Nachtmerrie PB.....

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Re: Re: Nachtmerrie PB.....

Berichtdoor David Westenbrink » di okt 19, 2004 14:15

Ton van Spanje wrote:

David,

Ik heb ook graag wat te lachen. Maar als je dan bedenkt dat er tijdens Hulst 2003 de servicejongens van een van de teams uit Erp 's nachts werden ingebouwd door een ander team en die jongens dan ook nog allerlei scheldkannonades naar hun hoofd krijgen, dan vindt ik dat niet om te lachen.

Vooral niet omdat die jongens gewoon hun hobby uitoefenen. Ik vond dat toen uiterst kinderachtig om die servicejongens persoonlijk de dupe te laten worden van een hetze die tegen anderen speelt.

Ik dacht dat ik een redelijk gevoel voor humor had, maar dat ging mij toen mijlen te ver.

Als we het vandaag dan over (on)sportiviteit hebben is dit ook wel weer een schrijnend voorbeeld.

Ben er zelf niet bijgeweest. Heb het pas zelfs na de rally gehoord. Ken er verschillende versies van. Maar goed schelden op een rally vind ik sowieso geen reclame, ronduit asociaal. Ik geef je gelijk. Dr zijn bij ons team ook enkele harde woorden over gevallen, want dit gesodemieter heb ik als rijder van dat team geen zin in.

Wat ik eigenlijk met dat "lachen" bedoel:

Kijk jij hebt het nu over 1 incident. Maar zeg nou zelf. Altijd roepen dat er een hetze is en dat ze onschuldig zijn etc etc, maar ze worden wel steeds gepakt...

Ik heb echt niks tegen bijvelds. Lijkt mij persoonlijk hele aardige jongen die echt wel een pot kan sturen. En Pa Bijvelds ook. Volg ze al vanaf dat ie begon in de nissan sunny.

Ik vind het gewoon ontzettend jammer dat er bewust (zowieso dom) danwel onbewust (slim is dan ook niet het juiste woord als je steeds wéér wordt gepakt) dingen niet kloppen.

In de kartsport was er vroeger ook een soort hetze tegen ene keurslager uit Meppel, die alles op een gegeven moment eruit reed. Maar die zorgde er gewoon voor dat ze t spul voor elkaar hadden.

Ik herken t en daarom discussieer ik mee.

[Edited by David Westenbrink on 10-19-2004 at 02:16 PM GMT]

[Edited by David Westenbrink on 10-19-2004 at 02:18 PM GMT]
David Westenbrink

Re: Nachtmerrie PB.....

Berichtdoor Ton Van Spanje » di okt 19, 2004 14:42

David,

Je hebt mail
Ton Van Spanje

Berichtdoor Berto » di okt 19, 2004 15:15

Maar die zorgde er gewoon voor dat ze t spul voor elkaar hadden......

Edited by David Westenbrink

dus.......
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Berichtdoor StevenK » di okt 19, 2004 15:20

het jammere van het hele verhaal is dat Peter imho helemaal geen trucs nodig heeft om te winnen. (Als tenminste niet Van Lagen in een WRC aan de start verschijnt :) )
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Berto » di okt 19, 2004 15:50

Van lagen zou een aanwinst voor de rallysport zijn gezien zijn tijden.
Of heeft hij veel geoefend in het buitenland
Hij wel laten zien dat ie het kan.
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Berichtdoor Wolter » di okt 19, 2004 15:53

Absoluut!
Wolter

Re: Re: Nachtmerrie PB.....

Berichtdoor StevenK » di okt 19, 2004 15:58

berto wrote:
Van lagen zou een aanwinst voor de rallysport zijn gezien zijn tijden.
Of heeft hij veel geoefend in het buitenland
Hij wel laten zien dat ie het kan.

Ik ben alleen bang dat als 'ie voor de rallysport kiest, we 'm vaker op Eurosport zullen zien dan in Nederland :D
StevenK
Site Admin

Berichtdoor evoliene » di okt 19, 2004 16:07

Waar komt die jongen vandaan??Zit al echt heel wat jaartjes in de sport maar had nog nooit van hem gehoort!!Draaide knappe tijden met een trouwens rappe auto van v/d Marel!!Was positief verrast!!
Jos van Riemsdijk
evoliene

Re: Re: Nachtmerrie PB.....

Berichtdoor Maarten » di okt 19, 2004 16:38

evoliene wrote:
Waar komt die jongen vandaan??Zit al echt heel wat jaartjes in de sport maar had nog nooit van hem gehoort!!Draaide knappe tijden met een trouwens rappe auto van v/d Marel!!Was positief verrast!!

Van het circuit. Dit jaar reed hij in de Formule Renault V6, waarin hij de laatste race won.
Gr. Maarten Ruijten
Maarten

Re: Re: Re: Nachtmerrie PB.....

Berichtdoor evoliene » di okt 19, 2004 16:42

Maarten wrote:
evoliene wrote:

Van het circuit. Dit jaar reed hij in de Formule Renault V6, waarin hij de laatste race won.

Ben benieuwt gaan we nog meer van hem horen op rallygebied of was het een eenmalig iets?
Jos van Riemsdijk
evoliene

Re: Re: Re: Re: Nachtmerrie PB.....

Berichtdoor billy » di okt 19, 2004 17:18

evoliene wrote:
Maarten wrote:
evoliene wrote:

Ben benieuwt gaan we nog meer van hem horen op rallygebied of was het een eenmalig iets?

Aangezien hij redelijk succesvol is op het circuit, verwacht ik dat hij zich daar op zal gaan concentreren.
William Heeren
billy

Re: Re: Re: Re: Nachtmerrie PB.....

Berichtdoor kraats » di okt 19, 2004 17:26

evoliene wrote:
Maarten wrote:
evoliene wrote:

==================
Als ie verstandig is blijft ie waar hij is.
Dat is positief bedoeld want wat heeft de nederlandse rallysport nou te bieden, behalve dat het als maar duurder en duurder wordt. En dus je geld goed in kwijt kunt zonder publiciteit of geweldige sponsoring...
Ik hoop dat ik ongelijk heb.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor merijnaldewereld » di okt 19, 2004 17:30

Jaap van Lagen is overigens ook geen onbekende in de bekendste NL Drift Challenge, en heeft het laatst zelf weten te presteren om in Engeland de driftcompetitie op zijn naam te zetten als ik het goed begreep, en daar deden ook echt vooraanstaande (oa rally)rijders mee. Namen weet ik zo even niet meer.

Groeten,
Afbeelding
merijnaldewereld

Berichtdoor ExTaxi » di okt 19, 2004 17:34

dat hij het driften hoog in het vaandel heeft kon je ook goed zien.....hij ging veel dwars! Terwijl dat niet eens altijd de snelste manier is.

Ik zou 'm graag vaker zien rijden want het was een genot om naar te kijken!

Berichtdoor Holkers » di okt 19, 2004 18:03

moet ie eens naar amerika of japan gaan. Daar is de grote hype nu om zo lang mogelijk dwars te gaan met zwaar opgevoerde auto's. en dan ook nog tegen elkaar racen op een vrij klein en nauw parcours....
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl