berichtdoor Tukje » wo sep 16, 2015 21:11

Dit jaar zou ik graag weer eens de rally bezoeken op zaterdag. De laatste keer was een behoorlijke tijd terug (woonde ik nog in Raalte, nu 130km verderop). Destijds stond ik met mijn vader langs de blikweg. Ik kan mij herinneren dat dit een aardig mooie plek was.

Gaat de rally hier dit jaar weer langs? Aangezien het bovenstaande programma mij niks zegt, kunnen jullie misschien een indicatie geven wat de beste tijd is om daar te gaan staan op zaterdag?

Thnx!
Tukje

Berichtdoor Petermanneke » wo sep 16, 2015 21:20

Tukje schreef:Dit jaar zou ik graag weer eens de rally bezoeken op zaterdag. De laatste keer was een behoorlijke tijd terug (woonde ik nog in Raalte, nu 130km verderop). Destijds stond ik met mijn vader langs de blikweg. Ik kan mij herinneren dat dit een aardig mooie plek was.

Gaat de rally hier dit jaar weer langs? Aangezien het bovenstaande programma mij niks zegt, kunnen jullie misschien een indicatie geven wat de beste tijd is om daar te gaan staan op zaterdag?

Thnx!

De rally komt er wel langs, maar tijdens de Luttenbergring en die is op de vrijdagavond.
Zaterdagochtend dus Notter en Hellendoorn. Ik weet nog niet precies hoe Notter gaat, maar afgaande op vorig jaar sta je aan de Klokkendijk wel mooi.
Petermanneke

Berichtdoor Leon9-3 » wo sep 16, 2015 22:28

Leon9-3

Berichtdoor erikjan » wo sep 16, 2015 22:47

Leon9-3 schreef:http://www.hellendoornrally.eu/bulletin/

hierin zijn ook de tijdschema's voor zowel rally als shortrally opgenomen
erikjan

Berichtdoor BennyB » wo sep 16, 2015 22:56

Mageleresch is dat aan de westkant van den Ham?
BennyB

Berichtdoor MarijnVisser » wo sep 16, 2015 23:23

Oostkant
MarijnVisser

Berichtdoor Tukje » do sep 17, 2015 7:00

Petermanneke schreef:
Tukje schreef:Dit jaar zou ik graag weer eens de rally bezoeken op zaterdag. De laatste keer was een behoorlijke tijd terug (woonde ik nog in Raalte, nu 130km verderop). Destijds stond ik met mijn vader langs de blikweg. Ik kan mij herinneren dat dit een aardig mooie plek was.

Thnx!

De rally komt er wel langs, maar tijdens de Luttenbergring en die is op de vrijdagavond.
Zaterdagochtend dus Notter en Hellendoorn. Ik weet nog niet precies hoe Notter gaat, maar afgaande op vorig jaar sta je aan de Klokkendijk wel mooi.

Bedankt Petermanneke,
En wat als ik rond drie uur even wil komen kijken, de ronde(s): Beuseberg, Markelo, Ypelo. Is dit er één die langs de drie plekken gaat, of zijn dat er drie losse? Kent iemand een mooi plekje?
Tukje

Berichtdoor MarijnVisser » do sep 17, 2015 7:11

Tukje schreef:
Petermanneke schreef:

Thnx!

Bedankt Petermanneke,
En wat als ik rond drie uur even wil komen kijken, de ronde(s): Beuseberg, Markelo, Ypelo. Is dit er één die langs de drie plekken gaat, of zijn dat er drie losse? Kent iemand een mooi plekje?
Alles staat al op de site. Daar kun je het wel op vinden. Maar het zijn 3 kp's
MarijnVisser

Berichtdoor Marijn » do sep 17, 2015 8:45

Weet er niemand hoe je bij het tijdschema kunt komen?
Laatst bijgewerkt door Marijn op do sep 17, 2015 9:09, in totaal 1 keer bewerkt.
Marijn

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden