Wout de Klerk schreef:Ik heb wel begrepen dat er organisaties van de rally's in het Hypohuis zijn die bang zijn dat zij buiten de boot vallen ( 6 wedstrijden tellen mee), dus de laatste 2 krijgen het hierdoor mogelijk moeilijk.
Nu zijn ze van plan dat je gesloten van te voren aan moet geven voor welke 6 wedstrijden je de punten wil scoren, dit zijn natuurlijk altijde de 4 1.5 coeff. wedstrijden, dus de 1 coeff. organisatoren kunnen alvast minder inschrijvers verwachten.
Het lijkt mij in dit opzicht eerlijker dat je bij de inschrijving van het kampioenschap direct een bedrag van bijvoorbeeld 4000 euri betaald, en daarmee direct het inschijfgeld voor alle 8 de wedstrijden hebt voldaan, en dat dit verdeeld wordt over de 8 organisaties, zodat zij weten dat er in ieder geval een basisbedrag binnenkomt.
Verder ben ik het er niet mee eens dat je van te voren moet aangeven met welke wedstrijden je je punten wil gaan scoren, want als je er uitvalt, ben je klaar voor je kampioenschap, en nu niet zeuren dat het bij de sport hoort, want als je op 75% gaat rijden maak je normaal geen kans, en dan kun je nu kampioen worden, en dat is toch wedstrijd vervalsing vind ik.
Zo, kom maar op!
===================
Oke, ik kom wel op.
Zoals ook jij hebt kunnen horen is er door Eric Noort duidelijk te kennen gegeven dat er eigenlijk een paar rally's moeten verdwijnen omdat er anders teveel gevraagd wordt van de officials.
Er wordt dus gesuggereerd dat officials geen 8 weekeinden aan zouden kunnen? 8x in een jaar welteverstaan!! Ja je lacht je dood.....
Maar dat terzijde,
Ik denk dat je wel gelijk hebt wanneer je met een auto van jullie klasse rijdt. Maarja, als jullie 4x uitvallen heb je nog genoeg punten om kampioen te worden
Dus een minimaal aantal x finish´en is niet echt verkeerd.